منچستر سیتی با عبور از گوتنبرگ به شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان زنان | لیگ قهرمانان بانوان

[ad_1]

چلسی و منچسترسیتی به ترتیب با پیروزی برابر بنفیکا و گوتنبرگ جایگاه خود را در فینال شانزدهم لیگ قهرمانان را تایید کردند.

ضربه انفجاری لورن کنف مهاجم انگلیسی در نیمه اول باعث شد سیتی تساوی خود را پس از پیروزی آزمایشی در سوئد با نتیجه 2 بر 1 مهار کند ، قبل از اینکه دو دقیقه دو دقیقه از جورجیا استن وی نتیجه را از دید دور کند.

کنف در مورد اعتصاب خود گفت: “این خیلی دیوانه بود.” “فکر نمی کنم قبلاً از آن فاصله از سیتی شلیک کرده باشم. این برای من در حرکت آهسته اتفاق افتاد. فکر کردم ، “ادامه بده ، ادامه بده ، ادامه بده” و این وارد شد. “

شاید توسط كرولین ویر وینگر اسكاتلندی در جریان مصدومیت روز یكشنبه مقابل آرسنال مورد حمایت قرار گرفت تا تیم گرت تیلور را به نقطه توپچی هایی برساند كه در جایگاه سوم قرار دارند.

38 دقیقه طول کشید تا سیتی تصمیم قهرمان سوئد را بشکند. حشیش ، که تاکنون بیشتر فصل را از ناحیه همسترینگ از دست داده است ، خط دفاع را در گوتنبرگ اجرا کرد و به سمت چپ برید تا قبل از این که جنیفر فالک ، دروازه بان گذشته را از روی پای راست ضعیف خود شلیک کند.

در نیمه دوم ، “سیتی” تساوی را حتی بیشتر از دسترس “گوتنبرگ” کشید. تعویض استنوی پس از دو بار تلاش الن وایت در عرض دو دقیقه ، با ضربه برگشت دو ضربه به ضربه وارد شد.

سرمربی چلسی اما هایس تصمیم گرفت که با وجود یک کوسن 5 گل در سفر هفته گذشته خود به پرتغال ، ریسک نکند و در ازای آن یک XI خوب ارائه دهد. در Kingsmidau بنفیکا بسیار سازمان یافته تر بود ، اما آنها با صلیب “بث انگلیس” ، که در نوار عقب با سام کر مهاجم استرالیایی شنا کرد ، لغو شدند.

در نیمه دوم کر یکی از بازیکنان خود را بدست آورد ، در نیمه دوم گورو رایتن یک پاس دفاعی برای کر ارسال کرد که به آرامی توپ را پیش برد ، که این گل هشتمین گل او در تمام مسابقات بود ، و انگلیس پس از مالش اول ، یک سوم را در وقت اضافه به پشت پاشنه چلسی اضافه کرد سعی کنید توپ را در امتداد خط قرار دهید.

نیمه نهایی غیر منتظره فصل گذشته ، گلاسکو سیتی ، قهرمان اسکاتلند ، مقابل “اسپارتا” پراگ سقوط کرد ، زیرا یک شکست خانگی با نتیجه 1: 1 به دیدار خارج از خانه با نتیجه 2 بر 1 اضافه شد. پاس بد نیکول رابرتسون در لوسی مارتینکووا بازی کرد و هفت دقیقه بعد مهاجم چک دروازه بان لی الکساندر را پشت سر گذاشت.

هنگامی که رابرتسون توپ را به مدافع مجبور کرد و تایلر تولند ، وام گیرنده سیتی سیتی را که از 30 متری به گوشه بالای دروازه شلیک کرد ، به شهر بیشتر برخورد کرد ، اما رابرتسون برای خطای بسیار نرم سوت زده بود.

قرعه کشی 16 بازی گذشته در 16 فوریه انجام خواهد شد و بازی ها در 3/4 مارس و 10-11 مارس انجام خواهد شد.

[ad_2]