کنت معترضین “توالت انگلستان” را علیه Brexit تغییر نام داد Brexit

[ad_1]

تابلوهای جاده ای در مرز با کنت که از رانندگان پذیرای “باغ انگلیسی” استقبال می کنند توسط معترضین ضد Brexit خراب شد و این شهرستان را “توالت انگلیس” نامید.

گروهی به نام “EU Flag Magic” گفتند که از “قیچی و برچسب” برای تبدیل ده ها علامت در 27 جاده ورودی در مرز 90 مایلی شهرستان استفاده می کنند.

این اعتراض – اشاره به احتمال ازدحام جاده ها به دلیل Brexit ، که منجر به بن بست اتومبیل هایی شد که اقدامات ناامیدکننده ای را در طول جاده انجام می دهند – هنگامی رخ داد که کامیون ها برای دومین بار در یک هفته در نزدیکی Eurotunnel و بندر دوور.

سخنگوی مافیای اتحادیه اروپا با پرچم ها گفت: “این کاملا بی معنی است. فقط این هفته آنها کنترل مرزی را در دوور تجربه کردند و تا آنجا که می دیدید ، موارد منفی نیز وجود داشت. حتی عناوین خبری در نیویورک تایمز وجود داشت – ما یک مسخره بین المللی هستیم. کاری باید انجام شود: بطری های ادرار و کیسه های مدفوع از قبل روی درختان آویزان شده است. همه چیز باید بدتر شود. تعداد کافی از مردم در اینجا وجود دارد. “

تمرین فرانسه برای بازرسی های Brexit به دلیل صف های 5 کیلومتری اوایل این هفته در دوور مقصر شناخته شد.

به گفته منابع از یوروتونل ، مسدود شدن جمعه به دلیل ترکیبی از “انباشت کریسمس و Brexit” و قطع کشتی به دلیل Covid بود.

روز جمعه ، پلیس کنت از کاربران جاده عذرخواهی کرد:

منابع گزارش می دهند که به دلیل بازگشت تعداد کامیون به قاره ، ترافیک بیش از حد معمول بوده است. آنها قبل از اینکه اظهارنامه گمرک از 1 ژانویه اعمال شود ، لوازم مورد نیاز مشتریان انگلیسی را تأمین می کردند.

شما می توانید در صف ببینید که چه اتفاقی می تواند در ژانویه رخ دهد ، زمانی که چک ها توسط انگلیس و فرانسه وارد می شوند – آیا یک معامله تجاری وجود دارد یا نه.

فرانسه مجموعه ای از کنترل ها را شامل آزمایشات مربوط به رعایت و ایمنی غذا و همچنین بررسی های مربوط به مهاجرت و گمرک را معرفی می کند ، در حالی که انگلیس تصمیم گرفته است اقدامات بیش از شش ماه را برای نرم کردن صف های مورد انتظار تا 7000 کامیون در کنت انجام دهد.

معترضین یک شبه به علائم کنار جاده کنت آسیب زدند.
معترضین یک شبه به علائم کنار جاده کنت آسیب زدند. عکس: پرچم مافیای اتحادیه اروپا / اتحادیه اروپا

احتمال صف های طولانی برای Brexit در دوور همچنین مربوط به حمل کالا بین ایرلند و قاره است که ممکن است در نهایت برای Brexit در صف قرار بگیرد.

روز جمعه ، شرکت حمل و نقل دانمارکی DFDS از راه اندازی ترافیک روزانه از بندر وکسفورد ایرلند به دانکرک در فرانسه برای دور زدن هرج و مرج Brexit خبر داد.



[ad_2]