جیمی کیمل: “خادمان ترامپ سخت در تلاشند تا چاه را مسموم کنند” | شب آخر در تلویزیون

[ad_1]

جیمی کیمل

خجالت ملی جیمی کیمل به نام “Squattergate” – امتناع دونالد ترامپ از به رسمیت شناختن جو بایدن برنده انتخابات ریاست جمهوری و تسهیل انتقال به قدرت – سه شنبه شب ، یک روز قبل از آخرین مهلت ترامپ برای بازشماری آرا ، فوران کرد. در ویسکانسین کیمل به شوخی گفت: محاسبه مجدد دولت بایدن ، که بیش از 20 هزار رأی کسب کرد ، 8 میلیون دلار برای شرکت ترامپ هزینه دربردارد ، “و بنابراین او از طرفداران خود 16 میلیون دلار می خواهد – کمی دور زدن پول”.

“تنها راه دریافت 8 میلیون دلار ویسکانسین از دونالد ترامپ این است که 63 بار با او رابطه جنسی برقرار کند.”

کیمل ، به عنوان مثال ، لیندزی گراهام ، سناتور کارولینای جنوبی ، که آخر هفته آخر در طی یک تماس تلفنی ، وزیر امور خارجه گرجستان را تحت فشار قرار داد ، برادر رافنسپرگر ، وزیر امور خارجه گرجستان را تحت فشار قرار داد و گفت: “در همین حال ، افراد وابسته به رئیس جمهور سخت در تلاشند تا چاه را مسموم کنند. رافنسپرگر گفت ، آراots را به طور قانونی در برخی حوزه های انتخاباتی دور بریزید.

کیمل توضیح داد: گراهام “یکی از بسیاری از جمهوری خواهان است که هنوز از پذیرفتن جو پیروزی در انتخابات پیروی نمی کنند.” “اما پشت صحنه یک داستان کاملا متفاوت است.” روز سه شنبه در طبقه سنا ، گراهام مشت تبریک گفت و کمال هریس را نوازش کرد. “تقریباً به نظر می رسد که لیندسی گراهام یک فرصت طلب بی تدبیر است که به هر طرف از باد می وزد.”

سرانجام ، گزارش شده است که این هفته بایدن به مشاوران گفت که او نمی خواهد ریاست جمهوری او جذب تحقیقات فساد ترامپ شود. كیمل گفت: “چه چیز عالی در مورد او وجود دارد ، و آنچه را كه می خواهم چه می كنم؟” “من حداقل می خواهم از آن فیلم تهیه کنم. می خواهم ترامپ را با لباس راحتی و متناسب با پوست او ببینم.”

استیون کولبرت

استیون کولبرت به The Late Show گفت: “دو هفته از انتخابات گذشته است و من راحت تر نفس می کشم.” “به نظر می رسد که من این بار را از روی سینه ام برداشتم. پزشکان می گویند 239 پوند بود ، اما البته سخت تر بود. “

در همین حال ، در واشنگتن ، “رئیس جمهور به آهستگی و با دردآوری پنج مرحله از اندوه خودشیفتگی را پشت سر می گذارد: انکار ، انکار ، انکار ، انکار ، انکار و انکار. من می دانم که این شش است ، اما Ore [Giuliani] نیاز به بازشماری دارد. “

این انکار حتی با از بین رفتن مبارزات قانونی ترامپ علیه انتخابات ادامه دارد و پرونده های این هفته در آریزونا ، میشیگان ، پنسیلوانیا ، جورجیا و ویسکانسین متوقف شده است. “برای روشن کردن ،” ترک تحصیل “.

ترور نوح

و در نمایش روزانه ، ترور نوح گزارش های بی پروا دولت ترامپ درباره جلسات شکرگذاری را محکوم کرد زیرا مواردی که موج شکن و بیمارستان ها در سراسر کشور آماده می شوند برای بارگیری بیش از حد ، وقتی دیگر بیش از حد شلوغ نیستند. اسکات اطلس ، متخصص مغز و اعصاب که به نوعی مشاور ترامپ در زمینه بیماری های عفونی است ، به فاکس نیوز گفت که جداسازی افراد مسن باید بیش از نگرانی کوید در مورد گروه های بزرگ نسل باشد – “برای بسیاری از آنها آخرین تشکر است ، باور کنید یا نه” ، اطلس گفت. “من فکر می کنم ما باید سیاستی داشته باشیم که من آن را ترویج می کنم ، این یک فرد کامل است ، یک سیاست کلی بهداشت است.”

نوح گفت: “این شخص نمی تواند جدی باشد.” “” برای بسیاری از مردم آخرین روز شکرگذاری است؟ “منظورم این است ، بله ، به لطف دولت ترامپ ، احتمالاً افراد زیادی در شکرگذاری حضور خواهند داشت ، اما هنوز هم.”

وی افزود: “وقتی تاج می گیری ، این همه است.” “اینطور نیست که شما بگویید” خوب ، من از کوید م diedردم ، اما خوب ، این سیب زمینی له شده فوق العاده بود. “

نوح ادامه داد ، اگرچه ، البته برای مردم مهم است که خانواده های خود را ببینند ، “این مهم است که بتوانند در ده روز شکرگذاری آینده خانواده خود را ببینند – آنها امیدوارند که بعد از همه اینها بتوانند شخصاً با شما باشند.”

وی افزود: “این بسیار سرگرم کننده است که محافظه کاران در اینجا به سرانجام رسیدند.” “از آنجا که وقتی این همه گیری شروع شد ، شما به یاد می آورید ، آنها گفتند ،” ما نیازی به توقف اقتصاد نداریم ، فقط ایمن و مسئولیت پذیر باشیم. ” سپس آنها گفتند: “ما نباید از ماسک برای محافظت از افراد مسن استفاده کنیم.” حالا آنها اینگونه به نظر می رسند: “شما می دانید چه چیزی ، افراد مسن را اینجا بیاورید ، من نمی توانم همه این مواد باقی مانده را در یخچال خود بگذارم.”

نوح نتیجه گیری کرد که تغییر پیام های بی اساس “فقط منطقی نیست”. “منطقی نیست که چرا ترامپ مایل است بسیاری از افراد با افراد مسن را به خطر بیندازد – مگر اینکه فکر کند در نهایت باعث زیبایی او خواهد شد زیرا شما پیرمردی نخواهد داشت که دیگر مرده باشد.”



[ad_2]