پادشاه جدیدی که از خانواده بدرفتاری کرد ، گفت: برای جلوگیری از زنان ، تغییرات فوری لازم است خشونت خانگی

[ad_1]

اولین کمیسر داخلی در انگلیس و ولز ، که به محض لازم الاجرا شدن لایحه خشونت خانگی از اوایل سال آینده ، اختیارات قابل توجهی را بدست خواهد آورد ، متعهد شده است که برای مبارزه با زن کش – قتل زنان توسط مردان ، از نزدیک کار خواهد کرد.

در یک رویداد مجازی پنجشنبه گذشته ، با حضور بیش از 600 نفر ، نیکول جیکوبز “بسیار ناامید کننده” خود را از “قرعه کشی زیپ” و عدم پاسخ هماهنگ آژانس ها برای مبارزه با قتل زنان ابراز داشت. وی گفت: “همه ما برای تغییر پافشاری می کنیم.”

جودیت نیبس ، که توسط شوهرش دمپسی نیبس ، در هفته 2014 سر بریده شد ، گفت: این رویداد نشان دهنده سرشماری زنان کش با عنوان “اگر من جمعه نباشم ، ممکن است مرده باشم” نظاره گر، تجزیه و تحلیل می کند که چرا و چگونه در طی 10 سال (18-1888) 1425 زن توسط مردان کشته شدند. به طور متوسط ​​هر سه روز یک زن می میرد. بیست نفر دو بار مردند. با وجود افزایش آگاهی ، سرمایه گذاری در آموزش پلیس و تغییر در قوانین ، میزان قتل برای یک دهه بدون تغییر باقی مانده است.

جیکوبز که به عنوان کمیساری برای مبارزه با سوuse استفاده در منصوب منصوب شده است ، پیش از این مدیرعامل شرکت خیریه We Are Together هستیم و بیش از 20 سال برای مبارزه با خشونت مردان علیه زنان و دختران کار کرده است. وی خاطرنشان كرد كه اختیارات وی به وی اجازه می دهد تا از سازمانهای دولتی اطلاعاتی بدست آورد ، توصیه هایی را ارائه دهد و انتظار داشته باشد كه مقامات ظرف 56 روز پاسخ دهند.

سرشماری زنان کش تأکید می کند که داده ها در مناطقی مانند سوابق قومی ، تاریخچه های سوus استفاده و تحقیقات رسمی در مورد رفتار پلیس در تحقیقات درباره سوuses استفاده ها و زنان کشی اغلب “نادر ، نادرست یا ناقص” است.

این سرشماری توسط کارن اینگالا اسمیت ، مدیر اجرایی نیا ، موسسه خیریه ای که با خشونت های جنسی و خانگی سرو کار دارد ، و کلاریسا او کالالی ، وکیل سابق ، تأسیس شد. آنها گروه كمی را رهبری می كنند كه هر كسی را با حمایت م proثر از طرف شركت حقوقی بین المللی Freshfields Brughouse Deringer و مشاوران Deloitte تحقیق می كنند.

این سرشماری فقط مواردی را شامل می شود که “از نظر قانونی می توان گفت مردی این زن را کشته است”. در این گزارش آمده است: “مدل های خشونت مردان قابل انعطاف و انعطاف پذیر است.” اینگالا اسمیت روز پنجشنبه گفت: “ما باید الگوهایی را برای جلوگیری از كشتار زنان ببینیم.”

نمونه های خشونت مردان روز پنجشنبه در هیئت مدیره ای که شامل پروفسور جین مونکتون اسمیت از دانشگاه گلاسترشایر بود ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. او هشت مرحله را در رابطه ای ایجاد کرده است که می تواند زن کش را پیش بینی کند. این موارد شامل سابقه آزار و اذیت و / یا سو abuse استفاده ، کنترل اجباری است. برنامه ریزی قتل و تصمیم زن برای ترک رابطه.

طبق سرشماری قتل های زنانه ، ثبت شده است که در 46٪ موارد مرتکبان خشونت داشته اند. شصت و دو درصد زنان توسط یک شریک زندگی فعلی یا سابق کشته شده اند ، از هر 10 زن کشته شده چهار نفر قاتلی را ترک کرده و یا قصد خود را برای این کار اعلام کرده اند. مونتکتون اسمیت گفت: “ما هنوز هم معتقدیم که مرگ مربوط به شخصی است که تحت کنترل است -” مه قرمز در حال از بین رفتن است – بنابراین آنها قابل پیش بینی نیستند. ” “آن ها هستند.”

نیمکو علی ، مشاور دولت در مورد خشونت علیه زنان و دختران ، که به صورت خصوصی صحبت می کند ، گفت که تجربه زنان در مورد خشونت مردان برای “انجام و شکل دادن به سیاست” بسیار مهم است.

داوینا جیمز-هانمن ، كه بسیاری از قتلهای وزارت امور داخله را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد ، گفت كه وقتی زنان در مورد آزار و اذیت خود صحبت می كنند ، و همچنین هفت نفر از 10 زن كشته شده در سرشماری ، آنها نمی شنوند: “

در تماس فراخوان ، او کالنگان گفت 95٪ از اتهامات قتل در یک مورد زن کشی حکم مجرمانه “و این یک موفقیت” است در مقابل محکومیت بدجنسی تجاوز جنسی. “هنگامی که یک زن مجاز به حضور در دادگاه است ، سیستم از کار می افتد. و این تنها هنگامی است که او مرده است. این عملکرد فوق العاده است. “وی همچنین خاطر نشان کرد که هیچ یک از رهبران احزاب اصلی سیاسی در مورد سرشماری و حفظ سرعت زنان کشی اظهار نظر نکردند.” شرمنده آنها باشید. “

جیكوبز گفت كه برای مقابله با كشی و خشونت علیه زنان و دختران: “ما باید با ایجاد ظاهری خوب به سمت تغییر برویم.

[ad_2]