پسر تایگر وودز و چارلی پس از آخر هفته “ویژه” هفتم شدند تایگر وودز

[ad_1]

تایگر وودز از یک حرفه غالب گلف لذت می برد ، اما بعد از این که او و پسر 11 ساله چارلی روز یکشنبه در یک رویداد نمایشگاهی در اورلاندو پنج شلیک به سمت جاستین توماس و پدرش انجام دادند ، یک خاطره جدید اضافه کرد.

تیم وودز ، با یک ببر مارک قرمز و سیاه یک هفته ای ، در مسابقات قهرمانی دو روزه PNC در باشگاه گلف ریتز-کارلتون ، در میان 20 قهرمان و برنده برتر The Players ، هفتم شد.

وودز ، قهرمان 15 بار قهرمان بزرگ ، كه با پسرش رقابت كرد ، گفت: “من فكر نمي كنم كه بتوان آن را با كلمات توصيف كرد.” “فقط این واقعیت که ما و چارلی و من توانستیم این تجربه را بدست آوریم ، این یک خاطره مادام العمر است.”

چارلی ، جوانترین شرکت کننده مسابقات در تاریخ و شاید مورد انتظارترین بازیکن ، در این مسابقه فرم چشمگیری از خود نشان داد و چندین بار به پدرش نگاه کرد و راه را هموار کرد.

در حین بستن تیم دهم زیر 62 سال ، چارلی در دهم چهارم یک پرنده را غلتاند و سپس پمپ مشت پایین سطح “Tiger” را که جهان گلف قبلاً بارها دیده است ، باز کرد.

تیم توماس روز خود را با هفت پرنده پشت سر هم به سمت پسر 15 ساله 57 ساله ای آغاز كرد كه 25 نفر را برای آنها به ارمغان آورد ، یك شلیك از ویجی سینگ و پسرش كاس.

بزرگتر وودز گفت: “این برای ما فوق العاده خاص بود که می توانستیم وقت خود را صرف کنیم.” “اینها خاطراتی است که برای یک عمر خواهیم داشت.”

[ad_2]