سیروس استارمر در مورد حمایت از معامله Brexit با تقسیم کابینه روبرو است | کار کردن

[ad_1]

کابینه سایه در مورد حمایت از توافق Brexit اختلاف نظر دارد ، زیرا نمایندگان حزب کارگر هشدار می دهند که در صورت اصرار کوروش استارمر به حمایت از دولت بیش از اجازه دادن به رای گیری آزاد ، ممکن است 60 نفر افزایش یابد.

دو نماینده مجلس گفتند که وقتی موضوع در مذاکرات با دفتر استارمر به عنوان راهی برای جلوگیری از شورشیان بالقوه مطرح شد ، احتمال تغییر نیروها – و پست های جدید تیره وزیران مطرح شد.

کسانی که در کابینه سایه حضور داشتند به رای ممتنع رای مثبت دادند ، از جمله دبیرکل خزانه داری آمریکا ، بریجت فیلیپسون ، وزیر مساوات سایه ، مارکه دو کوردوبا و وزیر تجارت بین المللی سایه ، امیلی تورنبری. چندین منبع به گفته یکی از منابع ، دیوید لامی وزیر دادگستری سایه “بین قلب و سر” پاره شده است.

از جمله کسانی که بر لزوم رأی دادن به این معامله تأکید کردند ، معاون رئیس آنجلا راینر و وزیر امور خارجه سایه ، لیزا ناندی بودند.

یکی از منابع کابینه سایه گفت که نخست وزیر سایه ها آنلیس دودز ، نماینده پارلمان اروپا که نماینده صندلی متروکه شرق آکسفورد است ، نیز طرفدار خودداری است. اما متحد دودس اصرار داشت كه او هنوز تصمیمی اتخاذ نكرده است و هرگونه معامله را بر اساس شایستگی قضاوت می كند – و آن را با وعده های وزرا مقایسه می كند.

“اگر توافقی وجود داشته باشد ، او می خواهد آن را با یک شانه با دندان های کوچک طی کند – این نحوه کار آن است. او براساس شواهد پیش از خود تصمیم خواهد گرفت. “

دودز طی سخنرانی روز چهارشنبه خود در بلومبرگ به صراحت گفت که حزب کارگر نسبت به هرگونه توافق برکسیت بدبین است. وی گفت: “این نتیجه گیری پیش بینی شده ای نیست كه ما معامله كنیم … اگر هنوز موافق باشیم ، گزارش های رسانه ها حاكی از نازك بودن فرنی است.”

منابع در کابینه سایه گفته اند که استعفا در بالای جدول بعید است. وی گفت: “در مورد چگونگی خارج شدن از اینجا بحث های سالمی انجام شده است. سرانجام ، هیچ کس موافقت نمی کند که شکاف بین استراحت و استراحت به پایان رسیده باشد – اما ما باید نشان دهیم که ما جنبش را به عنوان یک حزب و به عنوان یک کشور جدی می گیریم. “

منبع دیگری از کابینه سایه گفت که “فقط اختلاف نظر در مورد بهتر است ، هم اکنون و هم تلاش برای پیش بینی آینده.”

اکثر شرکت کنندگان در این اختلاف نظرات طولانی مدت در مورد این موضوع دارند. تنها کسی که تحول روشنی ایجاد کرده ، خود رهبر حزب کارگر است.

با این حال ، گاردین گزارش داد ، در میان قانونگذاران خشم ، عصبانیت بیشتر دیده می شود ، اگر استارمر به آنها بخواهد از این توافق حمایت کنند ، ده ها نفر ممکن است مایل به شکستن شلاق باشند. نمایندگان روز چهارشنبه در یک جلسه غیرعلنی با رهبر حزب خود در این باره روبرو شدند و اکنون برخی معتقدند که ممکن است رهبری نسبت به ایده ممتنع یا اجازه رای گیری آزادانه بازتر باشد.

کسانی که می توانند با رأی دادن به این توافق مخالفت کنند ، می توانند اختلافات ایدئولوژیک در حزب را پوشش دهند: از نمایندگان چپ جدید که نمی خواهند از توافق بوریس جانسون حمایت کنند ، تا معاونان پایتخت ، پیشکسوتان مبارزات “انتخابات مردم”.

افراد کارگر می گویند تیم استارمر از وسعت نگرانی های داخلی ، به ویژه واکنش خصمانه نسبت به شایعاتی مبنی بر اینکه جنی چپمن ، نماینده سابق دارلینگتون ، که اکنون یکی از اعضای ارشد ستاد استارمر است ، با نامه کارگران به نمایندگان موافق است شگفت زده شد.

نکته سریع احتمالاً جلسه کابینه سایه سه شنبه آینده ، یک روز پس از جلسه کمیته اجرایی ملی حاکم ، برای نهایی کردن پاسخ حزب به گزارش ناظر در مورد برابری به عنوان یهودستیزی است.

گروه فشار متمایل به سمت چپ طرفدار اروپا “یک اروپای دیگر ممکن است” با چندین نامه به نمایندگان مجلس و رهبری اعضا ، یک کمپین فشار مردمی را برای مخالفت با رای گیری بسیج می کند.

این زمانی رخ می دهد که یک گزارش اندیشکده توری گزینه دشواری را برای کارگران در این زمینه ترسیم می کند. وی دریافت که این حزب توانایی بازگشت رای دهندگان سابق حزب کارگر در شمال انگلیس را دارد ، زیرا از هر پنج رای دهنده محافظه کار ، که اکثراً در آن مکان ها متمرکز شده اند ، یک نفر در انتخابات گذشته “رأی داده است” ، و اکثریت حزب را از 42 به 80 افزایش داده است.

با این حال ، او دریافت که ائتلاف محافظه کار نمایندگان مجلس و شهرهای شمالی “از نظر ارزش ها” به ویژه مسائل اجتماعی-فرهنگی بسیار همگن است و حزب کارگر سعی دارد تا فاصله بین مکان های سنتی و کلانشهرها را برطرف کند.

ویل تانر ، مدیر شرکت Onward ، گفت: “اگر سیروس استارمر ائتلاف شهری بزرگ کارگر را به طور اساسی تغییر ندهد ، برای ایجاد اتحاد در حزب خود باید یک انشعاب سیاسی ایجاد کند و نتواند به سایر رأی دهندگان با ارزش های متفاوت متفاوت برسد.”

[ad_2]