پیوند با زوال عقل در راگبی منجر به ممنوعیت درگیری راگبی در مدارس می شود | ورزش ها

[ad_1]

شواهد فزاینده در مورد ارتباط بین راگبی و زوال عقل ، که از مراحل اولیه آغاز شده است ، منجر به ممنوعیت درگیری راگبی در مدارس شده است.

کارشناسان بهداشت و بازیکن سابق گفتند که آنها نمی خواهند فرزندان خود به شکل فعلی در مدارس راگبی بازی کنند.

گراهام کرکوود از انستیتوی بهداشت در دانشگاه نیوکاسل از هیئت حاکمه انگلیس ، فدراسیون روسیه ، خواستار ممنوعیت شرکت در بازی ها شده است.

وی همچنین گفت مدارس باید راگبی اجباری را برای دانش آموزان متوقف کنند. کرکوود ، که مطالعه گسترده ای راجع به آسیب های راگبی انجام داد ، به گاردین گفت: “من نمی خواهم فرزندانم در مدرسه به شکل درگیری جدید راگبی بازی کنند. من به والدین دیگر توصیه می کنم که همچنین فکر کنند.

“از آنجا که قوانین در حال حاضر وجود دارد ، نمی توان مدارس را بازی کرد. عناصر برخورد راگبی باید برداشته شوند – یعنی تکل و همچنین بازوها و اسکله ، اما بیشتر تکل.

این اخطار پس از گزارش گاردین مبنی بر اینکه هشت بازیکن سابق ، همگی زیر 45 سال هستند ، پس از تشخیص زودرس زوال عقل ، در حال بررسی هستند. در میان آنها استیو تامپسون است که اکنون می گوید به خاطر نمی آورد که در جام جهانی فیفا 2003 انگلیس پیروز شده باشد.

ریچارد برنارد ، مدیر مدرسه سابق تامپسون ، مدرسه پسران نورتهمپتون (NSB) گفت: “این مدرسه از اخبار مربوط به استیو تامپسون بسیار ناراحت بود. NSB ایمنی بازیکنان را بسیار جدی می گیرد و همیشه توصیه های RFU را در مورد امنیت و رفاه دانش آموزان با دقت اعمال می کند.” .

کرکوود خاطرنشان کرد که RFU دارای رهنمودهای مفیدی برای مقابله با ضربه های مغزی است ، اما دستورالعمل های ایمنی آن مسئله اساسی را که باعث آسیب راگبی به مغز می شود ، برطرف نمی کند.

وی گفت: “رهبری RFU عمدتاً به فکر مقابله با ضربه های مغزی پس از رویداد است. این یک پیشگیری ثانویه است ، در درجه اول هیچ پیشگیری اولیه از صدمات سر و ضربه مغزی وجود ندارد. ضربه مغزی مهم است ، اما کافی نیست. “

یک منبع در مدرسه گفت که او همیشه به دنبال مشاوران ایمنی کار ، بخش آموزش و پرورش علاوه بر خود سازمان های ورزشی ، و آخرین تحقیقات و پیشرفت های پزشکی بوده است.

کرکوود گفت که مدارس نیاز به مطالعه تحقیق و تصمیم گیری دارند. وی خواستار تجدیدنظر در مورد راگبی در مدارس شد و گفت: “ما باید در این قوانین تجدیدنظر کنیم … اگر بازی بدون برخورد نتواند بیرون بیاید ، مشکلاتی دارد اما راگبی اشکال دیگری دارد – راگبی لمسی و برچسب راگبی.”

وی همچنین به مطالعه اخیر دانشگاه آکسفورد بروکس اشاره کرد که نشان می دهد راگبی در 9 مدرسه از 10 مدرسه ای که در آن بازی می شود اجباری است. وی گفت: “این کار باید داوطلبانه انجام شود.”

جیمی جانستون ، بازیکن سابق هارلکین ، بات و بریستول و اکنون مدیر برنامه مشترک و دو و میدانی در مدرسه بین المللی ایگوم ، گفت که “بسیار” نگران ارتباط بین زوال عقل و راگبی است. سال گذشته ، او درگیری راگبی را در مدرسه ممنوع کرد و راگبی لمسی را جایگزین آن کرد.

وی گفت: “من اجازه نمی دهم فرزندان خودم بازی كنند و نمی توانم با وجدان راحت دانش آموزان مدارس را ترغیب كنم تا این بازی را به شكل كنونی انجام دهند. احساس می کنم بسیار درگیر شده ام زیرا واگن راگبی قسمت بزرگی از زندگی من بوده است. این سرگرمی عالی من بود.

“با این حال ، من اکنون متقاعد شده ام که اگرچه در آن زمان بازی بسیار ایمن تر بود ، اما عملکرد فیزیکی بازیکنان مدرن ، درک جامع استراتژیک مربیان و محدودیت برای رسیدگی موثر به ایمنی بازیکنان از طرف مدیران ، منجر به یک بازی مدرن بسیار خطرناک شده است.”

در بیانیه RFU آمده است: “RFU در مورد رفاه حال بازیکنان بسیار جدی است و این اساس آموزش ما است که توسط مربیان ، داوران و پزشکان در تمام سطوح بازی انجام می شود. راگبی در مدارس و باشگاه ها به اشکال مختلف به عنوان تماس وجود دارد ، و غیر تماسی ، و تفاوت قابل توجهی بین راگبی ، که توسط جوانان انجام می شود ، در مقایسه با یک بازی حرفه ای برای بزرگسالان است.

“در حالی که برخی از عناصر خطر برای انجام هر ورزشی وجود دارد ، قوانین RFU حداکثر ایمنی را برای کودکان فراهم می کند ، به بازیکنان فرصت می دهد تا قبل از تماس تدریجی با اصول راگبی آشنا شوند. بازی راگبی مزایای قابل توجهی برای سلامت جسمی و روانی دارد. “

[ad_2]