خلاصه اروپا: آث میلان بعداً مقابل لاتزیو در راس سری A باقی مانده است | فوتبال باشگاهی اروپا

[ad_1]

تئو هرماندز برنده در زمان استراحت مطمئن است میلان پس از ضرب و شتم سال برتر سری A را به پایان رساند لاتزیو چهارشنبه 3-2.

بازیکنان “میلان” در یک جشن شاد پس از برنده فقید او ، هرناندز را جمع کردند. “میلان” دو گل پیش رو از دست داد و به نظر می رسید آماده رفتن به تعطیلات زمستانی رقبای شهر است بین المللیکه در بازی 2-1 پیروز شد یونان ورونا قبل از. روسونری در عوض در فصل تعطیلات به نقطه بالاتر از اینتر بروید.

در دقیقه 10 میلان یک ضربه سریع شروع کرد که سایبان کرنر از سمت چپ صاحب ضربه شد و آنته ربیچ با ضربه سر توپ را به تیر دروازه فرستاد.

و به نظر می رسید این بازی در حالی برنامه ریزی شده بود كه هاكان كالگانوغلو تنها هفت دقیقه از روی نقطه پنالتی برتری آث میلان را دو برابر كرد و پس از آنكه پاتریک مدافع لاتزیو را مجرم ربیك دانست.

با این حال ، لاتزیو در دقیقه 28 وقتی پنالتی دریافت کرد که پیر کالو خواکین کوره را گرفت ، به پنالتی رسید. جیانلوئیجی دونارومما برای جلوگیری از به ثمر رساندن گل Ciro Immobile به کمک تیم امدادرسانی شد و این ضربه را یک ضربه خارج از خط بعد از کرنر عالی لوییس آلبرتو زد.

کانتبک در دقیقه 59 تکمیل شد ، “ایموبیل” با ارسال کرنر پس از پاس عالی سرگئی میلینکوویچ-ساویچ به گل رسید. اما میلان در آخرین دقایق که هرناندز به گوشه ای از یک میله نزدیک رفت تا یک صحنه تعطیلات وحشی را رقم بزند ، برتری خود را بازیافت.

اینتر هفتمین پیروزی متوالی خود را در “سری آ” بدست آورد و “ورونا” را با نتیجه 2 بر 1 با گل کم نظیر میلان اسکرینیار شکست داد.

لاوتار مارتینز هفت دقیقه پس از وقفه “اینتر” را به جلو انداخت ، اما مانع دفاعی باعث شد تا ایوان ایلیچ در 11 دقیقه بازی را به تساوی بکشد. اسکرینیار ، یکی از مقصرین گل ورونا ، با هدایت اینتر در دقیقه 69 بازیافت.

آنتونیو کونته ، سرمربی اینتر گفت: “این هفتمین پیروزی پیاپی است و باید به ما اعتماد به نفس بدهد و روشن کند که باید این مسیر را ادامه دهیم.” “امروز ما اراده بزرگی برای پیروزی نشان داده ایم. این قطعاً یک قهرمانی متعادلتر از سالهای گذشته است. این بسیار دشوار خواهد بود ، همه تیم ها تقویت شده اند. شما می توانید در مقابل هر کسی امتیاز از دست بدهید ، همیشه باید توپ باشید. “

روما پس از گل های جانلوکا مانچینی ، ادینا دکو و جوردن ورتوتا به پیروزی در مکان سوم رسید کالیاری 3-2 ساسولا پس از پیروزی 3: 2 یک امتیاز عقب هستند سمپدوریاتا زمان حمله کرد بعد از تساوی یک بر یک در خانه از تهدید به سقوط از رده سوم به پنجم سقوط کرد تورین.

ضربه سر بالای کاسمیرو و ضربه اضافی کریم بنزما رئال مادرید لجبازی کردن گرانادا چهارشنبه در خانه 2-0 در خانه به پنجمین پیروزی متوالی در لالیگا رسید و با رهبر اتلتیکو مادرید در صدر قرار گرفت.

این برد همچنین شش امتیاز رئال سوسیه داد را که در رده سوم قرار دارد از زیدان محروم کرد و مسابقات قهرمانی بیشتر به مسابقه دو اسب بین دو رقیب از پایتخت اسپانیا شباهت دارد.

کاظمیرا مقابل گرانادا به خانه برگشت
کاظمیرا مقابل گرانادا به خانه برگشت. عکس: خوان جو مارتین / EPA

کاسمیرو گفت: “ما می خواهیم این مسابقه فوق العاده را ادامه دهیم ، اما همچنین منتظر بقیه هستیم.” “هنوز در این فصل راه های زیادی وجود دارد و بازی های بسیار بیشتری وجود دارد و هر تیمی فراز و نشیب خواهد داشت.”

تیموتی پمبل ، مدافع اولین گل خود را به ثمر رساند پاری سن ژرمن همانطور که قهرمانان در خانه 4 بر 0 پیروز شدند استراسبورگ روز چهارشنبه برای همراهی با رهبران لیگ 1 لیون و مقام دوم در لیل قبل از تعطیلات کریسمس.

لیون از 17 بازی پس از نرم شدن به 3: 0 با 36 امتیاز وارد یک خواب زمستانی خواهد شد نانت، s زنبق پشت سر آنها با اختلاف گل پس از پیروزی چشمگیر 3-2 در مکان هشتم مون پلیه.

مارسی پس از شکست غیرمنتظره 2-1 ، یک مقام به رتبه پنجم سقوط کرد و در رقابت های قهرمانی زمین را از دست داد. عصبانیت و مقام ششم موناکو برای 10 نفر 2-2 مساوی شد سنت اتین، که در نیمه اول الیوت ماتاز ​​به او اعزام شد.

[ad_2]