پاپ ابتدا اظهار داشت که اویغورهای چین “مورد آزار و اذیت” قرار گرفتند. پاپ فرانسیس

[ad_1]

پاپ فرانسیس ابتدا مسلمانان اویغور چین را مردمی “تحت آزار و شکنجه” خواند که سالهاست توسط فعالان حقوق بشر اصرار می ورزد.

وی در کتاب توزیع شده گسترده “بیایید خواب ببینیم: راهی به سوی آینده بهتر” گفت: “من اغلب در مورد مردم تحت آزار و شکنجه فکر می کنم: روهینگیا ، اویغورهای بیچاره ، ایزدی ها” ، در بخشی که وی همچنین در مورد مسیحیان تحت تعقیب در کشورهای اسلامی صحبت می کند.

پیش از این ، پاپ در مورد روهینگیایی که از میانمار گریخت و کشته شدن یزید توسط دولت اسلامی در عراق صحبت کرد ، اما او ابتدا از اویغورها نام برد.

رهبران مومن ، گروه های فعال و دولت ها می گویند اردوگاه هایی در منطقه دور افتاده سین کیانگ چین ، محل زندگی بیش از 1 میلیون نفر ، در حال ارتکاب جنایت علیه بشریت و نسل کشی علیه اقلیت مسلمان اویغور هستند.

پکن این ادعاها را به عنوان تلاشی برای بی اعتبار کردن چین رد کرده و گفته است که این اردوگاه ها به عنوان بخشی از اقدامات ضد تروریسم و ​​ریشه کن کردن ، مراکز آموزش و آموزش حرفه ای هستند.

بسیاری از مفسران گفتند که واتیکان قبلاً تمایلی به صحبت در مورد اویغورها نداشت زیرا در مرحله تمدید توافق بحث برانگیز با پکن در مورد تعیین اسقف بود. این توافق نامه ، که پمپئو از واتیکان خواست آن را ترک کند ، در ماه سپتامبر تمدید شد.

در این کتاب ، همکاری 150 صفحه ای با زندگینامه نویس انگلیسی زبان او ، آستین آیوری ، که در ماه دسامبر منتشر می شود ، فرانسیس همچنین گفت که بیماری همه گیر Covid-19 باید دولت ها را برای ایجاد درآمد پایه جهانی تحت فشار قرار دهد. او در مورد تغییرات اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی صحبت می کند که به عقیده او برای از بین بردن نابرابری پس از پایان همه گیر شدن همه موارد لازم است.

وی همچنین گفت که افرادی که ماسک زدن را تحمیل دولت می دانند “فقط در تصورات خود قربانی هستند” و از کسانی که به مرگ جورج فلوید در پلیس اعتراض کردند ، برای تجمع در اطراف “خشم سالم” که آنها متحد

حمایت فرانسیس از درآمد اساسی جهانی (UBI) – سیاست جنجالی مورد حمایت برخی از اقتصاددانان و جامعه شناسان که در آن دولت ها مبلغ مشخصی را بدون قید و شرط به هر شهروند می دهند – حتی بیشتر مشهود بود.

سال گذشته UBI سنگ بنای مبارزات انتخاباتی اندرو یانگ در جریان مقدمات انتخابات دموکرات ها در ایالات متحده بود.

“به رسمیت شناختن ارزش جامعه برای کار افرادی که درآمد ندارند ، بخشی اساسی از تجدیدنظر ما در جهان پس از Covid است. بنابراین ، من معتقدم که زمان آن فرا رسیده است که مفاهیمی مانند درآمد پایه جهانی (UBI) را مطالعه کنیم … “.

“با تأمین درآمد پایه جهانی ، می توانیم مردم را آزاد کرده و قادر به کار با آبرو برای جامعه کنیم.”

فرانسیس بار دیگر از اقتصاد تدریجی انتقاد کرد: نظریه ای محافظه کار که می گوید تخفیف مالیاتی و مشوق های دیگر برای مشاغل بزرگ و ثروتمندان در نهایت از طریق سرمایه گذاری و ایجاد شغل به نفع بقیه افراد جامعه خواهد بود.

وی آن را “یک فرض نادرست از این نظریه شرم آور که اقتصاد در حال رشد باعث ثروتمند شدن همه ما خواهد شد” دانست.

[ad_2]