“کلاه ایمنی سفید” در سوریه 1.17 میلیون پوند برای ساخت PPE اعطا کرد | سوریه

کلاه ایمنی سفید سوریه ، که قربانیان حملات هوایی را از بین می برد ، به تجهیزات خود برای محافظت از جان افراد در مناطقی از کشور که تحت کنترل بشار اسد نیستند ، به تجهیزات محافظت شخصی خود افزوده است.

بخش حمایت از مدنی اخیراً بر تولید PPE از طریق جایزه 1.17 میلیون پوندی از سوی یک سازمان غیر انتفاعی تأمین شده توسط دولت های انگلستان ، ایالات متحده ، کانادا و هلند تمرکز کرده است.

این مرکز محلی در حال حاضر بیش از 2 میلیون ماسک و همچنین لباسهای محافظ و ماسک تولید کرده است و در زمینه تخلیه ایمن PPE استفاده شده برای جمعیت آسیب پذیر شمال غربی سوریه فعالیت می کند که تعداد آنها بیش از 3 میلیون نفر است.

مونیر مصطفی گفت: “بیماری همه گیر Covid-19 به سخت ترین مشكلی كه كلاه سفیدها در سال 2020 با آن روبرو شده اند تبدیل شده است. ما شاهد شیوع ویروس در شمال غربی سوریه در میان كاركنان بشردوستانه و پرسنل پزشكی بوده ایم و همه گیری جهانی باعث شده است كه لجستیك مرزی تقریباً غیرممكن باشد.” معاون مدیر کل کلاه ایمنی سفید در امور بشردوستانه.

در حالی که پزشکان و امدادگران در سوریه برای پاسخگویی و درمان بیماری با ریسک شخصی زیادی به کار خود ادامه می دهند ، با “ایجاد امید در تعارض: یک چالش بزرگ بشردوستانه” ، “کلاه ایمنی سفید” توانسته است تلاش های جامعه را برای حفظ امنیت مردم افزایش دهد از ویروس کرونا.

“داوطلبان و همکاران بشردوستانه ، کارگران بهداشتی و سایر کارگران ضروری ما اکنون در امنیت هستند [thanks to the project] و می توانند با هم به مراقبت از غیرنظامیان سوریه ادامه دهند و به همه گیری پاسخ دهند. “مصطفی افزود.

کلاه ایمنی سفید ، که در سال 2014 ایجاد شد ، از تلاش های محلی برای یافتن و نجات شهرها و کمک های اولیه در نتیجه گلوله باران و حملات هوایی رشد کرد. از آن زمان ، این سازمان موفق شده است بیش از 120 هزار نفر را نجات دهد ، علیرغم طولانی شدن اقدامات ضد اطلاعاتی اسد و متحدان روسی اش برای بی اعتبار کردن کار آنها.

پس از 10 سال جنگ ، كلاه سفیدها به همراه میلیون ها غیرنظامی كه از بازگشت به رژیم های تحت كنترل ترسیده اند ، بازماندگان مخالفان سوریه ، نیروهای شورشی مورد حمایت ترکیه و گروه های خطرناک اسلام گرا ، هم اکنون در گوشه شمال غربی کشور کشته می شوند.

در نتیجه این انفجارها ، امکانات پزشکی تخریب شد و میلیونها نفر از افرادی که از خشونت در جاهای دیگر فرار می کردند در چادرها و سایر پناهگاههای ناکافی زندگی می کنند و این منطقه را به ویژه در معرض ویروس کرونا قرار می دهد.

شمال غربی سوریه تا ماه های زمستان ، زمانی که نرخ مرگ و میر و مرگ و میر شروع به افزایش کرد ، تا حد زیادی از بحران بهداشتی که بقیه جهان را درگیر خود کرده بود ، نجات یافت. اکنون حدود 500 مورد در روز در حال حاضر ثبت می شود ، اگرچه به دلیل کمبود امکانات آزمایش احتمالاً رقم واقعی بسیار بیشتر خواهد بود.

در حالی که بیشتر جامعه بین المللی در حال آماده سازی واکسن هستند ، شمال غربی سوریه می ترسد زمستان سخت دیگری باعث تشدید موارد Covid-19 شود و بحران انسانی منطقه را پیچیده تر کند: سیل شدید باعث کشته شدن یک پسر شش ساله شده است و روز دوشنبه 41000 نفر را از اردوگاهها نقل مکان کرد.