پلیس می گوید افراد مسلح در نزدیکی شمارش آرا در فیلادلفیا دستگیر شدند

[ad_1]

پلیس گفت ، دو مرد مسلح به تپانچه روز پنجشنبه در نزدیکی یک مرکز همایش در فیلادلفیا ، جایی که شمارش آرا permanent دائمی می تواند در مورد انتخابات ریاست جمهوری تصمیم گیری کند ، دستگیر شدند.

پلیس گفت ، جوشوا ماکیاس (42) و آنتونیو لاموتا (61) از ساحل ویرجینیا ، ویرجینیا ، در منطقه هامر به شهر می رفتند و در پنسیلوانیا مجوز اسلحه نداشتند. این چکش با پرچم آمریکا و برچسب روی پنجره تئوری توطئه ضد یهودی طرفدار ترامپ QAnon تزئین شده بود.

آنها پس از اطلاع اف بی آی در ویرجینیا به پلیس فیلادلفیا در مورد برنامه های خود اطلاع دادند. دانیل لا ، کمیسر پلیس فیلادلفیا گفت که مأموران مردها را در خیابان در حدود یک بلوک از وسیله نقلیه متوقف کردند.

ژاکت LaMotta دارای یک برت 9 میلی متری در این چمدان بود و Macias نیز یک قبضه اسلحه برتا با کالیبر 40. یک اسلحه به سبک AR بدون شماره سریال و مهمات در داخل خودرو پیدا شد.

لاری کراسنر ، دادستان منطقه فیلادلفیا گفت ، این زن و مردان دستگیر نشده اند.

این دستگیری ها در میان افزایش تنش ها پیرامون رقابت بلاتکلیف ریاست جمهوری و اتهامات مکرر دروغ دونالد ترامپ به کلاهبرداری رای دهندگان ، توجه زیادی را به خود جلب کرد ، اما مقامات آنها را از قرائت غیرقابل دسترسی هشدار دادند. هیچ نشانه ای از درگیر شدن شخص دیگری یا عضویت این افراد در یک گروه افراطی وجود نداشت. آنها نگفتند که چرا این افراد به فیلادلفیا رفته اند.

عکس هایی از یک چکش نقره ای نر که توسط یک عکاس گرفته شده است درخواست فیلادلفیا، چندین برچسب QAnon روی ماشین و همچنین یک درپوش QAnon روی داشبورد را نشان داد. حساب های هر دو مظنون در شبکه های اجتماعی چندین پیوند به QAnon دارد.

QAnon یک نظریه توطئه بی اساس در اینترنت است ، پیروان آن معتقدند که دونالد ترامپ در حال جنگ پنهانی علیه بند قدرتمند دموکرات ها و مشاهیر هالیوود است که با درگیری با کودکان و قاچاق کودکان بر جهان حکومت می کنند. پیروان معتقدند که ترامپ در زمان مناسب اعضای کابینه را به نمایش گذاشته و به گوانتانامو می فرستد.

FBI پس از یک سری اقدامات خشن یا جنایتکارانه توسط پیروان جنبش توطئه ، QAnon را به عنوان تهدید بالقوه ترور داخلی در سال 2019 شناسایی کرده است. مدت هاست که کارشناسان هشدار می دهند که داستان QAnon به معنای تحریک به خشونت است.

حساب توئیتری LaMotta شامل دوازده کارتون دستی بود که از مسیرهای ضد یهود برای انعکاس جنبه های داستان QAnon و دیگر تئوری های توطئه استفاده می کرد. وی ترامپ را به عنوان قهرمان اقدام مسلحانه بدون پیراهن به تصویر کشید. حساب فیس بوک مرتبط با آدرس ایمیل وی از عبارت “Deep State” در عنوان استفاده کرده است.

در ماه ژوئیه ، LaMotta یک GoFundMe به نام “Virgin Armed Patriot” ایجاد کرد تا “میهن پرستان مسلح را برای ساکنان و مشاغل ویرجینیا سازماندهی کند تا امنیت مسلحانه لازم را در بخش ها و مشکلات موجود تحت پوشش قانون تأمین نکند … 24/7.” به نظر می رسد که او در یک جمع آوری کمک مالی در گروه ویرجینیا علیه قرنطینه بیش از حد در فیس بوک شرکت داشته است ، اما اهدا کنندگان را جذب نکرده است.

آخرین توییت های ماکیاس نشان می دهد که وی از اتهامات دروغین ترامپ به کلاهبرداری رای دهندگان حمایت می کند. به گزارش لیگ ضد افترا ، ماتیاس قبل از دستگیری در روز پنجشنبه ، ویدئویی از خود در خارج از مرکز همایش های فیلادلفیا را در فیس بوک منتشر کرد. در این ویدئو ، ماکیاس از بینندگان خواست که برای اطمینان از ضبط هر رأی مشروع گام بردارند. نه این آرا در این اتاق های پشتی اتفاق می افتد. “

ویتنی فیلیپس ، استاد دانشگاه سیراکیوز این هفته به گاردین گفت ، اخیراً ، ترامپ یک تئوری توطئه بی اساس را ترویج کرد که ادعا می کرد دموکرات ها سعی در سرقت انتخاباتی دارند که دقیقاً در جهان بینی QAnon باشد.

این ایده که “آنها” می خواهند دموکراسی را فاسد کنند ، دولت عمیق در تلاش است تا انتخابات را علیه ترامپ تقلب کند ، که مسئول فراتر رفتن از خطر کوید و سلب آزادی های شما است ، که تمام مواد لازم برای یک قیام را دارد. ، “او گفت.” وقتی ترامپ در مورد این نوع خاص از تئوری توطئه صحبت می کند ، خطر تشدید این احساس اساسی وجود دارد که “آنها” ما را دنبال می کنند و این یک دموکراسی فوق العاده تفرقه افکن است. “

بعد از ظهر جمعه ، این افراد به اتهام دولت به داشتن اسلحه مخفی غیرمجاز و حمل سلاح گرم در خیابان عمومی در انتظار بازپرسی بودند. اطلاعات در مورد وکلائی که می توانند از طرف آنها اظهار نظر کنند بلافاصله در دسترس نبود.



[ad_2]