اخبار زنده Coronavirus: برزیل 6 میلیون مورد را گزارش می کند همانطور که استرالیای جنوبی موارد جدید را گزارش می کند | اخبار جهان

[ad_1]

اما این همه خبر بد نیست ، زیرا بودجه همچنین کاهش مالیات و مشوق هایی را برای جذب شرکت های جهانی به ایالت و همچنین افزایش های بهداشت روان و مسکن اجتماعی که قبلاً اعلام شده بود ، در نظر گرفته است.

جزئیات به دست آمده توسط AAP نشان می دهد که دولت اندروز وام های رکوردی را که باعث افزایش بدهی خالص به 86 میلیارد دلار در 2020/21 می شود ، قبل از رسیدن به 154 میلیارد در سال 2023/24 آغاز می کند.

قبل از همه گیری ، این ایالت قبلاً برای پروژه های بزرگ زیربنایی میلیاردی قرض کرده بود.

آقای پالاس گفت که نرخ بهره در پایین ترین سطح قرار دارد ، بنابراین افزایش بدهی یکی از بهترین راه ها برای احیای اقتصاد و حمایت از ویکتوریا است.

وی روز شنبه در بیانیه ای گفت: “این بودجه ای است كه مردم ویكتوریا را با پشتوانه مورد نیاز برای بازسازی و بازسازی در درجه اول قرار می دهد.”

“ما از طرحی از حوزه های قضایی در استرالیا و جهان پیروی می کنیم که از بودجه اختصاصی خود برای محافظت از بودجه خانه و مشاغل خود استفاده می کنند.”

با کاهش تولید اقتصادی و افزایش نرخ بیکاری در نتیجه بیماری همه گیر ، بسیاری از پول قرض گرفته شده صرف پروژه های زیربنایی تحریک کننده کار و همچنین حمایت های اجتماعی و تجاری می شود.

پیش بینی می شود هزینه های دولت در زیرساخت ها سالانه به طور متوسط ​​19.6 میلیارد دلار در مقایسه با پیش بینی ها باشد که چهار برابر متوسط ​​10 ساله تا سال 2014 است.

[ad_2]