ایالات متحده برای اولین بار بیش از 3،000 مرگ و میر روزانه را در روز ثبت می کند – به روزرسانی در زمان واقعی

[ad_1]

  • 3 هزار و 124 مورد مرگ دو هفته پس از شکرگذاری رکورد جدیدی را ثبت کردند
  • پرزیدنت ترامپ به طور علنی در مورد این جلسه تلخ اظهار نظری نکرده است
  • زمانی که ایالات متحده با یک همه گیر زمستانی تاریک روبرو است ، برای تخت های مراقبت های ویژه بحرانی است
  • گفته می شود بایدن کاترین تای را به عنوان نماینده ارشد بازرگانی ایالات متحده منصوب می کند
  • برای دریافت First Thing ثبت نام کنید – خلاصه ایمیل روزانه ما

12.12 GMT

Maeve Rustan صبح امروز این تحلیل را در CNN ارائه داده و جلسه امروز را که FDA ممکن است دسترسی به واکسن Covid را برای مردم آمریکا گسترش دهد ، جعل می کند:

این زمان ها برای رهبری از کاخ سفید فریاد می کشند. در عوض ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، در تلاش برای دخالت در دادخواست شکایت در دیوان عالی کشور ، دور جدیدی را در تلاش خود برای لغو انتخابات نوامبر انجام می دهد. انتقال بحث برانگیزی که وی با تیم جو بایدن رئیس جمهور منتخب مجبور کرد ، موانع عظیم پیش روی مقامات دولتی را افزایش می دهد زیرا آنها تلاش می کنند تا میلیون ها دوز واکسن را به طور بی وقفه به ایالت ها و شهرها با ایده های مختلف در مورد چگونگی بهتر مدیریت آنها ، انتقال دهند. .

کشورهای غیرنقدی همچنان نگران این هستند که آیا منابعی برای انتقال واکسن به دورترین نقاط ، توزیع آن به طور مساوی و مبارزه با شک و تردید واکسن در اختیار دارند. با این حال ، حتی در این لحظه حساس – که زندگی به معنای واقعی کلمه به انتقال منظم از دولت به دولت بعدی بستگی خواهد داشت – این هفته ترامپ به این سوال پاسخ داد که چرا دستیاران بایدن را در اجلاس واکسن وارد نکرده و اصرار دارد که انتخابات هنوز برگزار نمی شود آسلا

12.03 GMT

متیو کانتور صبح امروز در مورد کسانی که امیدوارند نامه تماس شخصی بتواند به رای گیری برای دور دوم سنای گرجستان کمک کند ، برای ما می نویسد:

این استراتژی از سه قسمت تشکیل شده است: تقویت ثبت نام رای دهندگان ، تشویق مردم به تقاضای رای گیری ، و تشویق رای دهندگان بعید برای شرکت در انتخابات.

طرح نامه نویسی “به جلو رأی دهید” از داوطلبان می خواهد که پیام آزاد را با کلمات “من رأی می دهم” به نامه هایی اضافه می کنند که در غیر این صورت با اطلاعات رأی گیری از قبل نوشته شده اند. داوطلبان سپس نامه هایی را برای رای دهندگان بالقوه شناسایی شده توسط سازمان ارسال می کنند. بنابراین بهترین روش برای متقاعد کردن گرجی ها برای رساندن صدای خود چیست؟

مربوط: نامه ها برای مراجعه به مراکز رای گیری در جورجیا – با تماس شخصی نوشته شده است

ادامه خواندن …

[ad_2]