آماری که همه چیز را نشان می دهد کاملا با منچسترسیتی مطابقت ندارد شهر منچستر

[ad_1]

مافول منچسترسیتی از یک قله باورنکردنی که دو سال پیش رخ داده است برای مدتی در حال تحول است. این در روز سه شنبه ادامه داشت ، زیرا تیم خونه به خونه خود موفق شد تنها 1: 1 برابر کشتی گیران “وست بروم” مساوی کند که بعداً به اولین باشگاه لیگ برتر تبدیل شد که مربی خود را در این فصل اخراج کرد.

در این فصل ، تیم پپ گواردیولا 16 امتیاز در لیگ سقوط کرد – بیش از کل دوره 18-17-2017 (14) و به همان تعداد در 19-2018. این یک سال بی نظیر و غیرمعمول است ، اما با انداختن بسیاری از امتیازات قبل از کریسمس ، با یک تاخیر در فصل ، این مفهوم را تقویت می کند که شهر دیگر مانند گذشته نیست.

در پایان ، به لطف دو سام جیمستونز عالی که مرگ را نجات دادند ، سیتی در برابر وست بروم محروم شد ، اما این واقعیت که میزبان ها را گرفت تا تیم را در منطقه سقوط جدی تهدید کنند ، تا دقایق بعدی خیره کننده بود. همانطور که سیتی برای گل ایلکای گونداگان نشان داده است ، آنها هنوز هم می توانند بازیکنان را با یک فوتبال پیچیده با یک لمس به Bail بکشند ، اما آنها تقریباً مثل گذشته کنترل نمی کنند. میانگین شهرستانی در این فصل فقط 0.75 تلاش برای حضور در لیگ از 1.42 در 18-2017 و 19-2018 کاهش یافته است.

در 20 دقیقه ابتدایی ، “سیتی” مقابل “وست بروم” حتی در یک تلاش ناکام ماند و او خوش شانس بود که در مراحل اولیه عقب نماند. در پایان ، آنها مسابقه را با 26 پرتاب (هفت گل در مقابل 5 “وست بروم” (یک گل در دروازه) به پایان بردند ، اما این باعث ایجاد تصویر کامل از بازی نمی شود. رادرا به همان اندازه تلاش های جبرئیل عیسی و رحیم استرلینگ انجام داد (چهار مورد). سرخیو آگوئرو فقط در دقیقه 14 در زمین بود ، اما در محوطه جریمه وست بروم فقط یک لمس نسبت به عیسی برای کل بازی داشت (5). نه تلاش این شهر تلاش های راه دور از طریق حدس و گمان بود. بدیهی است که در بالای زمین مشکلی وجود دارد.

این یکبار مصرف نبود. در این فصل ، سیتی از 12 بازی لیگ خود بیش از 5 گل به ثمر رسانده است ، به اندازه نیوکاسل. آنها فقط 9.3٪ از شوت های خود را به ثمر می رسانند ، که با نرخ تبدیل شوت آنها را در نیمه پایین جدول قرار می دهد. برای سه مسابقه قبلی در لیگ برتر ، “سیتی” بهترین نرخ تبدیل شوت در لیگ (14.1٪) را دریافت کرده است. آنها شانس دوم فصل خود را در لیگ برتر (25) ایجاد کردند ، اما فقط 9 مورد را تحقق بخشیدند. در این فصل ، سیتی در 12 بازی لیگ فقط 18 گل به ثمر رسانده است. استون ویلا 21 گل به ثمر رساند ، اگرچه دو بازی کمتر انجام داد.

رویکرد قابل توجه دیگر این فصل رویکرد گواردیولا به مسابقات بود که به طور فزاینده ای در معرض خطر نیست. او خواستار این شد که باشگاه های لیگ برتر سایر لیگ های برتر اروپا را تماشا کنند و پنج تعویض را انجام دهند ، اما او فقط در سه مسابقه از هفت مسابقه آخر لیگ در شهر تنها سه بار استفاده کرد. در واقع ، در اوایل این ماه برابر فولام گواردیولا برای اولین بار در کار مدیریتی خود ، علی رغم اینکه در 30 دقیقه با نتیجه 2: 0 جلو افتاد ، حتی یک تعویض انجام نداد.

گواردیولا که به گل برابر وست بروم نیاز داشت ، تا دقیقه 75 منتظر ماند تا از روی نیمکت روی آگوئرو بیاید. او برای جلوگیری از ضد حمله ، کایل واکر را جایگزین بنجامین مندی کرد. به خاطر داشته باشید که پنج دقیقه قبل از آن ، “وست بروم” چارلی آستین را برای کارلان گرانت شکست داده بود. باگی تهدیدی برای ضد حمله ندارد. گواردیولا تصمیم گرفت ریاض ماهرس ، برناردو سیلوا و فران تورس را نیمکت نشین کند.

این احتمال وجود دارد که گواردیولا فهمیده است که سبک معمول فوتبال او برای این فصل بی نظیر مناسب نیست و با رویکردش عمل گرایانه تر است ، اگرچه این واقعیت که او از تمام بازیکنان جایگزین موجود استفاده نمی کند ، نشان می دهد که او خیلی نگران نیست شدت بار بازیکنانش.

