لالانا به برایتون نزدیک می شود ، اما VAR برای نجات فولام وارد می شود. | لیگ برتر

[ad_1]

این بحث مهمی برای کسانی بود که خیلی دوست دارند در بقیه سال 2020 به خواب بروند. هیچ یک از طرفین ، خصوصاً ناراضی از بن بست ، که حداقل اکنون هر دو منطقه فراتر از منطقه سقوط را فراهم می کند ، از آنجا جدا نمی شوند.

وقتی گل آدام لالانا اجازه VAR را نداد ، مرغ دریایی اگر پس از نیمه دوم خیلی شلوغ پیروز نشود ، شکست خورده است ، اما مجموع حوادث عصر یک امر آشفته بود که در پایان فصل اگر آن طرف ها نتوانند یک بالاترین امتیاز را جمع کنند ، می تواند بی نتیجه باشد. کیفیت از این

فولام روز یکشنبه با یک امتیاز کاملاً شایسته مقابل لیورپول به گل رسید ، اما سرنوشت اخیر بازدیدکنندگان آنها شواهد زیادی را نشان می دهد که حفظ قهرمانان یک تخته پرش قابل اعتماد نیست. شکست های پی در پی توسط ساوتهمپتون و لستر ، که آخرین آن به عنوان عدم حضور در “کینگ پاور” تلقی می شد ، جرقه تساوی دراماتیک توسط برایتون را با نتیجه 1 بر 1 با قهرمانان خفه کرد ، تصویر بزرگ نشان دهنده روند ناراضی یک پیروزی 10 است.

گراهام پاتر سعی کرد تا با شش شیفت کناری را بلند کند ، که قابل توجه ترین حالت رخ دادن یک ضربه جدید به درون دروازه است. رابرت سانچز ماه گذشته برای شکست در تاتنهام جایگزین مت رایان شد و برای بار دوم بازگشت که همکارش در هیچ کجا دیده نمی شد.

اندکی پس از شروع ، سانچز کمی خوش شانس بود که ایوان کاوالیرا ، با فشار به دهانه پرانرژی فولام ، نیمه پاس خود را از پشت قطع کرد. توپ از کنار دروازه خارج شد و این گفته می شود ، زیرا در همان هیاهوی جزئی در 25 دقیقه اول کمی مشاهده شد.

فولام می تواند به یک حمله حمله آشکار تر اشاره کند و این حرکت گسترده به آنتونی رابینسون اجازه داد ، با اشتباه در زمین ، یک ضربه کراس ارسال کند که نه چندان عقب از تیرک چپ سانچز.

آنها سریعتر ، فوری و تمیزتر از روشون با روش تر بودند ، هر کسی که به نظر می رسید به اندازه کافی ایمن به نظر می رسید. وقتی برایتون هنوز عواقب آن را ارسال می کرد ، اندکی قبل از نیم ساعت ، طارق لمپتی قبل از شکستن در مرکز پایین یک همپوشانی به سمت راست ایجاد کرد ، که دنی ولبک کاملا اشتباه بود.

اگر کاوالیرا با یک حرکت شدید از درون لبه سمت راست جعبه ، واژگون هوشمندانه سانچز را مجبور نمی کرد ، نیمه اول فقط با این وقایع اتفاق می افتاد. Tosin Adarabioyo اولین نفری بود که به ضربه کرنر رسید ، اما ضربه سر او توسط دروازهبان دفع شد. اگر هیچ چیز دیگری نباشد ، ثبات خوش بینان حاضر را تشویق می کند که پس از یک دوره زمانی انتظار می رود بهبودی حاصل شود.

ایمان آنها به سرعت پاداش داده شد ، اگر نه مادی. برایتون از تله ها خلاص شد و وقتی لوئیس دانک به کرنر هجوم آورد ، نزدیک بود به گل برسد ، آلفونس آرئولا قبل از گرفتن دنباله بداهه خود ، سرش را محکم کرد.

سپس وقتی ولبک کنترل مرکز نمک را در دست گرفت ، شبکه را پیدا کردند و لالانا که از پشت وارد می شد ، به سمت خانه حرکت کرد. جشن آنها با یک بررسی VAR کوتاه شد که نشان می داد ولبک قبل از آنکه لالانا روز را تصرف کند ، خوب عمل کرده بود. گل از دست رفت ، درست به نظر می رسید ، و شروع مجدد فولام به یک ضربه آزاد در دروازه آنها تبدیل شد.

فولام امیدوار بود که وقتی آدام وبستر Ademole Luckman را به چالش کشید ، از پرتاب تاس VAR خود به نفع خود بهره مند شود ، اما این بازبینی هیچگونه تخلفی نداشت.

برایتون هنوز در حال شلیک بود و اندکی پس از هک تلاش بعدی دانک توسط یواخیم آندرسن ، آدام وبستر به گوشه لئاندرو تروسارد رعد و برق زد ، اما سر او به پایین میله برخورد کرد.

سپس الكساندر میتروویچ را برای آخرین ربع ساعت بیرون آوردند و با اولین لمس ، سرش را تکان داد. سانچز دوباره خوب عمل کرد که در یک زاویه مقابل لوکمان که مدبر به نظر می رسید اما تمام شب فاقد الهام واقعی بود ، متوقف شد.

[ad_2]