بایدن با نزدیک شدن به 250،000 مورد مرگ ویروس کرونا در ایالات متحده با کارگران خط مقدم – زنده | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

اگر کتاب های تاریخ در مورد این انتخابات نوشته شود ، کریس کربس به یکی از قهرمانان تبدیل خواهد شد. پنجشنبه گذشته ، هنگامی که ترامپ تلاش کرد ادعای بی اساس خود مبنی بر اینکه رای گیری Dominion و سایر شرکت های نرم افزاری انتخابات رأی خود را به سوی رئیس جمهور منتخب جو بایدن معطوف کرده اند ، مطرح کند ، کربس به نمایندگی از آژانس خود و 50 ناظر انتخابات ایالتی رد کرد. کار با

کربس حتی اخطار علیه “اظهارات وحشیانه و بی اساس در مورد ماشین های رای گیری ، حتی اگر توسط رئیس جمهور ارائه شده باشد” را دوباره توییت کرد. این ممکن است کاخ سفید را عصبانی کرده باشد ، اما از کارگروهی که نمایندگان دبیران دولتها و سران کشورها را برای انتخاب در 50 ایالت تشکیل می داد ، طرفداری می کرد.

کربس و دیگر مقامات امنیتی انتخابات چندین ماه فرصت داشتند تا خود را آماده کنند زیرا ترامپ با وقاحت تمام قصد خود را برای تضعیف نتیجه ای که به زعم خود نبود ، ابراز داشت. بایدن باید مرتباً این پیام را تکرار کند: رئیس جمهور کناره گیری ممکن است خودش و حزبش را تحقیر کند ، اما نمی تواند نتیجه را تغییر دهد.

هدف اصلی ترامپ سیستم رأی دادن به دومنیون بود ، با این ادعا که دومینیون “کارزار خصوصی چپ رادیکال” بود. سیدنی پاول ، یک وکیل مدافع ترامپ ، گفت که شواهد کلاهبرداری “از طریق یک شیلنگ آتش نشانی انجام می شود.”

اگر این نظریه های توطئه مانند گاز باتلاق بالا برود ، آیا ملت ناتوان است؟ خوشبختانه ، نه به دلیل سیستم های کنترلی که چند ماه پیش توسط مقامات برای محافظت از دموکراسی ما ایجاد شد.

[ad_2]