نکته مثبت برای گواردیولا این است که سیتی یک حرکت چشمگیر از پشت سر خود قرار داده است. سیتی به گل تساوی وست بروم ، که قبل از اینکه حواس او را از ربات روبن دیاز پرت کند ، کاملاً پرواز کرد ، سیتی بیش از 10 ساعت را از دست داد بدون اینکه توپ را از دست بدهد – بهترین پاس در تقریبا دو سال گذشته. حتی شانس قبلی وست بروم از انحراف خوشحال به مسیر گرانت بود.

در این فصل فقط تاتنهام کمتر از سیتی (12 گل) گل خورده است (10 گل) و در یک مسابقه نیمی از سیتی را دریافت کرده است. از آن زمان ، سیتی در واقع با شکست 5-2 برابر لستر ، سخت ترین دوران مدیریتی گواردیولا ، روبرو شده است. در واقع ، “سیتی” در این فصل کمترین تعداد شوت در هر بازی را در این بخش از دست می دهد (7.8).

در این مدت ، امریک لاپورت کاملا غرق شد و جان استونز بازگشت. در 616 دقیقه بازی در این فصل لیگ برتر و لیگ قهرمانان ، سیتی در زمین فقط یک گل استونز دریافت کرده است. اخیراً لاپورته بعد از ویرجیل ون دایک به عنوان بهترین مدافع میانی لیگ شناخته شد ، اما اکنون او خود را به عنوان گزینه سوم یا چهارم در شهر پیدا کرد. به نظر می رسد در مقابل او حتی اریک گارسیا قرار دارد که می خواهد آنجا را ترک کند. سقوط لاپورت مسئله فوری دیگری را برای گواردیولا در این فصل ایجاد می کند. نگران کننده است که بسیاری از تیم های شهر کاملاً از فرم خارج شده اند.

رودری از نقش فرناندینیو قانع نشده است. برناردو سیلوا – نه بازیکنی که در 19-2018 حضور داشت. مندی هنوز دارای مشکلات تناسب اندام است و استرلینگ نیز قهقراً رفته است. غیبت آگوئرو ، یکی از بی رحمانه ترین گلزنان تاریخ لیگ برتر ، در شش هفته گذشته نیز به سیتی آسیب رسانده است ، اما همدردی با سیتی برای آن سخت است. تاریخچه اخیر نشان داده است که آگوئرا همیشه جادوهای زیادی را بر سر مجروحان خرج می کند.

در آخر هفته ، گواردیولا دفاع قاطعانه از عیسی را آغاز کرد ، اما برزیلی به وضوح قادر به تبدیل شدن به مهاجم انتخاب اول در باشگاهی مانند سیتی نیست. در این فصل ، او در هفت بازی لیگ فقط دو گل به ثمر رسانده است و در محوطه جریمه حریف توانسته کمتر از اندرو رابرتسون مدافع چپ لیورپول دست بزند.

مشکلات این شهر در حمله به مصدومیت و مراقبت نهایی لروی سانه در تابستان برمی گردد. در فصلی که در سال های 2018 و 2019 عنوان سیتی را به دست آورد ، سانا در فصل های دفاعی به دو رقم گل و پاس گل رسید – تنها بازیکنی که در آن زمان در لیگ برتر موفق به کسب این عنوان شده بود. در این مدت فقط آگر (هر 4/79 دقیقه) ، مو صلاح (8/85 دقیقه) و پیر-امریک آبامیانگ (4/92 دقیقه) مستقیم بازی می کردند. در آن زمان ، ملی پوش آلمانی فقط 23 سال داشت. سانه سرعت الکتریکی و خودانگیختگی را ارائه داد و او کاملاً با استرلینگ و آگوئرو هماهنگ کار کرد. باز هم گواردیولا باید مقصر این تقصیر را بپذیرد. او می تواند تلاش بیشتری کند تا بازیکن جوان سابق PFA سال را حفظ کند.

در مورد گواردیولا ، ما در قلمرو ثبت نشده ای هستیم. دیدن اینکه او چگونه بازیکنان خود را متحد می کند بسیار هیجان انگیز خواهد بود. در چهارمین فصل حضورش در سیتی ، گواردیولا هرگز قبل از این هرگز در یک کار نمانده بود. برخی از بازیکنان سابق وی اعتراف کرده اند که همکاری با گواردیولا آنها را به فرسودگی شغلی سوق داده است. این یک روند کاملاً پاداش آور است ، اما با گذشت زمان می تواند اثرات خود را بگذارد. آیا مشکلات زیادی وجود دارد که گواردیولا می تواند آنها را برطرف کند؟ غیر قابل تصور است که این رکود بسیار طولانی تر ادامه یابد ، اما سال 2020 پر از شگفتی بود.

• برای مشاهده آمار و تجزیه و تحلیل بیشتر به WhoScored مراجعه کنید
• دنبال کردن WhoScored و جاش رایت در توییتر



[ad_2]