پلیس برلین برای سرقت سکه 100 کیلوگرم طلا به خانه ها و مغازه ها یورش برد | آلمان

[ad_1]

پلیس برلین به خانه ها و فروشگاه های طلا و جواهر حمله كرد و گمان كرد كه اینها می توانند به تلاش برای محصور كردن تدریجی طلا از یك سكه كانادایی 100 كیلوگرم (220 پوند) كانادایی كه از موزه ای در پایتخت آلمان به سرقت رفته است ، ربط داشته باشند.

سکه به ارزش 3.75 میلیون یورو (3.4 میلیون پوند) در سال 2017 از موزه Bode برلین به سرقت رفته و هنوز پیدا نشده است.

پلیس گفت که در حملات صبحگاه هشت متهم 14 تا 51 ساله با ملیت های مختلف متمرکز بودند.

اعتقاد بر این است که آنها برای تصفیه مجدد آن و تولید سکه های قابل جمع آوری و سپس فروش آنها به عنوان اصل از طریق جواهرفروشی هایی که توسط آنها یا نزدیکانشان انجام می شود ، وارد حلقه ای شدند که طلای سرقت شده در آن به دست آمده است. پلیس گفت برخی از موارد جعلی در حال گسترش است.

پلیس گفت ، این جستجو منجر به کشف سکه های تقلبی ، ابزارهای تقلبی و مقدار “پنج رقمی” پول نقد شد.

پلیس گفت: “ارزیابی شواهد در حال انجام است.” “از جمله ، یک ارتباط احتمالی برای سرقت یک سکه طلا از موزه Bode در نظر گرفته شده است.”

دادستان های برلین گفتند که هیچ بازداشتی صورت نگرفته است ، اما تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

این جستجو تنها دو روز پس از دستگیری یک مظنون اصلی سرقت جواهرات قرن 18 از موزه درسدن در سال گذشته انجام شد که در خانواده ای از مجرمان است که به سرقت سکه های طلای کانادا مرتبط هستند.

محمد رما 21 ساله دوشنبه شب توسط مقامات برلین با اتومبیل در حوالی شهر نوکلن دستگیر شد. برادر دوقلوی وی عبدالمجد رامو همچنان فراری است.

پلیس و دادستان درمورد وجود ارتباط بین دستگیری و بازرسی ها توضیحی نمی دهند اما اعضای همان خانواده در اوایل سال جاری به جرم سرقت سکه های طلای کانادا محکوم شدند.

عموزاده ها احمد رما و ویسام رما و همچنین یکی از دوستانش که به عنوان نگهبان موزه کار می کرد ، به جرم سرقت سکه طلای کانادا محکوم شدند و به چندین سال زندان محکوم شدند.

[ad_2]