شمشیربازی حول یک خوابگاه دانشجویی در دانشگاه منچستر ساخته شده است

[ad_1]

دانشجویان دانشگاه منچستر به عنوان بخشی از اقدامات برای کنترل ویروس کرونا در حین محاصره جدید ، نرده هایی را در اطراف اتاق نشیمن برپا کرده اند که اکنون می توانند فقط از طریق یک خروجی محافظت شده ، آنها را ترک کنند.

دانشجویان ساکن در پردیس فلفیلد که با گاردین صحبت کردند گفتند که حصارها صبح روز پنجشنبه بدون اخطار قبلی به دانشگاه تحویل داده شدند. این دانشگاه علاوه بر حصار کشی در بیشتر نقاط ورودی ، کارتهای جدی را که اجازه ورود به ساختمانهایی غیر از محل اقامت را می دهد غیرفعال کرده است. این دانشگاه گفت این اقدامات برای جلوگیری از دسترسی افراد غیر مقیم است و دانشجویان می توانند به دسترسی و خروج از خانه های خود ادامه دهند به شرط بررسی مدارک.

دولت از دانشجویان در سراسر کشور می خواهد که در این محاصره در دانشگاه بمانند ، نه اینکه سریع به خانه های خانواده خود برگردند و دانشگاه های آنها به صورت حضوری به ادامه تحصیل بپردازند. اتحادیه دانشگاه ها و دانشکده ها و اتحادیه ملی دانشجویان هشدار می دهند که این امر سلامتی کارکنان و دانشجویان را به طور جدی تهدید می کند.

جورج راجرز ، دانشجوی سال اول برنامه ریزی و املاک و مستغلات که در سالن های Oak House زندگی می کند ، گفت که افزایش اقدامات امنیتی باعث ایجاد فضای استرس زا در شهر می شود.

وی گفت: “بسیاری از مردم به خانه خود رفته اند ، شما احساس می کنید در دانشگاه کمی خالی می شود.” “من نمی فهمم که چرا آنها برای محافظت از ما در برابر ویروس نیاز به نصب نرده ها دارند. ما احساس می کنیم که آنها به ما اعتماد ندارند ، به نظر می رسد که آنها ما را در اتاق های ما می بندند. “

یک دانشجو در توییتر پرسید که چطور دانشگاه قرار دادن نرده ها بدون اطلاع قبلی قابل قبول است.

این دانشگاه در ساعت 5:30 بعد از ظهر روز 5 نوامبر نامه ای ارسال کرد و در آن اظهار داشت که “کارمندان امنیتی فقط به دانشجویانی که در این خانه زندگی می کنند دسترسی ایمن خواهند داشت و از اختلاط خانوارها جلوگیری می کنند.” این ایمیل اضافه شده است ، دانش آموزان می توانند تأیید هویت را برای دسترسی به اتاق های خود انجام دهند.

ایزابلا مرنز ، دانشجوی سال اول معماری ، گفت که این دانشگاه دسترسی به فضای سبز را محدود می کند. “در این مرحله ، ما فقط احساس می کنیم زندانی هستیم. ما اخیراً پسری داشتیم که خودکشی کرد و این پاسخ آنها برای بستن ماست. خنده دار است ، “او گفت.

کمپین های NUS برای دولت و دانشگاه ها به منظور اطمینان از برخورد برابر با دانشجویان به دلیل محدودیت در گسترش ویروس کرونا ، فعالیت می کند. رئیس اتحادیه لاریسا کندی گفت که در سراسر شیوع همه گیر ، دانش آموزان “تحت پلیس قرار گرفتند ، تهدید و متهم به سطوح وحشتناک شدند.”

دولت همچنین دانشگاه ها را به ادامه تحصیل شخصی تشویق می کند ، اگرچه برخی از موسسات ، از جمله منچستر ، دوره های خود را کاملاً آنلاین ترجمه کرده اند.

همراه با UCU ، NUS هشدار می دهد که ادامه یادگیری شخصی سلامت دانشجویان و کارمندان را به خطر می اندازد.

ده ها دانشجو پس از اینکه وی از سایت برای گزارش ادامه تحصیل تمام وقت استفاده کرد ، پیامهایی را در صفحه فیس بوک دانشگاه لینکلن گذاشتند و بسیاری ابراز نگرانی کردند که از آنها خواسته شده است به مکانهای پر خطر سفر کنند.

دانشگاه لینکلن در وب سایت خود نامه ای را به میشل دانلان ، وزیر دپارتمان دانشگاه ارسال کرد و در آن وی گفت: “با باز نگه داشتن دانشگاه ها ، آموزش را در اولویت قرار می دهیم تا در سفرها و زندگی علمی شما هیچ خللی ایجاد نشود.”

فشار بر دانشگاه ها نیز زمانی رخ داد که گروهی از حکمای مستقل ، که به عنوان جایگزینی مستقل برای هیئت مشاوره علمی مشاوره ای دولت ایجاد شده بودند ، از توصیه های دولت مبنی بر اینکه دانشجویان باید در آنجا بمانند انتقاد کردند.

وی هشدار داد که سیاستهای دولت می تواند گسترش Covid-19 را در جامعه بین مناطق دارای آلودگی زیاد و کم ، با تمرکز بر سفرهای دسامبر برای بازگشت دانش آموزان به خانه ، بدتر کند.

سخنگوی دانشگاه منچستر گفت که کارکنان و دانشجویان از دسترسی افراد غیرمقیم به مسکن ابراز نگرانی کرده اند. آنها اظهار داشتند ، “بدین ترتیب ، ما در حال انجام اقدامات امنیتی جدید در ساعات غیر کاری در ورودی های اصلی دانشگاه ، مسکن و مسیرهای اصلی پیاده روی هستیم تا به دانشجویان ، کارمندان و جامعه خود در امنیت کمک کنیم. در حال حاضر ، در صورت تمایل ساکنان می توانند به ورود و خروج ادامه دهند.

“متأسفانه ، یک روز قبل از دیدن دانشجویان پیام ، حصار نصب شد. ما از هرگونه مشکلی که ممکن است ایجاد کند عذرخواهی می کنیم و می خواهیم مجدداً تأکید کنیم که همه دانشجویان ساکن در محل می توانند آزادانه به رفت و آمد ادامه دهند. “



[ad_2]