بوریس جانسون می گوید ، واکسیناسیون کووید هفته آینده آغاز می شود اخبار جهان

[ad_1]

بوریس جانسون ، با هدف حل اختلافات دیپلماتیک بر سر ادعاهایی که Brexit مسئول تأیید سریع واکسن Pfizer / BioNTech است ، گفت که هفته آینده ایمن سازی گسترده علیه ویروس کرونا آغاز خواهد شد.

نخست وزیر گفت امیدها برای زندگی عادی که در بهار بازگردد جای خود را به “دانش مطمئن و مطمئن درباره موفقیت خواهیم داد” پس از انگلیس اولین کشور در جهان غرب برای تأیید واکسن Covid.

آژانس تنظیم داروها و دستگاه های پزشکی (MHRA) گفت که در زمان ثبت زمان تزریق ، هیچ زاویه ای کاهش نیافته و واکسن تحت سخت ترین کنترل توسط متخصصان شبانه روزی قرار گرفته است. انگلیس 40 میلیون دوز واکسن خریداری کرده است که 95٪ موثر است.

جاناتان ون تام ، معاون پزشک اصلی انگلیس ، گفت که اخبار صبح چهارشنبه باعث شد او کاملا “احساساتی شود.

گرافیکی

وی گفت: به محض محافظت از تمام گروههای آسیب پذیر شناسایی شده توسط كمیته واكسین و ایمن سازی مشترك – از جمله افراد مسن و افرادی كه از بیماری های پزشکی رنج می برند – این باید از 99٪ مرگ و میر ناشی از ویروس جلوگیری كند ، كه این اظهار داشت که تا 75000 نفر در انگلستان زندگی می کنند.

اما نخست وزیر همچنین در پی جلوگیری از از بین رفتن “لحظه عظیم” پس از مت هانكوك بود كه Brexit راه را برای این اقدام هموار كرده بود.

وزیر بهداشت استدلال کرد که “به دلیل Brexit” انگلیس توانست واکسن Pfizer / BioNTech را تأیید کند تا اینکه منتظر بماند آژانس دارویی اروپا (EMA). روز سه شنبه ، EMA گفت که به عنوان بخشی از روش مجوز سریع تر ، می تواند تا پایان دسامبر صبر کند.

هانکوک به رادیو تایمز گفت: “به دلیل Brexit ، ما توانستیم بر اساس رگولاتور انگلیس ، تنظیم کننده کلاس جهانی تصمیم بگیریم و به سرعت اروپایی ها که کمی کندتر حرکت می کنند ، نرویم.”

با این حال ، این واکنش اتحادیه اروپا را به همراه داشت. ینس اسپان ، وزیر بهداشت آلمان گفت ، برلین مجوز سرعت را نیز انتخاب كرده است ، انتخاب شده توسط انگلستان – و تحت شرایط اتحادیه اروپا توسط هر كشور مجاز است – اما كار متقاعد كردن مردم در مورد ایمنی واكسن بسیار مهم است.

وی گفت: “ایده این نیست كه ما اولین هستیم ، بلکه واکسن های ایمن و م inثر در یک بیماری همه گیر داریم ، و ما می توانیم اعتماد به نفس ایجاد کنیم ، و چیزی مهمتر از اطمینان در مورد واکسن ها نیست.”

بعداً ، در مذاکرات بر سر یک قرارداد شکننده تجارت آزاد که چند هفته پس از پایان دوره گذار انجام شد ، جانسون از زبان “علم انگلیس” اجتناب کرد و دو بار امکان تصویب سریع را به عنوان سود سهام Brexit رد کرد.

“من قصد دارم یک تصمیم فداکارانه ، دیپلماسی و درایت جعلی خود را اجرا کنم و فقط بگویم که من فکر می کنم NHS برای مدت طولانی روی این موضوع کار کرده است. گروه کاری واکسن بسیاری از مردم مدتهاست که در این زمینه کار می کنند ، و من از همه آنها تشکر می کنم ، “او در یک کنفرانس خبری در خیابان داونینگ گفت.

