بررسی میهن – تفریح ​​خانوادگی جهنمی دیگر خیلی بد به نظر نمی رسد تلویزیون و رادیو

[ad_1]

آپس از تحمیل شادی آور دو سری از بحران های مراقبت از کودکان ، سیاست های زمین بازی و تحقیر اجتماعی مادران طبقه متوسط ​​آنها (و کوین) میهن میهن (بی بی سی دو) آنها را به خوبی می شناسد. به اندازه کافی خوب است که تصور کنیم این قهرمانان و همتایان واقعی آنها دقیقاً در این زمان از سال چه چیزهایی می توانند بیایند.

آیا ممکن است جولیای مشتاق (آنا ماکسول مارتین) استرس بیشتری داشته باشد بدون اینکه مانند پودینگ آغشته به کنیاک بسوزد؟ این قطعاً درست است. او “دیوانه” را به یک شکل هنری جشن تبدیل کرد ، با تکالیف خانه دست به گریبان بود ، با دست و پا منتظر مادر شوهرهای خواستگار و تماس تلفنی شوهر بی فایده اش بود (“اوه ، چه قطعه مطلقی است که وحشت خواهی کرد – امسال مرا بخر؟”). کوین (پاول آماده) بچه هایی دارد که از سانتا یک بازی ویدیویی محبوب چند نفره خواستند. “کنکوری، کوین ، نه “ماین کرافت”. به زبان آلمانی نیست. هیتلر آن را ننوشت. “) و مانند هر پدر و مادر مسئول ، او با خوشحالی سعی کرد” همه را بازی کند تا اطمینان حاصل کند که هیچ مورد بی رحمی و تصادفی مواد مخدر وجود ندارد. “فرزندان لیز (دایان مورگان) امسال در کنار پدرش بودند ، بنابراین او در حال آماده شدن برای سقوط به افسردگی است که در آن فقط یک ذره طرفدار شرکت وجود دارد. Zlavanaya Meg (تانیا مودی) از تمام مهمانی های شرکت های نوشیدنی لذت می برد ، اما از یک خماری احتمالی می ترسید ، که توسط یک خانواده کاملاً مخلوط احاطه شده بود.

در واقع ، مگ قبلاً در اواسط روز که باند برای تماشای بطری مدرسه فرزندانشان جمع شده بود ، بوی “مانند فرش در Weatherspun” می داد. تفسیر کوبنده آنها باعث آزار و اذیت جولیا شد ، آماندا (لوسی پانچ) کاملاً معلوم شد و سپس سولوی مشهور با تجربه “Silent Night” را غرق کرد. کوین با هیجان به آنها گفت: “این آقای واسبورن است!” “او قبلا قبل از TA در گروه Toploader بود … من او را در فیس بوک دنبال می کنم” متأسفانه ، می تواند بسیار شکننده تلقی شود).

جشن با سفر به مزرعه زنده “The Nativity” ادامه یافت (جایی که آن (فیلیپا دان) توانست اطلاعات عمیق نگران کننده را در مورد خرگوش ها منتقل کند و در مهمانی کریسمس آماندا که در خانه عظیم او با یک درخت 30 فوتی برگزار شد و به اوج خود رسید) میزان اشتیاق از لیز متفاوت بود ، وی به طور اتفاقی یک بطری شراب سفید مست در ورودی (دخترم) به میزبان تحویل داد به جولیا ، که در یک شیدایی مایل بود فرار کند و آماده شود. تأثیرات روی جولیا افسانه ای است ، اما این “دونده ای با لحاف و تاج حلقه ای به طور تصادفی مجسمه سازی” قطعاً در بالای همه آنها قرار دارد.

با این حال ، مگ در واقع مهمانی را شروع کرد ، تجارت را به طور نامحدود احیا کرد ، و آن را با اضافات تبلیغاتی به “دوازده روز کریسمس” اضافه کرد. به طرز عجیبی ، آنها به زودی استقبال خود را از بین بردند ، و احتمالاً کل قسمت کثیف را باید به عنوان یک هشدار – یا در واقع تهدید – به آن دزدگیرهای غمگینی که LED های رنگارنگ و برقی را در فروشگاه کریسمس رنگ می کنند ، به نفع طعم خوش طعم. مینیمالیسم این شراب داغ به عمد در انتظار یک حادثه است و آنها فقط مقصر خودشان هستند. چه نوع پرخوری برای مجازات خطر اضافه کردن “شامپوی فرش” به لیست کارهای طولانی را دارد؟

این زمان از سال بار زنان (و کوین) را بیشتر می کند. این میزان معمول برای سریالهای ویژه فصلی است ، اما شما می توانید از Motherland انتظار داشته باشید كه به این تاج گل دست ساز كه مدام در حال استخراج است ، بدبینی كند. در عوض ، او به سرعت به احساساتی بودن فصل تسلیم شد. ناامیدکننده است ، به ویژه با توجه به این واقعیت که همه این شرایط خانوادگی که ظاهراً جهنمی هستند ، با توجه به استانداردهای ناخوشایند کوییدس کریسمس 2020 ما رویایی مثبت به نظر می رسند. آه ، خوابیدن روی یک تخت برانداز در گاراژ برای اسکان خانم های بستگان ناسپاس. و خوب نیست که برای یک بازی کریسمس سه ساعته در یک سالن مدرسه با تهویه هوا جمع شوید. شاید سال آینده خیلی خوش شانس باشیم.

در انتظار سری سوم و برای حفظ احترام به نویسندگان سرزمین مادری ، لازم است که برای آخرین صحنه معجزه کریسمس پوشیده از برف ، خوانش جایگزین تیره تری ارائه دهیم. پیشنهاد: با دود رنگ و پاکسازی غلبه کنید ، عصر آن روز جولیا ، کوین ، لیز ، مگ ، آماندا و آن در آن پارک سرد و تاریک در شمال لندن تصادف کردند. روی صفحه فقط تکه تکه شده ، ناشی از هیپوترمی ، توهماتی را دیدیم که وقتی مغزشان به تدریج برای همیشه خاموش شد ، حلقه بازی کرد. کریسمس مبارک.

[ad_2]