کارشناسان اروپایی خواستار احتیاط در مورد جهش جدید Covid هستند که در انگلیس یافت شده است | اخبار جهان

[ad_1]

کارشناسان اروپایی خواستار احتیاط در مورد سویه جدید Covid-19 هستند که در انگلیس یافت شده است و می گویند هنوز جهش جدید N501Y و سرعت انتشار آن بسیار مشخص نیست.

پس از آنکه 18 کشور اروپایی یا ارتباطات گردشگری خود را با انگلیس به حالت تعلیق درآوردند و یا به دلیل جهش های لازم قرنطینه شدیدتری را اعمال کردند ، دانشمندان گفتند که قبل از نتیجه گیری محکم به داده های بیشتری نیاز است.

کریستین دروستن ، ویروس شناس برجسته آلمانی ، اظهار داشت که انتظار دارد این سویه جدید هم اکنون در آلمان در گردش باشد ، اما افزود که در حال حاضر او “همه نگران” جهش ویروسی است.

Drusten روز دوشنبه به Deutschlandfunk گفت ، داده های علمی در مورد N501Y هنوز مشخص نیست. به گفته وی ، ادعاها مبنی بر انتقال 70٪ سویه بیشتر است ، و دانشمندان انگلیسی باید این هفته آن را آزمایش کنند.

Drosten گفت: “سوال این است: آیا این ویروس توسط موج جدیدی که در حال آمدن است در منطقه مربوطه تحت فشار قرار می گیرد [south east England]، یا آیا این ویروس عامل اصلی ایجاد این موج است؟ این تفاوت مهم است. “

Drosten گفت این سویه در کشورهای دیگر مانند هلند یافت شد ، جایی که به نظر می رسد بسیار سریعتر تکثیر شده است. وی گفت: “من به دانش علمی جدید باز هستم و همیشه علوم شگفتی آور هستند ، اما از این نظر همه چیز من را نگران می کند.”

در فرانسه ، وینسنت انوف از انستیتو پاستور گفت که هیچ رابطه اثبات شده ای بین جهش جدید و گسترش سریع ویروس در انگلیس وجود ندارد.

انوف به فرانس 2 گفت: “به ما گفته شده که در بعضی از مناطق انگلستان با سرعت بیشتری در حال گسترش است.” “اما آیا این نتیجه انتقال فوق العاده ویروس توسط ویروس یا جهش جدید است؟ همه اینها هنوز باید بررسی شود. ”

دولت هلند روز یکشنبه تأیید کرد که یک مورد جهش جدید در اوایل دسامبر در این کشور تشخیص داده شده است ، که نشان می دهد ممکن است مدتی در این کشور وجود داشته باشد.

استاد ارشد ویروس شناسی در دانشگاه اراسموس در روتردام O Osterhaus به روزنامه Algemeen Dagblad گفت ، اما تاکنون به سرعت در هلند در حال گسترش نیست.

آستارهاوس گفت: “در مناطقی که تعداد عفونت ها به ویژه سریع رشد می کند ، این معمولاً به دلیل جهش است.” “اما من هنوز نمی دانم که آیا این موجه است.”

یکی دیگر از متخصصان بیماری های عفونی ، بارت هاگمنس ، از مرکز پزشکی اراسموس ، گفت: “ایجاد ارتباط واضح بین انتقال و جهش ها دشوار است. آیا واقعاً گسترش سریع به دلیل جهش است ، یا سایر عوامل در این امر نقش دارند؟ “


ماریون کوپمنس ، رئیس علوم ویروسی در اراسموس ، گفت که نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد گزینه جدید مسری تر است ، اما تحقیقات بیشتری لازم است. علاوه بر این ، او گفت ، “هلند در حال حاضر مسدود شده است. این می تواند به جلوگیری از گسترش سریع در اینجا کمک کند.”

در ایتالیا ، که همچنین جهش N501Y را در زنی که اخیراً از لندن وارد آن شده است تشخیص داد و بیشترین تعداد مرگ ویروس کرونا را در قاره اروپا ثبت کرد ، وزیران و رسانه ها اطمینان بخشی کمتری داشتند.

وزیر بهداشت روبرتو اسپرانزا گفت: “اگر ویروس از ووهان بی توجه شده است ، چگونه می توانیم نگران یک سویه جدید نباشیم ، که احتمالاً در رم ، ونیز و تورین وجود دارد؟” Sole24Ore عنوان مقاله خود را در مورد جهش ارسال کرد: “نسخه انگلیسی وحشتناک است.”

ماسیمو گالی ، متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه میلان ، گفت که “شاید ما با تنوعی روبرو شده ایم که خطرناک تر نیست ، اما احتمالاً توانایی گسترش بیشتری دارد.” با این حال ، وی گفت ، قبل از اثبات چنین گزاره ای ، تحقیقات بیشتری لازم است.

[ad_2]