دادگاه اعلام کرد ، یک کارمند تسکو همسر و دخترش را به خشم حسادت کشته است اخبار انگلستان

[ad_1]

به یک قاضی سوپرمارکت پس از “از دست دادن کنترل زندگی خود” ، به هیئت منصفه گفته شد که همسر و دختر نوجوان او را با عصبانیت حسادت کشت.

پس از آنکه همسرش به وی دستور داد از خانه خارج شود و گفت که خواهان طلاق است ، مارتین زدون به آنتا زدون ، مراقب 40 ساله ای که با افراد آسیب پذیر کار می کرد ، و دختر آنها ، نیکولتا زدون 18 ساله ، حمله کرد ، دادگاه به دادگاه رسیدگی کرد.

این زنان در تاریخ 1 ژوئن در خانه خود در سالزبری به شدت مجروح شده بودند. گزارش شده است که هنگامی که یک شهروند لهستانی زدون در محل قتل دستگیر شد ، پلیس در جیب شلوار او قفل چاقوی تاشو را با لکه های خون روی تیغه و دسته پیدا کرد.

زدون 40 ساله به قتل این زنان اعتراف می کند ، اما قتل را انکار می کند و می گوید که چه اتفاقی افتاده است را به خاطر نمی آورد و “ناهنجاری عملکرد ذهنی” داشته است.

در آغاز دادگاه در دادگاه وینچستر ، نیکلاس هاگان ، دادگاه اداری ، گفت که حدود یک ماه قبل از قتل زنان ، متهم سعی در خفه کردن همسرش داشت.

دادگاه گفت كه نیكولتا می خواست با پلیس تماس بگیرد ، اما مادرش او را ترغیب كرد كه شماره 999 را شماره نگیرد و اصرار داشت كه حالش خوب است.

اما پس از اینکه از زدون خواسته شد خانه خود را ترک کند ، و همسرش طلاق گرفت. او به مادر گفت که نگران این است که زدون بتواند او و دخترش را بکشد.

هاگان گفت ، زدن به تعدادی از افراد گفت كه همسرش با مردی كه با او در تسكو كار می كرد رابطه داشته است ، اما این “مظهر سوation ظن حسادت متهم” بود زیرا آنها حتی هرگز ملاقات نكرده بودند.

دادستان به هیئت منصفه گفت: “ما معتقدیم که از دست دادن نفوذ کنترل وی بر آنت و نیکولتا این متهم را چنان عصبانی کرد که … او تصمیم به کشتن آنها گرفت.”

هاگان گفت: شواهدی وجود دارد که نشان می دهد متهم “کنترل کننده” است و او شکایت کرد که همسرش بیش از حد پول خرج می کند و هر آنچه را که می خواهد به دخترش می دهد.

دادستان گفت 1 ژوئن در تقویم لهستان “تاریخ خاصی” است. وی گفت: “این روز به عنوان روز کودک شناخته می شود. این فرصتی است که خانواده ها جشن می گیرند و والدین به طور سنتی به فرزندان خود هدیه می دهند.

“در لحظه ای از صبح روز دوشنبه ، 1 ژوئن 2020 ، متهم آپارتمان را ترک کرد و حدود 2.6 مایل به سمت خانه خانواده راه افتاد.”

به گفته وی ، همسایگان فریاد شنیدند. “چند نفر برای تحقیق رفتند. همانطور که آنها از حصار مشبک سیم به باغ نگاه می کردند ، جلوی آنها یک نمایش وحشتناک قرار داشت.

“آنها دیدند که متهم با استفاده از چاقو به آنت و نیكولتا در مسیری كه امتداد آن ملك بود حمله می كند.”

روند ادامه دارد.

[ad_2]