ترامپ با شکست انتخابات مخالف است زیرا مرگ ایالات متحده در Covid ایالات متحده بیش از 250،000 نفر است – به روز رسانی زنده | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

شایعات شمارش انتخابات در میشیگان هنوز تمام نشده است. آسوشیتدپرس گزارش داد که دو جمهوریخواه میشیگان که در ابتدا جلوی تصویب نتایج انتخابات شهرستان ، از جمله دیترویت را گرفته بودند ، قبل از تأیید آنها ، اکنون می گویند که می خواهند گواهینامه خود را لغو کنند.

مونیکا پالمر و ویلیام هارتمن ، دو اسکورت جمهوری خواه در وین کانتی ، گفتند که آنها اواخر شب گذشته رأی دادند تا نتایج را فقط پس از “ساعتها فشار مستمر” و پس از دریافت وعده هایی برای بررسی مشکلات انتخاباتی خود تأیید کنند. .

در بیانیه آمده است: “ما شایسته بهتر هستیم ، اما مهمتر از همه ، مردم آمریکا شایسته بهتر از آن هستند كه مجبور شوند نتیجه ای را كه از طریق ارعاب ، فریب و تهدید به خشونت حاصل شده است بپذیرند.” “رای دهندگان وین کانتی باید به روند کار اطمینان کامل داشته باشند.”

در ابتدا ، پالمر و هارتمن علیه صدور گواهینامه رأی دادند و شورای نمایندگان وین کانتی را در بن بست 2-2 در خط حزب قرار دادند. پالمر شکایت داشت که برخی از حوزه های دیترویت تعادل ندارند ، به این معنی که آرا با تعداد آرا cast مطابقت ندارد.

این حرکت جمهوری خواهان موجب سرزنش عمومی فوری و وارد آوردن سیاست چریکی به تجارت کمیسیون ناآشنایی شد که برای تأیید خواست رای دهندگان بود.

طبق نتایج غیررسمی ، بایدن در راه پیروزی در میشیگان با 146000 رای بیش از 2 بر 1 ترامپ را در وین کانتین سنگر دموکرات ها شکست داد. پیروزی وی موفقیت ترامپ در سال 2016 را در صنعت غرب میانه برانداز کرد و بایدن را در مسیر دستیابی به 270 رای انتخابی کالج مورد نیاز برای پیروزی در کاخ سفید قرار داد.

مدیران منطقه بعداً دوباره رأی دادند و نتایج را تأیید كردند – 4-0. سپس ، روز چهارشنبه ، پالمر و هارتمن بیانیه هایی را امضا كردند كه اظهار داشتند آنها معتقدند كه رأی در حوزه انتخابیه “نباید تصویب شود”.

روز چهارشنبه در بیانیه ای ، آنها گفتند كه تهدیدها را علیه خود به اجرای قانون گزارش كرده اند.

تاکنون هیچ واقعیتی از تقلب گسترده در انتخابات در میشیگان یا هر ایالت دیگر وجود ندارد. مقامات فدرال و ایالتی هر دو حزب انتخابات 2020 را ایمن اعلام کرده اند. اما ترامپ و متحدانش به مدت دو هفته ادعاهای دروغین کلاهبرداری را مطرح کردند و حاضر به تسلیم شدن به بایدن نشدند.

در همین حال ، رئیس جمهور بدون ارائه شواهد تایید شده در مورد تقلب در انتخابات ، بار دیگر در توییتر نوشت.

[ad_2]