نقشه

انگلیس تا پایان دوره انتقال Brexit در تاریخ 1 ژانویه تحت صلاحیت EMA باقی می ماند و قوانین اتحادیه اروپا به سایر کشورهای عضو اجازه می دهد بدون اجازه EMA داروهایی را برای استفاده اضطراری تصویب کنند.

جانسون گفت که جلوگیری از “خوش بینی بیش از حد” مهم است و مردم باید به محدودیت های شدید پس از محاصره روز چهارشنبه انگلیس ، از جمله محدودیت های شدید در ارتباطات داخلی ، پایبند باشند ، زیرا واکسن ظرف یک ماه به پایان می رسد.

“محافظت از آسیب پذیرترین افراد به طور حتم چندین ماه طول خواهد کشید. ماه های طولانی و سرد. به همین دلیل از همه مهمتر این است که ، با توجه به این دستاورد علمی ، ما بیش از حد خوشبین نباشیم و در باور ساده لوحانه ای که مبارزه پایان یافته ، قرار نگیریم. “

و ون تام در مورد اینکه آیا زندگی عادی به طور کامل برقرار خواهد شد یا نه احتیاط به نظر می رسید. “من فکر نمی کنم که ما هرگز ویروس کرونا را ریشه کن کنیم. من فکر می کنم این برای همیشه با بشریت خواهد بود. “

“آیا فکر می کنم لحظه مهمی فرا برسد که ما یک مهمانی دسته جمعی برگزار کنیم ، ماسک بزنیم و دستان خود را ضد عفونی کنیم و بگوییم ،” این ، پشت ماست! “پایان جنگ چگونه است؟ نه ، من نیستم. من فکر می کنم عادت هایی که از آنها آموخته ایم و به وضوح به جلوگیری از شیوع ویروس های تنفسی دیگر مانند آنفولانزا کمک می کنند ، می توانند سالها ادامه داشته باشند و اگر خوب باشد ، آنها این کار را خواهند کرد. “

جانسون پاسخ داد ، “این می تواند خوب باشد … از طرف دیگر ، ممکن است ما بخواهیم تا آنجا که ممکن است به زندگی عادی برگردیم.”

هنکوک گفت که شبکه 50 بیمارستانی آماده انجام اولین تزریقات است و مراکز ویژه واکسیناسیون در حال ساخت است. وی گفت: این واکسن در صورت داشتن یخچال از برخی پزشکان عمومی و داروسازان نیز در دسترس خواهد بود.

سیروس استارمر ، رهبر حزب کارگر ، به گرمی از تأیید واکسن استقبال کرد ، اما از نخست وزیر پرسید آیا وی برای مقابله با خطر اطلاعات نادرست ، که وی “دلیل واقعی نگرانی” می داند ، اقدامات بیشتری انجام می دهد؟

وی گفت: “مهم است كه ما تمام تلاش خود را برای مقابله با اطلاعات غیر خطرناك و تهدید كننده زندگی در مورد واكسن ها انجام دهیم.”

دکتر جون راین ، مدیر اجرایی MHRA ، گفت که “همه می توانند کاملاً مطمئن باشند که هیچ زاویه ای در روند آشتی بریده نشده است”. وی با هانکوک مخالفت کرد و افزود: “ما توانستیم طبق این قانون که تا 1 ژانویه وجود دارد ، اجازه تهیه این واکسن را بدهیم.”

آلبرت بورلا ، رئیس و مدیر عامل شرکت Pfizer ، افزود: “مجوز استفاده اضطراری امروز در انگلیس لحظه ای تاریخی در مبارزه با Covid-19 است. این قطعنامه هدفی است که ما از ابتدای اعلام پیروزی علم بر روی آن کار کرده ایم و ما MHRA را برای توانایی آنها در ارزیابی دقیق و اقدام به موقع برای کمک به محافظت از مردم انگلیس تحسین می کنیم. “

[ad_2]