رودی جولیانی پس از دریافت کوکتل دارویی مشابه ترامپ | بیمارستان را ترک کرد اخبار ایالات متحده

[ad_1]

در خبرنامه “اولین چیز” گاردین مشترک شوید

رودی جولیانی ، رهبر عمومی تلاش های دونالد ترامپ برای لغو انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ، چهارشنبه شب پس از درمان با Covid-19 از بیمارستان مرخص شد.

شهردار سابق نیویورک گفت ، جولیانی “دقیقاً همان” درمانی را داشت که ترامپ در بیمارستان در ماه اکتبر بستری کرد ، ظاهرا شامل کوکتل مخدر آنتی بادی مونوکلونال بود که تعداد کمی از بیماران به آن دسترسی دارند.

دکتر وی مرا به اینجا فرستاد. جولیانی درباره رئیس جمهور در مصاحبه ای با یک ایستگاه رادیویی محلی نیویورک گفت: “لحظه ای که دیروز کوکتل خوردم ، 100٪ احساس بهتری داشتم. خیلی سریع کار می کند ، عجب.”

جولیانی 76 ساله روز دوشنبه در بیمارستان دانشگاه جورج تاون واشنگتن بستری شد.

شهردار سابق نیویورک روز پنجشنبه گفت: “درمان من توسط پرستاران و کارکنان بیمارستان جورج تاون” Med Star “عالی بوده است.” “من با علائم شدید وارد شدم. من بهتر از همیشه بیرون آمدم. “

این گزارش تجربیات سایر اعضای حلقه داخلی ترامپ است که به طور جدی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تحت درمان با آنتی بادی های مونوکلونال قرار گرفته اند ، پروتئین های تولید شده مصنوعی که از توانایی سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با ویروس ها تقلید می کنند.

اما تقریباً هیچ کس به روشهای مورد نظر دسترسی ندارد: کوکتل ساخته شده توسط Regeneron و درمان مشابه توسط الی لیلی.

وزیر بهداشت الکس هازارد روز چهارشنبه گفت که 278،000 دوز دو روش درمانی در ماه های اخیر توزیع شده است. به گزارش نیویورک تایمز ، برخی از ایالت ها از سیستم قرعه کشی برای توزیع دارو استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر بیماران را به درستی درجه بندی می کنند

ایالات متحده 15.5 میلیون مورد آلودگی به ویروس کرونا را تأیید کرده است و بر اساس پروژه ردیابی Covid ، در حال حاضر بیش از 106000 نفر با Covid-19 در ایالات متحده بستری هستند.

جولیانی ، که دارد مسخره مسیر تماس در فاکس نیوز و گفت مردم “با استفاده از ماسک زیاده روی می کنند” ، اولین عضو حلقه داخلی ترامپ نیست که درمان سخت را به عنوان بهبود سریع تشخیص می دهد.

پس از آنكه بن كارسون وزیر امور خارجه 69 ساله ماه گذشته از بیمارستان مرخص شد ، وی در فیس بوك نوشت كه “به شدت مریض است” ، اما پرزیدنت ترامپ وضعیت من را زیر نظر گرفت و مرا از آنتی بادی مونوكلونال تراپی كه قبلاً دریافت می كرد ، آزاد كرد. که مطمئن هستم جان من را نجات داده است. “

ترامپ 74 ساله پس از بستری شدن در اوایل ماه اکتبر در مرکز پزشکی والتر رید ، به مجری رادیو راش لیمبو گفت ، “ممکن است اصلاً بهبود پیدا نکنم” بدون کوکتل مواد مخدر.

ترامپ مانند بسیاری از اعضای حلقه نزدیک خود ، همه گیری را به عنوان فریب متورم به تمسخر گرفت و از آمریکایی ها خواست تا با توصیه های بهداشت عمومی مخالفت کنند.

روز پنجشنبه ، جولیانی با انتشار توئیتی اعلام کرد که وی برای ادامه کارزار انتخاباتی خود احساس خوبی دارد و از ملاقات با جمهوری خواهان گرجستان برای بحث درباره ادعاهای تقلب در انتخابات خبر داد ، که هیچ مدرکی در این باره وجود ندارد و جولیانی خود جرات حضور در دادگاه را ندارد.

جولیانی دلیل معروفیت خود را به یک دوره موفقیت آمیز در درمان نسبت داد.

جولیانی به WABC در نیویورک گفت: “اگر من نبودم ، من در بیمارستان بستری نمی شدم.” “گاهی اوقات هنگامی که شما یک فرد مشهور هستید ، آنها نگران هستند اگر اتفاقی برای شما بیفتد ، آنها قصد دارند آن را بیشتر مطالعه کنند و همه کارها را به درستی انجام دهند.”



[ad_2]