جیسون لو در مسابقات جهانی PDC مایکل اسمیت را از دارت بیرون می زند دارت

[ad_1]

جیسون لوو با پیروزی 3-1 مقابل الكساندرا پالاس مقابل مایكل اسمیت تاكنون از جام جهانی PDC شوك ایجاد كرد.

لوو ، که فقط در آخرین لحظه امسال تصمیم به ثبت نام در مدرسه Q گرفت ، پس از گرفتن اولین ست از 180 180 ، به طور متوسط ​​نزدیک به 100 ، از جبهه خارج شد ، وقتی دوم ، که در اسمیت دوم شد ، شکست یک پا برنده شوید. اسمیت مجبور شد صبر کند تا ست سوم پای اول خود را بورد و اختلاف را به 2-1 کاهش دهد ، اما این کافی نبود چرا که لو برای پیروزی در مسابقه 101 پیروز شد.

اسکات ویتز در یک شکست اندک 3-2 توسط ناتان آسپینال ، رده ششم ، چهار دارت بازی را از دست داد. با وجود میانگین 96.27 و پرتاب هفت 180 در سه بازی پرداخت بیش از 100 ، ویتز نتوانست مسابقه را ببندد و در ست نهایی پیروز شود و سرانجام آسپینال اعصاب خود را حفظ کرد.

دیو چیزنال با پیروزی 3-1 مقابل کیگان براون در دهمین حضور خود در جام جهانی ، در دور بعد صعود کرد. براون ست اول را گرفت ، اما حریف او شش 180 ثانیه و درصد چک 44 زد تا سه ست بعدی را بدست آورد.

گری اندرسون ، قهرمان دو دوره جهان پس از شکست 3 بر یک بعد از ظهر مادارس رزما ، از انزوای خود خارج شد تا در دور سوم صعود کند. بازی افتتاحیه اندرسون پس از مثبت شدن یكی از تماس های نزدیكش ، از یكشنبه به چهارشنبه موكول شد.

جرمین واتیمنا با پیروزی در دارت 15 فوت مقابل نیک کنی 3-1 پیروز شد منصور سولویچ با یک آزمایش ساده تر ، متیو ادگار را با نتیجه 3-1 شکست داد و ریکی ایوانز نیز میکی منسل را با همان امتیاز فرستاد. استفن بانتینگ با 11 دارت تور نهایی را به دست آورد تا در نهایت اندی بولتون را 3-2 شکست دهد و در دور بعد جلسه ای با جیمز وید ترتیب دهد.

[ad_2]