چگونه می توان “ترکیب عالی” مشتری و زحل را در انقلاب زمستانی مشاهده کرد | ستاره شناسی

[ad_1]

امسال ستاره ها فرصت خواهند داشت “بوسه” کریسمس را در زیر دارواش بین سیاره ای ببینند ، زمانی که مشتری و زحل نسبت به 800 سال به یکدیگر نزدیکتر و درخشان تر خواهند بود ، در موردی که “اتصال بزرگ” شناخته می شود.

چه اتفاقی می افتد و چقدر نادر است؟

در زمان انقلاب در 21 دسامبر ، سیارات مانند یک ستاره درخشان به نظر می رسند ، زیرا ارتش های مشتری و زحل 12 و 29 سال را به هم نزدیک می کنند. آخرین ارتباط مهم در ماه مه 2000 بود ، اما موقعیت او در آسمان به این معنی بود که سخت دیده می شود. ترکیب بزرگ سال 1623 (زمانی که گالیله گالیله هنوز زنده بود) نیز دشوار بود که متوجه شود ، زیرا ، همانطور که رصدخانه پرت توضیح می دهد ، به نظر می رسد آنقدر نزدیک به خورشید است که “در زیر تابش خورشید گم شود”.

پاتریک هارتیگان ، ستاره شناس دانشگاه رایس در تگزاس گفت: “شما باید به طلوع فجر 4 مارس 1226 بازگردید تا تصادف نزدیکتر این اشیا را ببینید که در آسمان شب قابل مشاهده است.”

به طرز مشکوکی به کریسمس نزدیک است. آیا با ستاره بیت لحم کاری وجود دارد؟

خنده دار باید بپرسید ستاره بیت لحم که این سه حکیم را به زادگاه عیسی مسیح رهنمون شده است نیز ممکن است ترکیبی عالی باشد. همانطور که دائرlopالمعارف بریتانیکا توضیح می دهد ، “طی 10 سال پس از زمان زمانی ، که اکنون به عنوان آغاز دوران مسیحی پذیرفته شده است” چندین ترکیب صورت گرفته است.

یکی ترکیبی از مشتری و زحل بود که در 7 سال قبل از میلاد مسیح. در هشت ماه سه بار در یک درجه از یکدیگر بودند. ستاره بیت لحم نیز می تواند زهره و مشتری باشد ، که در 2 سال قبل از میلاد مسیح. ه. “به نظر می رسد ناظرانی در بابل هستند که درست قبل از راهپیمایی در مسیر کلی بیت لحم به غرب ادغام شده اند.”

چگونه می توانم این را ببینم؟

به گفته هارتیگان ، در سال 2020 ، پدیده آسمانی از هر نقطه روی زمین قابل مشاهده خواهد بود ، اما در نزدیکی خط استوا شرایط بهتر خواهد بود. “بوسه” کریسمس ، همانطور که ستاره شناس دکتر برد تاکر از دانشگاه ملی استرالیا آن را نامید ، حدود یک ساعت پس از غروب آفتاب در آسمان غرب ظاهر می شود.

ناسا گفت که انسانها باید یک ساعت پس از غروب آفتاب ، در پایین غرب جنوب به دنبال آنها بگردند ، وقتی “دو سیاره غول پیکر با یک دهم درجه از یکدیگر ظاهر می شوند – این به ضخامت یک پنی در طول بازو است.”

تاکر توضیح داد که چه چیزی را باید جستجو کرد به عنوان “هلال ماه نازک و دو جسم روشن در کنار آن”.

هواداران می توانند از همین حالا تمرین کنند زیرا سیارات از قبل مجاور یکدیگر هستند. فقط یک شب با یک آسمان صاف و یک منظره با یک افق روشن طول می کشد – به گفته کمبریج ایندیپندنت هیچ ساختمان و درختی تداخل نمی کند

مشتری سیاره بزرگی است و کسانی که بینایی بسیار خوبی دارند – یا دوربین شکاری – قادر به تشخیص آن از زحل هستند. برای دیگران این سیارات تک ستاره خواهند بود. سیارات نسبت به ستارگان تمایل دارند تا با سرعت بیشتری درخشش داشته باشند – یا به طور چشمگیری چشمک می زنند ، بنابراین این امر می تواند به شما در تمایز کمک کند.

علم کافی است. این برای فال من چه معنی دارد؟

بنابراین شما می خواهید بدانید که چه برخورد هرج و مرج و نجومی – یا جادویی – با این سیارات می تواند آینده شما را پیشگویی کند.

به گفته سوسن میلر ، فوق ستاره طالع بینی ، “The Great Compound آهنگی برای اخلاق 20 سال آینده ایجاد می کند که بر هنر ، موسیقی ، تئاتر ، ادبیات ، سرگرمی ، طراحی ، غذا ، موسیقی ، ریاضیات ، علوم ، سیاست و دستور کار دولت تأثیر می گذارد. به عبارت دیگر ، همه چیز! “

[ad_2]