پلیس تورنتو یک “فرد مورد علاقه” را در قتل های دو میلیاردر شناسایی کرده است | کانادا

[ad_1]

پلیس تورنتو شخصی را که سه سال پیش در قتلهای معروف یک جفت میلیاردر دارویی کانادایی علاقه مند شده بود ، شناسایی کرد اما دستگیری نکرده است.

اواخر سال 2017 باری شرمن و همسرش هانی در عمارت خود در تورنتو مرده پیدا شدند. پلیس در ابتدا گفت که آنها این پرونده را به عنوان یک قتل مضاعف “هدفمند” قلمداد می کنند ، اما از آن زمان در مورد تحقیقات چیز کمی گفته شده است.

روز چهارشنبه اما سخنگوی پلیس گزارشی را به تورنتو استار تأیید کرد که یک “فرد مورد علاقه” شناسایی شده اما دستگیر نشده است. آنها جزئیات بیشتری ارائه ندادند.

باری شرمن Apotex را در سال 1974 تاسیس کرد و قبل از کناره گیری از سمت مدیرعاملی در سال 2012 آن را به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داروهای عمومی تبدیل کرد.

او و همسرش به خاطر کمک های مالی خود به بیمارستان ها ، دانشگاه ها و سازمان های یهودی معروف بودند.

اجساد شرمن در دسامبر 2017 به دار آویخته شده پیدا شد.

هیچ نشانه ای از ورود اجباری به خانه وجود نداشت و اگرچه پلیس مرگ را “مشکوک” توصیف کرد ، اما آنها همچنین گفتند که به دنبال مظنون نیستند.

خانواده شرمن از پلیس برای مرگ انتقاد كردند و بازپرس خصوصی خود را برای رسیدگی به پرونده استخدام كردند. کارآگاه سال گذشته کار را به اتمام رساند اما جزئیات بیشتری را در اختیار مردم قرار نداد.

در سال 2018 ، خانواده پیشنهاد دادند که سرنخ خودشان را ایجاد کنند و پاداش 10 میلیون دلار کانادا (7.6 میلیون دلار) برای اطلاعات منجر به دستگیری و پیگرد قانونی مظنون ، ارائه دادند.

[ad_2]