دونالد ترامپ جونیور وجود ویروس کرونا را اثبات کرد اخبار ایالات متحده

[ad_1]

دونالد ترامپ جونیور آزمایش مثبتی برای Covid-19 داد ، آخرین مورد در یک سری از عفونت ها است که خانواده رئیس جمهور و اطرافیان فوری را تحت تأثیر قرار داده است.

سخنگوی گفت: ترامپ جونیور اوایل این هفته از تشخیص خود مطلع شد ، هیچ علائمی نداشت و در قرنطینه بود.

ترامپ جونیور ، پسر ارشد رئیس جمهور ، اکنون چهارمین عضو خانواده ترامپ است که به کوید آلوده شده است. رئیس جمهور ، بانوی اول و پسرش بارون از این ویروس بهبود یافته اند.

ترامپ جونیور 42 ساله پس از آنکه دوست دخترش کیمبرلی گیل فویل در ماه ژوئیه آزمایش مثبت داد ، موفق به جلوگیری از عفونت شد.

در ماه های اخیر ، کاخ سفید محل شیوع این بیماری بوده است ، از جمله رویدادی برای ایمی کونی بارت و اخیراً یک مهمانی شبانه در کاخ سفید با چند ماسک. یک فاصله اجتماعی کوچک، پس از آن چندین شرکت کننده آزمون مثبت دادند.

اکنون ویروس کرونا بیش از یک چهارم میلیون آمریکایی را کشته است. ترامپ جونیور مانند پدرش به دلیل تضعیف شدت همه گیری مورد انتقاد قرار گرفته است. در ماه اکتبر ، هنگامی که مرگ ایالات متحده در روزانه به 1000 مورد در روز رسید ، در میان شیوع رکورد شیوع عفونت ها ، ترامپ جونیور به فاکس نیوز گفت که منتقدان رویکرد دولت ترامپ به بیماری همه گیر “واقعاً جنون” بودند و گفت که مرگ های کووید -19 در آمریکا اکنون “تقریبا” است. هیچ چی. “

اوایل روز جمعه ، اندرو جولیانی ، پسر وودی رئیس جمهور ترامپ ، رودی جولیانی ، تأیید کرد که آزمایش ویروس کرونا نیز مثبت بوده است.

جونیور گفت: “امروز صبح من آزمایش مثبتی برای COVID-19 داشتم.” جولیانی، که در سال 2017 به دفتر روابط عمومی و امور بین دولتی کاخ سفید ترامپ پیوست ، در توییتر گفت.

“من علائم خفیفی را تجربه می کنم و تمام پروتکل های مربوطه از جمله قرنطینه و تماس را دنبال می کنم.”

طبق گزارش های متعدد ، روز پنجشنبه اندرو در یک کنفرانس مطبوعاتی بحث برانگیز پدرش در مقر کمیته ملی جمهوریخواه حضور داشت. جولیانی پدر و سایر وکلای مبارزات انتخاباتی ترامپ بدون حضور ماسک از تریبون در داخل خانه ، در مقابل ده ها مخاطب صحبت کردند.

در هفته های اخیر چندین نفر از کارمندان کاخ سفید آزمایش این بیماری مثبت شده اند ، از جمله رئیس ستاد مرکزی مارک میدوز ، در حالی که شش نفر از اعضای کنگره در این هفته آزمایش مثبت داشتند.



[ad_2]