ولز – فنلاند ، اسرائیل – اسکاتلند و موارد دیگر: لیگ ملت ها – به صورت زنده! | فوتبال

[ad_1]

* استنشاق *

اماده ای مطمئن؟ ما فوتبال زیادی در لیگ ملت ها داریم که امشب باید انجام شود قبل از اینکه این هفته دیوانه وار بین المللی استفاده کند. این آخرین دور جشن ها در نسخه 2020 است و خوشبختانه چیزی برای بازی وجود دارد. بیایید با انطباق ها ، جایگشت ها و عواقب به لطافت لطیف برویم.

لیگ A

گروه 1 – بوسنی و هرزگوین در برابر ایتالیا. لهستان علیه هلند

اگر ایتالیا در بوسنی و هرزگوین برنده شود ، که حذف می شود ، این گروه را می برد و اکتبر سال آینده به فینال می رسد. هلند که یک امتیاز عقب مانده است ، در صورت پیروزی و باخت ایتالیایی ها ممکن است در آنها تجدیدنظر کند. ایتالیا وضعیت بهتری نسبت به هلند دارد ، بنابراین تساوی تحت هیچ شرایطی هلندی ها را رقم نخواهد زد. لهستان که دو امتیاز عقب است ، در صورت پیروزی در چورزوو گروه را از دست خواهد داد و ایتالیا باخت.

گروه 2 – بلژیک – دانمارک ؛ انگلیس – ایسلند

لاستیک مرده انگلیس با ایسلند به طور عمیقی در جاهای دیگر پوشانده شده است. اقدام واقعی در لوون انجام می شود ، جایی که بلژیک در صورت پیروزی دانمارک و غلبه بر آنها ، گروه را از آن خود می کند.

لیگ B

گروه 1 – اتریش – نروژ ؛ ایرلند شمالی علیه رومانی

نروژ برای پیروزی در گروه و کسب امتیاز لازم است تا اتریش را شکست دهد – تا آنجا که می توانم بگویم ، یک امتیاز بهتر از 1-0 ، اما قطعاً من را اصلاح می کند. این به این دلیل است که امروز رومانی به دلیل یک مسابقه به تعویق افتاده یکشنبه به پیروزی 3 بر صفر مقابل نروژ رسید که این لغو شد زیرا دولت نروژ به دلیل محدودیت های Covid-19 اجازه سفر به این تیم را نداد. نروژ امروز بازی می کند ، اما با تیمی پر از جذب جدید. به لطف این تصمیم یوفا ، ایرلند شمالی بدون توجه به وضعیت عصر امروز کنار گذاشته شد.

گروه 2 – جمهوری چک – اسلواکی ؛ اسرائیل علیه اسکاتلند

اسکاتلند در ماه های اخیر برای چندمین بار با اسرائیل بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی در نتانیا ، گروه را برنده می شوند و به سطح بالاتری می رسند. تاج موج! در صورت عدم پیروزی ، جمهوری چک می تواند آنها را در یک پیروزی در دربی چکسلواکی سابق شکست دهد. اسلواکی در صورت عدم پیروزی و اسرائیل برنده نبود.

گروه 3 – مجارستان – ترکیه ؛ صربستان در برابر روسیه

روسیه و مجارستان هشت امتیاز مساوی دارند ، اما روسیه در امتیازات نخست آن را بدست می آورد. بنابراین ، این بدان معنی است که مجارستان باید از هر نتیجه ای که روس ها در صربستان کسب کنند ، پیشی بگیرد – که در صورت پیروزی روسیه غیرممکن است! صربستان نیاز به پیروزی دارد و امیدوار است که ترکیه باخت ، در غیر این صورت آنها به سطح سوم می رسند.

گروه 4 – جمهوری ایرلند علیه بلغارستان ؛ ولز علیه فنلاند

ولز تا زمانی که از شکست جلوگیری کند به عنوان برنده گروه صعود می کند! از طرف خود ، جمهوری ایرلند تا زمانی که به بلغارستان باختند کار خواهد کرد.

لیگ C

گروه 2 – ارمنستان مقابل مقدونیه شمالی ؛ جورجیا علیه استونی

بازی در ایروان ادامه دارد ، اما ارمنستان برای شکست دادن مقدونی ها و صعود به پیروزی نیاز دارد. جورجیا در مقابل استونی – یک لاستیک مرده بسیار نادر – چیزی برای بازی وجود ندارد ، استونیایی ها وارد پلی آف می شوند (که یک چیز مهم در لیگ C است) و گرجستان نمی تواند پیشرفت کند.

گروه 3 – یونان در برابر اسلوونی ؛ کوزوو علیه مولداوی

یونان برای غلبه بر آنها و پیروزی در گروه باید اسلوونی را شکست دهد. مولداوی احتمالاً همان جایی که پیروز می شود در کوزوو باقی خواهد ماند ، در غیر این صورت کوزوو ایمن خواهد بود.

هنوز اینجا؟ آفرین. همه اینها و موارد دیگر را پیش رو داریم و احتمالاً کسل کننده نخواهد بود. ساعت 19.45 (به وقت انگلستان) شروع کنید.

[ad_2]