گسترش سطح 4 امروز باعث درگیری دیگری بین بوریس جانسون و معاونان وی خواهد شد | بوریس جانسون

[ad_1]

اوهبدترین چیز در مورد زمستان ابدی که نارنیا از آن بازدید کرد “همیشه زمستان و هرگز کریسمس” نبود. وفادارترین شخصیت KS لوئیس ، لوسی پونسی ، وقتی این کار را برای اولین بار به او گفتند این “وحشتناک” است: واکنشی که امروز نمایندگان محافظه کار احتمالاً می توانند با آن همدلی کنند. نخست ، دولت آنها با ورود در آخرین لحظه محدودیت سطح چهارم ویروس ها ، کریسمس را برای میلیون ها بریتانیایی لغو کرد. اکنون حتی مناطق بیشتری به سطوح بالاتر می روند و با تشدید نسخه جدید Kovid در جنوب شرقی و تحکیم در بقیه کشور ، یک قلعه سوم ملی نیز در معرض دید است.

زمستان در کووید احساس می کند به شرطی که جادوگر سفیدپوست در نارنیا – و حداقل او این کار را آگاهانه انجام داده است ، نه اینکه دائماً قول دهد که در عرض چند ماه همه چیز خوب است.

بوریس جانسون کار خود را در سال جاری آغاز کرد امیدوار کننده این برای انگلیس “خارق العاده” خواهد بود. البته ، او نمی توانست پیش بینی کند که مجبور است مرتباً این انتظارات را کاهش دهد – امیدوار باشد که در بعضی مواقع مردم بتوانند خانواده هایشان را در کریسمس ببینند و سپس بگوید که بسیاری حتی نمی توانند چنین کاری کنند. اما اکنون امتناع مداوم نخست وزیر از رویارویی با واقعیت ، تحمیل همه چیز همراه با وعده های باورنکردنی فزاینده ، باعث شده است که بسیاری از نمایندگان محافظه کار احساس شوک کنند.

بیشتر و بیشتر ، مکالمات خصوصی با backbenchers این جمله را می دهد: “ما دیگر نمی توانیم حرف او را باور کنیم”. این یک اعتماد به نفس حیرت انگیز و سریع از نخست وزیر است ، که در زمان های عادی هنوز اکثریت حیرت انگیزی را که یک سال پیش به دست آورد جشن خواهد گرفت. این باید یک اتهام گناهی باشد که رهبر اپوزیسیون ، امیدوارم از طریق عوام ، بیاندازد و این چیزی نیست که نمایندگان خود جانسون با آن موافقت کرده باشند.

بسیاری به من می گویند که آنها دیگر به تلاشهای منظم او برای تعیین تاریخی که زندگی به حالت عادی برگردد توجه نمی کنند (آخرین – عید پاک ، برای کسانی که علاقه دارند بعداً چه تعامل خانوادگی را لغو کنند). حتی کسانی که قبول می کنند ، طبق گفته یکی از مربیان ، “بوریس بدیهی است از آن لذت نمی برد: او بدبخت به نظر می رسد” ، هنوز هم از آنچه فکر می کنند نگرش خوشحال کننده وزیر بهداشت مت هانکوک و نادین دوریس به محدودیت های روزافزون. برخی از جانسون خواسته اند که این وزرا را مجبور کند تا در مورد محاصره ها کمی اکراه نشان دهند. آنها احساس نمی کنند که مشکلاتشان شنیده شده است.

وزرا ممکن است نمایندگان مجلس ضد انسداد را به دلیل عدم پاسخگویی به مردم ، که همچنان به اقدامات سختگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس پشتیبانی می کنند ، مقصر بدانند. یکی از متحدان غر زدنهای جانسون این است که “داستان علیه این محاصره را دوازده و نیم افراد بسیار با اعتماد به نفس و بسیار رسا هدایت می کنند که حاضرند علیه نخست وزیر صحبت کنند.” واقعیت ، آنها متذکر می شوند ، این است که اکثر مردم فکر می کنند قوانین کریسمس حتی می تواند سخت تر باشد ، و به طور مداوم از تشدید قوانین حمایت کرده است.

اما این در مورد برخی از Tories ارشد که معتقدند مردم به رأی دهندگان آنچه واقعاً فکر می کنند نمی گویند: که آنها از محدودیت های بیشتری برای افراد دیگر حمایت می کنند و خود به طور خصوصی قوانین را زیر پا می گذارند ، شکست می خورد. یک سگ می گوید: “نظرسنجی زباله های اشتباهی است.” “من گمان می کنم که تقریباً همه افراد قوانین را زیر پا می گذارند ، اما به نظر خود آنها” مسئولانه “این کار را می کنند – و برخلاف سایر مجرمین که آقایان هستند ، غیرمسئول هستند. تهدید و اعمال قانون در مورد رفتارهای متوسط ​​انسان خود را به خود جلب کرده است. “

به همین ترتیب ، ممکن است تهدید و استفاده از نهاد محافظه کار “شلاق” راه نمایندگان پارلمان را که عموماً برای حمایت از دولت یا برای شورش یا عدم آرا مهم انتخاب شده اند ، ایجاد کرده باشد. شورشیان اصرار دارند كه آنها به دولت احترام بیشتری نسبت به پارلمان احترام می گذارند نه اینكه مرتباً اعلام كنند كه اقدامات جدید فوری هستند و خیلی طولانی نخواهند ماند.

وزرا ممکن است فکر کنند که اجتناب از نظارت مجلس به آنها کمک می کند تا از خیزش های شرم آور جلوگیری کنند ، اما یکی از طرفداران جانسون آزرده خاطر نشان می کند که این استراتژی فقط فشار در حزب را تشدید می کند تا زمانی که نارضایتی از رفتار دولت با کوید به قیامی علیه رهبری شخصی نخست وزیر تبدیل شود.

کمپ جانسون در تلاش است تا دفتر شلاق را برای جمع آوری اطلاعات در مورد علایق و نگرانی های کوله پشتی ها ، به ویژه افرادی که در سال 2019 انتخاب شده اند و هنوز هم احساس سرما می کنند ، بهتر کند ، با توجه به اینکه وقت کمی توانسته اند در مجلس با همکاران خود پشت سر بگذارند سال گذشته اما بزرگترین مشکل نخست وزیر این نیست که دفتر شلاق وی اطلاعات کافی درباره معاونان خود جمع نمی کند. این است که آنها دیگر به او اعتماد ندارند.

هیچ سحر و جادو عمیقی وجود ندارد که این مسئله را حل کند: این یک س simpleال ساده است که چگونه جانسون یاد گرفت زبان خود را نگه دارد و به صحبت های همکارانش گوش دهد.



[ad_2]