شوراها قول می دهند که قانون انگلستان در مورد اخراج خواب آورهای مهاجر را به چالش بکشند | وزارت کشور

[ad_1]

تعداد فزاینده ای از شوراها ، موسسات خیریه و سایر سازمان ها متعهد شده اند كه قوانین جدید وزارت كشور را برای جرم انگاری و اخراج خواب آلودگان مهاجران تحریم كنند.

وزارت کشور در 1 دسامبر قوانین مهاجرت را به انگلستان تغییر داد ، اگرچه هنوز توصیه هایی برای درخواست آنها منتشر نکرده است.

مقامات محلی ، قانونگذاران ، سازمان های ضد قاچاق و سازمان های بی خانمان ، از جمله بحران و سنت مونگو ، هشدار می دهند که قوانینی که ممکن است ممنوع یا لغو مجوز مهاجران را که در رویای دشواری قرار دارند ، مجازات کنند. و برخی از آسیب پذیرترین ها را جرم انگاری کنید.

بیشتر مهاجران خواب انگلیس در لندن هستند ، تقریباً نیمی از کسانی که تقریباً در پایتخت می خوابند مهاجر محسوب می شوند.

دولت لندن بزرگ از همکاری با وزارت امور داخله امتناع ورزیده و اظهار داشته است: “GLA و خدمات مجاز با چنین اقدامات سختگیرانه ای همکاری نخواهند کرد”.

شورای هارینژ گفت که با وزارت امور داخله در مورد سیاست جدید همکاری نخواهد کرد و شورای ایسلینگتون نیز همان را گفت و هشدار داد که چنین همکاری با وزارت کشور رابطه اعتماد با خواب آلودگان آسیب پذیر را از بین خواهد برد. شورای Southwark نیز ابراز نگرانی کرد.

مرکز حقوقی “منافع عمومی” یک چالش قانونی با قوانین دارد. وی هشدار می دهد که این سیاست “اثر خنک کنندگی” در تمایل خواب آلودگان مهاجر به دنبال خدمات پشتیبانی ایجاد می کند ، که می تواند خواب ناخوشایند را افزایش دهد. این قانون می گوید که قوانین جدید به قدری کلی است که مهاجران شاغل در دفتر کار اواخر شب پشت میز خود می خوابند یا مسافرانی که قبل از گرفتن پرواز صبحگاهی در فرودگاه می خوابند ممکن است خود را در دستان خود ببینند.

پیش از این ، این مرکز یک چالش قانونی را برای سیاست دولت در مورد اخراج خوابان های خشن اتحادیه اروپا در دسامبر 2017 مطرح کرده بود.

آپسانا بیگم ، نماینده حزب کارگر ، تغییر سیاست را “ناپسند” توصیف کرد و از آن خواست که آن را کنار بگذارد.

وی گفت: “این در واقع خواب های خشن را که در انگلستان متولد نشده اند ، جرم تلقی می کند و به قوانین سختگیرانه ای می افزاید که از قبل با کسانی که پناهندگی یا اجازه اقامت دارند روبرو می شود.”

بنجامین مورگان ، مجری طرح حقوق بشر برای مهاجران بی خانمان در مرکز منافع حقوقی منافع عمومی ، گفت: “ما خوشحالیم که در میان این تغییرات در قوانین مهاجرت ، که در واقع خواب ناخوشایند در بین شهروندان غیر انگلیس را مجازات می کند ، مخالفت ها افزایش می یابد. ما معتقدیم این تغییرات غیرقانونی است. “

مدیرعامل سنت مونگو استیو داگلاس اظهار داشت: جای خوشحالی است كه تغییر رویكرد پیشنهادی با بخش بی خانمانی مورد بحث قرار نگرفته است ، در آنجا كه واقعاً نگرانی وجود دارد كه این امر باعث افزایش بی اعتمادی به اهداف وزارت امور داخله می شود و می تواند باعث شود افراد دارای حق قانونی از خدمات اساسی دوری كنند. .

یک مهاجر 38 ساله در خواب خشن از شرق آفریقا ، که سه سال بی خانمان بوده است ، اظهار داشت که می ترسد به دلیل قوانین جدید بتواند او را بگیرند و بازداشت کنند.

“من از سفر ، کار و مطالبه مزایا منع شده ام. از ما چه انتظاری می رود؟ دولت برای ما تصمیم می گیرد. زندگی من دیگر مال من نیست. “

سخنگوی دولت گفت: “برای اقلیت کوچکی از مهاجرانی که همچنان حمایت دولت و مقامات محلی را انکار می کنند و مرتباً درگیر رفتار ضد اجتماعی مداوم هستند ، اصلاحات جدید مهاجرت به معنای از دست دادن حق ماندن در انگلیس است.

وی گفت: “این یک اقدام شدید است و ابتدا از افراد خواسته می شود که با حمایت دولت داوطلبانه ترک کنند. در صورت امتناع از آنها ، می توانیم اقداماتی برای حذف آنها انجام دهیم. “

[ad_2]