ایالات متحده 250،000 کشته بر اثر ویروس کرونا داشته است ویروس کرونا

[ad_1]

هنگامی که اطلاعات جدیدی منتشر شد مبنی بر انتقال روز چهارشنبه کشور آسیب دیده به مرزهای ناخوشایند ، ایالات متحده بیش از 250،000 کشته به دلیل Covid-19 مشاهده کرد.

آخرین داده های دانشگاه جان هاپکینز نشان داد که تعداد افراد کشته شده توسط ویروس اکنون 250،029 نفر است.

این خبر در میان عفونت های سابقه دار در سراسر ایالات متحده منتشر می شود و دولت ترامپ بارها و بارها نتوانسته است از عهده مقابله با بحران Covid-19 برآید. اخیراً ، ترامپ قبول نکرد که در انتخابات ریاست جمهوری به جو بایدن که این هفته گفته بود “اگر مانع انتقال او شود” افراد بیشتری می توانند بمیرند ، شکست خورد.

بیش از 11 میلیون آمریکایی در طی شیوع همه گیر آلوده شده اند ، که بیشترین تعداد در جهان است. ایالات متحده همچنین بالاترین میزان مرگ و میر را دارد و از نظر میزان مرگ و میر در بین کشورهای پیشرفته آسیب دیده قرار دارد.

طی دو هفته گذشته ، بیش از 100000 نفر در حال حاضر هر روز آلوده می شوند ، زیرا این کشور تقریباً در هر ایالت ، به ویژه در غرب میانه و دشتهای بزرگ ، شاهد موارد زیادی بوده است.

در اوایل روز چهارشنبه ، به نشانه افزایش اقدامات انسداد در اطراف ایالات متحده ، مقامات اعلام کردند که مدارس دولتی نیویورک پس از رسیدن سطح 3 درصدی آزمون Covid مثبت ، پنجشنبه دوباره تعطیل می شوند.

امیدهای تسکین پس از اعلام سازندگان دو کاندیدای اصلی واکسن که داروهای آنها بسیار موثرتر از حد انتظار است ، افزایش یافت. اما یک ماه دیگر به این واکسن ها باقی مانده است و آنها با چالش های پیچیده لجستیکی روبرو خواهند شد.

هشدارهای صحیح کارشناسان این است که اگر اقدامات امنیتی به طور گسترده انجام نشود ، کشور زمستان سختی را پشت سر می گذارد.

مایکل اوسترهلم ، مشاور رئیس جمهور منتخب بایدن ، اخیراً به NBC گفت: “ما در یک دوره بسیار خطرناک – خطرناکترین دوره بهداشت عمومی از سال 1918 به بعد هستیم.”

منتقدان می گویند دولت ترامپ هنوز تسلیم همه گیر شد ، خصوصاً اکنون که او رئیس جمهور اردک لنگ است و انگیزه سیاسی کمی برای اقدام سخت دارد. دکتر آنتونی فاوچی ، کارشناس بهداشت ، آخر هفته گذشته گفت ، ترامپ “حداقل پنج ماه” در جلسه گروه ویژه ویروس کرونا شرکت نکرده است.

روز سه شنبه وی به CNN گفت كه فاوچی برای جلوگیری از شیوع بیماری آمریكا “ماسك پوشیدن” را توصیه می كند.

روز دوشنبه ، فاوسی به NBC’s Today گفت که “تا پایان دسامبر ، دوز واکسن برای افراد با خطر بالا در دسترس خواهد بود” ، هم از Moderna و هم از Pfizer.

وی اضافه کرد: واقعیت نزدیک شدن کمک ها باید ما را بیش از پیش تحت فشار قرار دهد تا برخی اقدامات بهداشت عمومی را دو برابر کنیم تا بتوانیم از ترکیبی از واکسن و اقدامات بهداشت عمومی برای معکوس کردن این امر استفاده کنیم. ما می توانیم این کار را انجام دهیم. .

ترامپ از رعایت اقدامات تخفیف مانند استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی خودداری کرده و گفته است که دولت وی محاصره های بعدی را دنبال نخواهد کرد. او همچنین از شرکت در روند انتقال خودداری کرد ، به این معنی که اطلاعات مربوط به Covid-19 به بایدن منتقل نمی شود ، وی گروه مشاوره Covid-19 خود را منصوب کرده است.

در سراسر ایالات متحده ، دولت های محلی پاسخ مشخصی دارند. برخی از ایالت ها در حال کنترل شدیدتر هستند ، مانند کالیفرنیا ، واشنگتن ، مینه سوتا و مریلند ، که سیستم های بهداشتی تحت فشار شدید قرار دارند. اورگان و نیومکزیکو محدودیت های اجتماعی جدیدی وضع کردند و داکوتای شمالی دستوراتی را تعیین کرد. از روز دوشنبه ، ناواهو وارد یک دوره مشاوره سه هفته ای برای ماندن در خانه می شود.

با این حال ، سایر ایالت های سخت آسیب دیده ، مانند داکوتای جنوبی ، اقدامات کمی برای مبارزه با شیوع جدید ویروس انجام می دهند ، حتی در حالی که شبکه بیمارستان را تا مرز گسترش می دهد.

[ad_2]