پرداخت ها با آسیاب بادی به سرعت ردیابی و سخاوتمندتر می شود رسوایی با آسیاب بادی

[ad_1]

اصلاحات اساسی در طرح جبران باد باید توسط وزیر کشور اعلام شود تا در پاسخ به انتقادات بیشتر از قربانیان رسوایی به دلیل تأخیرهای طولانی و تأمین کم ، پرداختها سخاوتمندانه و سریعتر انجام شود.

Prity Patel روز دوشنبه اعلام کرد هر کسی که قبلا پیشنهادی برای پرداخت در قالب این طرح دریافت کرده باشد ، در نظر گرفته خواهد شد و حداقل پاداش 10،000 £ به هر کسی که بتواند نشان دهد این رسوایی بر زندگی آنها تأثیر گذاشته است ، ارائه می شود.

این پاداش 10000 پوندی به محض محاسبه و پرداخت به محض اینکه متقاضیان اثبات کنند تحت تأثیر رسوایی “نسیم” قرار گرفته اند ، باعث شده هزاران نفر از افرادی که به طور قانونی برای چندین دهه در انگلیس زندگی کرده اند ، به عنوان مجرمان مهاجرت طبقه بندی نادرست شوند. برخی از آنها بازداشت و به کشورهایی که نیمی از قرن قبل از کودکی ترک کرده بودند ، تبعید شدند ، اما بسیاری از آنها خانه و شغل خود را از دست دادند یا از حقوق بازنشستگی ، مزایا و NHS محروم شدند.

محدودیت برای گروه “تأثیر بر زندگی” از 10،000 پوند به 100،000 پوند افزایش یافته است ، در نتیجه پرداخت کل متقاضیانی که از این رسوایی آسیب دیده اند بسیار بخشنده تر است.

پاتل خواهد گفت: “نسل ویندروش زندگی و خانه های خود را در انگلیس ساخته اند و من همیشه گفته ام که برای جبران خسارت شایسته آنها گوش خواهم داد و عمل خواهم کرد. صمیمانه امیدوارم که تغییراتی که امروز اعلام می کنم واقعاً زندگی مردم را تغییر دهد. ، و من از هر کسی که فکر می کند تحت تأثیر قرار گرفته است می خواهم صحبت کند و درخواست خود را ارائه دهد.

“در حالی که هیچ چیز نمی تواند رنجی را که متحمل شده اند کاهش دهد ، اما امیدوارم که پول اضافی و پشتیبانی که اکنون در دسترس است بتواند اعتماد به نفس را بازگرداند تا بتوانیم با هم پیش برویم.”

این اعلامیه پس از هفته ها عصبانیت فزاینده قربانیان به دلیل پیشنهادات کم جبران خسارت که پس از تأخیرهای طولانی ارائه شد ، ارائه می شود. حداقل 9 نفر بین طرح ادعای غرامت و دریافت پیشنهاد جان خود را از دست داده اند. ماه گذشته ، الكساندرا آنكرا ، رئیس برنامه سیاسی ، به گاردین گفت كه او استعفا داده است زیرا احساس می كند برنامه “خارج از دستور” است و از نگرش برخی از همكاران امور داخلی نسبت به متقاضیان نگران است ، كه به نظر او “فقدان كامل انسانیت” است. .

متقاضیان اظهار داشتند که هنوز با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند زیرا انتظار داشتند برای از دست دادن سودهای از دست رفته جبران شود. نگرانی های آنها توسط وکلائی بیان می شود که به مردم در ادعاهای خود کمک می کنند: هالی استوو ، یکی از اعضای ارشد مرکز حقوقی North Kensington ، که به تقریباً 50 پرونده جبران خسارت کمک می کند ، گفت که بسیاری از پیشنهادها “ناسازگار” هستند و حداقل پنج نفر 18 ماه منتظر مانده اند. .

یک منبع وزارت امور داخله گفت که این بخش به نگرانی ها گوش فرا داده است و تغییرات در سیستم در پاسخ به برخی از چالش هایی است که متقاضیان تاکنون با این روند روبرو بوده اند ، و این نشان می دهد که برای دولت مهم است که “بیشتر و سریعتر کمک کند. به کسانی که به آن نیاز دارند. “

معمار طرح ، مارتین فورد QC ، که روز چهارشنبه در جلسه استماع کمیته امور داخلی در مورد پرداخت غرامت Windrush از وزارت کشور انتقاد کرد ، گفت که “از پیشرفت” خوشحال است. وی گفت: “امیدوارم این نرخ پرداخت را افزایش دهد.”

وزیر کشور سایه نیک توماس سیموندز روز یکشنبه نامه ای به پاتل ارسال کرد که در آن مشکلات مستمر وی در مورد این طرح بیان شده است ، مبنی بر اینکه اگرچه طبق برنامه ویندروش به 6300 نفر در حال حاضر تابعیت اعطا شده است ، اما تاکنون فقط 226 نفر به طور کلی غرامت دریافت کرده اند. 2.1 میلیون پوند ، فقط 3.5٪ از کسانی که تحت تأثیر این رسوایی قرار گرفته اند. وی در پاسخ به اینکه آیا اکنون کمک حقوقی در اختیار متقاضیان قرار دارد تا به آنها کمک کند تا پرونده خود را تشکیل دهند ، افزود که اصلاحات برنامه ریزی شده “تا آنجا پیش نرفته است که مشکلات بسیار گسترده تری را در این طرح برطرف کند”.

تحلیل موضوعی: “ناراحت و خسته”

ادی لیندسی
ادی لیندسی

مشخص نبود که چه زمانی اصلاح طرح انجام شد. سامانتا کوپر ، شریک زندگی اش ادی لیندسی در سال 2012 به دلیل عدم دستیابی به گذرنامه انگلیس از تسکو اخراج شد (علی رغم اینکه بیش از 50 سال در انگلیس زندگی کرده بود ، اما از کودکی از جامائیکا آمده بود) ، 7000 پوند فقط در روز جمعه. وی این پیشنهاد را “توهین آمیز” توصیف کرد.

لیندسی ، پدر دو فرزندش قبل از شروع رسوایی درگذشت و خانواده به دلیل خطای وزارت امور داخله بدهکار هستند. این زوج به دلیل نداشتن گذرنامه قادر به ازدواج نبودند ، بنابراین کوپر در نتیجه فاجعه نتوانست به حقوق بازنشستگی و مزایای خود دسترسی پیدا کند. وی گفت این پیشنهاد منعکس کننده سه سال از دست رفته درآمد و رنجهای عظیم خانواده اش نیست. به دلیل نداشتن گذرنامه ، لیندسی تا زمان مرگ قادر به سفر به مادر خود نبود و در تلاش برای متقاعد کردن وزارت کشور در مورد خطا بود.

“من از این موضوع خیلی ناراحت و خسته شده ام. من نمی خواهم فکر کنم که این روند برای یک سال دیگر به تأخیر بیفتد. “

[ad_2]