تبلیغات زیر بغل: قضات کریکت استرالیا تبلیغات خوشبوکننده را در دست دارند | لیگ بزرگ بشا

[ad_1]

تبلیغات در کریکت برای مناطقی در نظر گرفته شده است که قبلاً به آنها دسترسی پیدا نشده است و داوران لیگ Grand Bash استرالیا می توانند اسپانسر جدیدی را در زیر بغل تبلیغ کنند.

در مبارزات پیشگامانه “تبلیغات زیر بغل” ، که روز پنجشنبه برگزار شد ، کریکت استرالیا اعلام کرد که همکاری تجاری با مارک خوشبو کننده و ضد تعریق استرالیا رکسونا دارد.

بخشی از این معامله مستلزم آن است که داوران مسابقه داخلی Twenty20 محصولات مارک تجاری را در اختیار شما قرار دهند ، که هنگام دادن سیگنال به شش (هر دو دست بلند ، دو نشان نشان داده شده) یا خداحافظی (فقط یک مورد) به طور کامل برای جهانیان مشاهده خواهد شد.

رکسونا ، که شرکت اصلی آن Unilever است ، می گوید که این اولین حمایت مالی در جهان است و با تلاش برای یافتن فضای تازه در قالب بازی که از قبل پر از مارک تجاری است ، نام تجاری “عمودی سازی چاله ها” را آغاز کرده است.

پیراهن بازیکنان مملو از آرم حامیان مالی است ، اما لباس داوران تاکنون عمدتا بدون تبلیغات بوده است. آرم های زیر بغل که محصولات مارک دار روی آنها نامگذاری می شود ، برای اولین بار در حالی نمایش داده می شود که دهمین دوره BBL پنج شنبه شب با بازی Hurricanes و Sixers در هوبارت آغاز شود.

کریکت 20 کریکت ، چه در خود بازی و چه در محیطی که در آن بازی می شود ، چیز جدیدی برای نوآوری نیست و استفاده از زیر بغل برای جای دادن محصولات ، اولین ورزش جهان محسوب می شود.

در یک بیانیه مطبوعاتی ، CA گفت که “رکسون” مصادف با برادری بی تغییر BBL برای محافظت از آنها در برابر ساعات بی شماری که در گرمای تابستان سپری شده اند ، “هرچند مشخص نیست که آیا قضات می توانند مجبور به پوشیدن محصول به تنهایی شوند.

کالیفرنیا افزود که هدف این طرح شناخت نقش اصلی داوران در این ورزش است ، اما در جای دیگر نگرانی از معرفی مقامات در کانون توجهات وجود دارد.

رابین کنیفورد ، آکادمیک بازاریابی ورزشی در دانشگاه ملبورن ، گفت: “کریکت به یک معنا یک بازی کاملا جدی است.” “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم. یک قاضی خوب اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد – این یکی از کلیدهای یک قاضی صنایع دستی است.

“قرار دادن یک ترفند بازاریابی ، اگرچه طنز آمیز است ، اما در واقع خطر شخصی را که در واقع کار بسیار دشواری است کاهش می دهد. قرار دادن آن در زیر بازو بهتر از کشیدن سیگار در نور نئون است ، اما با انگشت بالا رفتن ، ارزش مارک Rexona افزایش می یابد. این به سختی عملی بی فایده است – دروازه ها درآمد کسب می کنند. “

این معامله آخرین قرارداد مشارکت تجاری است که امسال توسط Cricket Australia تمدید یا خریداری شده است. این سازمان با وجود مشکلات مالی ناشی از بیماری همه گیر Covid ، تابستان امسال یک رکورد حمایت 70 میلیون دلاری دریافت خواهد کرد.

[ad_2]