بهبود طلسم کلید می تواند باعث کج شدن عنوان شود ، امیدوار است Ole Gunnar Solsker | منچستر یونایتد

[ad_1]

اوله گونار سولسکر معتقد است که در صورت لزوم مبارزه برای کسب عنوان ، فصل تعطیلات منچستر یونایتد در 5 روز در 16 روز که از روز پنجشنبه با سفر به شفیلد یونایتد آغاز می شود ، حیاتی خواهد بود.

یونایتد روز یکشنبه در خانه برابر لیدز به میدان می رود ، در بوکس به لستر می رود و سه روز دیگر گرگ ها از اول ژانویه میزبان استون ویلا هستند. چهارشنبه هفته آینده ، تیم سولسایکر در مرحله یک چهارم نهایی جام کارابائو که پر از برنامه است ، به اورتون نیز می رود.

از مدیر سال شد که آیا این می تواند امیدهای یونایتد برای حضور در مسابقات قهرمانی را تعیین کند. وی گفت: “برای ما تعداد زیادی بازی است.” “بعد از ویا برای سال جدید ، یک وقفه کوتاه در لیگ داریم [for the FA Cup]. این دوره حیاتی خواهد بود و پاسخ دادن به آن برای من آسان تر خواهد بود – اگر بازیکنان فکر نکنند که می توانیم چالش کنیم ، ناامید می شوم.

“در حال حاضر در لیگ همه چیز خوب پیش می رود. دلایل نتایج مختلف متفاوت است. احساس می کنم حال ما بهتر می شود ، اما برای برداشتن گام بعدی باید پیشرفت کنیم. “

سولسکر درمورد اینکه آیا نتایج ناهموار لیگ بهترین شانس برای یونایتد است تا عنوان بیست و یکم را از زمان استعفاigned سر الکس فرگوسن از هفت سال پیش بدست آورد ، گفت: این فصل بسیار قدرتمند خواهد بود. سازگاری و انرژی پیدا خواهد کرد ، شانس بیشتری نسبت به چند فصل گذشته خواهد داشت زیرا چند تیم فراری وجود دارد.

“برای ما ، هرچه زودتر یک مسابقه با برنلی پیدا کنیم ، جدول لیگ بهتر به نظر می رسد.”

[ad_2]