استرالیا – هند: دومین روز یک روز بین المللی – زنده! | ورزش ها

[ad_1]





03:53





03:48





03:45





03:36





03:27

به روز شده





03:14

انداختن

به روز شده





02:02

مخاطب





02:02

مقدمه

بازی دوم در حال حاضر! در اوایل بعد از ظهر سیدنی با آرامش 39 درجه است و انتظار می رود داغ شود زیرا زمین پخته شده بعد از ظهر گرما را با انتقام بازگرداند. ما در حال تهدید و ثبت رکوردهای ماه نوامبر در سراسر استرالیا هستیم. اما نگران نباشید! همه چی عالیه! بیایید گاز را به عنوان سوخت انتقالی بسوزانیم!

به طور خلاصه ، وقتی صحبت از کریکت می شود ، شما نمی خواهید اولین نفر در زمین باشید. به خصوص به این دلیل که کرایه های گزافی که روز جمعه دیدیم به معنای ترک چهار ساعت شماست.

استرالیا در اولین مسابقه با نشان دادن ضربات بالینی ، راحت پیروز شد. مشارکت گسترده ای از طرف فینچ و وارنر ، لحنی فوق العاده سریع که باید از سوی اسمیت دنبال شود ، وجه تسمیه ای که از ماکسول به صفحه نمایش می زند ، و این در مورد تمام آنچه او می نوشت بود. این تعداد به 400 نفر می رسید ، هندی ها این کار را نمی کردند و این تازه وارد تازه وارد ویرات کولی کارهای زیادی انجام نمی داد. این بدان معناست که احتمالاً امروز با میانگین طی خواهد شد.

احتمالاً برای قایق ها به اندازه جمعه شب سرگرم کننده نخواهد بود. با توجه به اینکه هند در تعقیب خود بیش از 300 مرد ساخته است. اما اگر آنها بتوانند از طریق فریم ها سریعتر حرکت کنند ، چند تیم عالی باید چیز خوبی برای تماشای ما فراهم کنند.

[ad_2]