ویروس کرونا در انگلستان زندگی می کند: مرگ و میر در انگلیس بالاتر از 10 سال گذشته است که تقریباً عادی است کریسمس خطرات “پرتاب سوخت به آتش” | سیاست

[ad_1]

دستاوردهای اخیر قدرت جنگی هر کشتی جنگی ، هواپیمایی و پیاده نظام را بسیار افزایش می دهد و جوایز به سریع ترین و چابک ترین کشورها ، نه لزوما بزرگترین ها ، تعلق می گیرد.

ما می توانیم به همان اندازه که زیرکی و تجربه انگلیس اجازه می دهد ، دست یابیم.

ما باید سریعاً برای از بین بردن یا کاهش فرصت های کمتر مرتبط اقدام کنیم – و این به شما این امکان را می دهد که سرمایه گذاری جدید ما بر روی فناوری هایی که انقلابی در جنگ ایجاد می کنند ، متمرکز شود و دارایی های نظامی ما را به یک شبکه واحد برای غلبه بر دشمن تبدیل کند.

سربازان در خاک دشمن با کمین دوربرد توسط سنسورها در ماهواره ها یا هواپیماهای بدون سرنشین هشدار داده می شوند ، بلافاصله هشدار را منتقل می کنند ، با استفاده از هوش مصنوعی پاسخ بهینه را ارائه می دهند و گزینه های مختلفی را – از فراخوان حمله هوایی تا دستور حمله دسته جمعی – ارائه می دهند. هواپیماهای بدون سرنشین یا دشمن را با سلاح های سایشی فلج می کند.

پیشرفت های جدید بر مرزهای قدیمی تدارکات غلبه خواهد کرد.

کشتی های جنگی و ماشین های جنگی ما “سلاح های انرژی هدایت شده” را در اختیار خواهند داشت ، اهداف را با لیزرهای تمام نشدنی منهدم می کنند و برای آنها عبارت “بدون مهمات” اضافی خواهد بود.

ملت ها مشتاق تسلط بر این آموزه جدید جنگ هستند و سرمایه گذاری ما برای قرار دادن انگلیس در میان برندگان طراحی شده است.

[ad_2]