گزارش تحقیقات جنایات جنگی افغانستان در افغانستان منتشر شد – آخرین اخبار | اخبار استرالیا

[ad_1]

انتشار گزارش امروز توسط بازرس کل نیروهای دفاعی استرالیا (IGADF) در مورد اتهامات مربوط به جنایات جنگی توسط نیروهای ویژه استرالیا در افغانستان ، دوران سختی برای ملت است.

یافته های گزارش در مورد اعتبار برخی از افسران نیروهای ویژه استرالیایی درگیر در قتل های غیرقانونی و بدرفتاری هنگام استقرار در افغانستان وحشتناک است.

این گزارش خواندن را دشوار می کند. این قانون بیان می کند که شواهد موثقی وجود دارد مبنی بر اینکه اعضای نخبه ترین نیروهای مسلح ما رفتار غیرقانونی ، غیر صادقانه و مرتکب جنایات جنگی طبق تعریف سیستم عدالت کیفری استرالیا داشته اند.

این اظهارات علیه معدودی از تلفات بسیاری که به کشور ما خدمت کرده اند و به ویژه هزاران سرباز فعلی و سابق که در افغانستان خدمت کرده اند ، کم نمی کند.

مهم است که دولت کلیه توصیه های ارائه شده توسط سرلشکر پل بررتون را بپذیرد.

سرلشکر بریتون نهایت نیت را در حل این کار دشوار نشان داده است ، و ما از او به خاطر کارش تشکر می کنیم.

ما همچنین رهبری شجاعانه نیروهای دفاعی استرالیا را که دستور تحقیقات و تحقیقات را صادر کردند ، تشخیص می دهیم. آنگوس کمبل امروز به عنوان رئیس نیروهای دفاع گفت:

“وظیفه من این است که همه چیز را تنظیم کنم.”

امروز برای بسیاری از کسانی که شهامت فوق العاده ای در بیان آنچه که دیدند و رفتار ناشایست می دانند نشان داده اند ، یک روز دردناک خواهد بود. برقراری ارتباط با مشکلات آنها آسان نیست. این گزارش تأکید می کند که فرهنگ محافظتی که سربازان نیروهای ویژه را منزوی می کند ، عاملی اساسی در ایجاد محیطی است که اجازه می دهد رفتارهای غیرقانونی تشدید شود.

امروز همچنین نشان می دهد که ما باید به سیستم عدالت استرالیا ایمان داشته باشیم. در مواردی که اتهامات سوon رفتار مطرح می شود ، به درستی بررسی و عمل می شود.

مخالفت با گزارش IGADF تأکید می کند که استرالیا کشوری است که به کنوانسیون ژنو ، حقوق بشر و حاکمیت قانون احترام می گذارد و هیچ کس از این قوانین مستثنی نیست.

ما از تأسیس دفتر بازرسان ویژه برای نظارت بر تحقیقات پس از این گزارش حمایت می کنیم. اکنون توصیه می شود که مجاز به انجام کار خود بدون هیچ گونه تعصب یا دخالت سیاسی باشید.

[ad_2]