دبل انور الغازی برای استون ویلا شروع سام آلاردیس را در وست بروم از بین خواهد برد | فوتبال

[ad_1]

سی و پنج دقیقه بعد ، با بازگشت به کنترل ، سام آلاردایس باید در مورد خرد خرد کردن وقت آزاد تعجب کند.

پیرمرد 66 ساله اظهار داشت که درخواست درخواست وست بروم را در روز چهارشنبه پذیرفته است ، تا حدی به این دلیل که سخت ترین تصمیمی که باید برای منوی ناهار خود بگیرد از وجود حوصله اش سر رفته بود اما مطمئنا ترشی را دوست نداشت ، که در آن تیم جدید او پس از اخراج کاپیتان خود جیک لیورمور قبل از تعطیلات ، در اینجا قرار گرفت و تیمش قبلاً با گل 1-0 انور الغازی عقب بود.

به زودی همه چیز برای مردی که برای حذف وست بروم به دلیل مشکلات سقوط استخدام شده بود ناخوشایندتر شد ، زیرا برتراند تراوره قبل از اینکه “ال غازی” گل دوم بازی خود را با تأخیر پنالتی درخواست کند “ویلا” دیگری اضافه کرد.

در فاصله زمانی اخراج الاردیس از آخرین کارش در اورتون در ماه مه 2018 و اولین مسابقه هدایت وست بروم ، یک پیشرفت آشکار در فوتبال وجود داشت: VAR. آلاردایس در ابتدای کار گفت که از درگیر شدن در بحث های مربوط به فناوری می ترسد و این ترس حتی قبل از نیمه راه نیز قابل درک بود ، وقتی لیورمور بعد از اینکه داور کارت زرد را به قرمز رساند ، مارتین اتکینسون با مانیتور مشورت کرد و سپس ، به دلائل نامعلوم ، دقایقی پس از آنكه كورتنی هاوس به ویلی دستور داد سریع به گرادی دیانگانو برسد ، چنین اقدامی صورت نگرفت.

“نمی دانم چرا VAR به قاضی نگفت که به آن نگاه کند. این تهدیدی برای مچ پا یا پاها بود. ” “من احساس می کنم در حالی که واقعاً نمی خواستم در مورد VAR صحبت می کنم.”

وی با تصمیم اعزام لیورمور که وی بی احتیاطی وی را محکوم کرد ، هیچ اختلافی نداشت.

آلاردایس گفت: “من نمی توانم ناراحت باشم اگر در اولین بازدید به بازیکنان بگویید تنها چیزی كه توانایی پرداخت آن را نداریم اخراج بیشتر است زیرا ما در این فصل قبل از ورود من دو بار داشتیم.” اضافه كرد كه كاپيتاني وي آماده تصرف است. “حال این بستگی دارد که چه کسی می خواهد کاپیتان شود و چگونه می تواند باند را مدیریت کند.”

آلاردایس نگرانی های دیگری نیز دارد. او امیدوار بود که با شروع همان دوره سلطنت ، دنباله خاصی از عملکرد را ببیند و همان تیمی را انتخاب کند که در آخرین مسابقه اسلاون بیلیچ ، در منچسترسیتی مساوی کرد. اما سختی نادر نشان داده شده توسط آلبیون در اتحاد در هیچ کجا دیده نمی شد که کمتر از 5 دقیقه از Gazoras عقب بودند.

سام آلاردایس که از ماه مه 2018 برای اولین بار در تیم مربیگری می کند ، چالش های پیش روی خود را مشاهده کرد



سام آلاردایس که از ماه مه 2018 برای اولین بار در تیم مربیگری می کند ، مشکلات وست بروم را در گازور مشاهده کرد. عکس: گتی ایماژ

قبل از اینکه ال غازی با کمال بداهه روی دروازه عقب به پایان برسد ، ترائر با یک کراس ظریف از گوشه سمت راست محوطه جریمه یک شکست ایجاد کرد و قبل از اینکه توپ را با یک شلیک به زیبایی پیچ خورده ، ساق خود را مانند یک بال مرغ قوس دهد. این یک گل حیله گرانه بود ، اما آلاردایس از دفاع شکایت کرد. وی گفت: “من از دست دادن چنین هدفی نرم بسیار ناامید شدم.” “ما باید جلوی این کار را بگیریم ، یا اینکه فرصتی برای خلاص شدن از مشکل نداریم.”

حداقل آلبون اساساً ویل را با شوت های از راه دور تا پایان نیمه اول محدود کرد ، مگر اینکه اولی واتکینز پس از حرکت روان بازدیدکنندگان و یک پاس عالی از سمت راست Mother Cash ، کمی بیش از هشت یارد فاصله گرفت.

اما میزبان خالی از خلاقترین بازیکن رد شده توسط متیو پریرا به نظر می رسید ، از طرف دیگر هرگز توانایی تهدید به نظر نمی رسید. یک ضربه آزاد امیلیانو مارتینز برای نجات کل مسابقه داشت ، یک ضربه آزاد بی ضرر توسط دارنلو فرلونگ پس از انتخاب هاوس.

ویا می توانست بیشتر نیمه دوم را در دمپایی بازی کند. هنگامی که جک گریلیش با درخشش نقش اصلی پشت واتکینز را تشویق کرد ، بازدیدکنندگان از آن لذت بردند. دین اسمیت گفت: “گاهی اوقات به نظر می رسد جک با همکلاسی هایش در زمین بازی بازی می کرد.”

در دقیقه 52 ، مک گین با ضربه سر سرویس گریلیش به گل رسید. سام جانستون پس از حرکات سازماندهی شده توسط Grealish ، دو سیو محکم برای جلوگیری از قتل ال غازی انجام داد. واتکینز پس از یک کراس کراس شیرین دیگر یک گل دفع کرد ، این بار VAR میزبانان را عفو کرد.

Fiver: نامه فوتبال روزانه مشترک شوید و دریافت کنید.

12 دقیقه بعد آلاردایس تغییر تاکتیک داد و دو بازیکن تعویضی را وارد زمین کرد و به 3 بازیکن عقب رفت. وست بروم پیشرفت کرد و کمی فشار به ویل داد. اما نه برای مدت طولانی. شش دقیقه بعد ویلا ضد حمله کرد که گریلیش ترائور را آزاد کرد ، او که گل لکونیک را از گوشه گوشه به گوشه پایین پیچاند.

وقت آن بود که وست بروم بدتر شود ، زیرا ال غازی پس از یک خطای ثابت روی گلیش ، یک پنالتی را به گل تبدیل کرد. این دومین بار در فعالیت طولانی مدیریتی او بود که آلاردیس اولین مسابقه خود را هنگام اداره باشگاه از دست می داد. او جهنمی دارد و تلاش می کند بفهمد چگونه اولین برد خود را در وست بروم بدست آورد.

[ad_2]