ویروس کرونا در انگلستان زنده است: دانشمند ساج می گوید: نخست وزیر هزاران نفر را به دلیل محاصره قبلی نجات می دهد سیاست

[ad_1]

صبح بخیر. یکی از منتقدین بوریس جانسوندرمان ویروس کرونا این است که انتظارات را ضعیف مدیریت می کند. مستعد خوش بینی بیش از حد ، او دائماً تشریح می کند که چه مقدار اقدامات انسداد لازم است – فقط برای اینکه واقعیت کوید را ثابت کند که اشتباه کرده است.

شاید امروز به یک نمونه تازه دست پیدا کنیم.

امروز بعد از ظهر ، جانسون در مورد محاصره انگلیسی انگلیس که روز شنبه اعلام شد ، بیانیه ای به نمایندگان ارائه خواهد داد و طبق گزیده های از پیش منتشر شده ، او می گوید كه مرگ بدون آن موج دو برابر موج اول بود. او خواهد گفت:


مدل های دانشمندان ما نشان می دهد که اگر اکنون اقدام نکنیم ، ممکن است مرگ را در زمستان مشاهده کنیم ، که این دو برابر بدتر یا بیشتر از موج اول است.

در مواجهه با این آخرین داده ها ، چاره ای جز اقدام بیشتر در سطح ملی نیست.

اما جانسون همچنین احتمال ایجاد بلوکی را که باید تمدید شود کاهش می دهد. او خواهد گفت:


در پایان چهار هفته ، چهارشنبه 2 دسامبر ، با بازگشت به یک سیستم چند طبقه با اصول محلی و منطقه ای مطابق با آخرین داده ها و روندها ، در صدد رفع این محدودیت ها هستیم.

این خط در دیلی اکسپرس غوغا کرد.

اخبار بی بی سی (انگلیس)
(@اخبار بی بی سی)

اکسپرس روز دوشنبه: “محاصره جدید فقط یک ماه طول خواهد کشید ، نخست وزیر قول داد” # اپراتورهای BBC # مقاله امروز فردا pic.twitter.com/mhm7XHcyxQ


1 نوامبر 2020

اما آیا می توان به آن اعتماد کرد؟ مطابق با بقیه خیابان های ناوگان نیست ، که توجه بیشتری به گفته های مایکل گوو دیروز در مورد چگونگی تمدید محاصره و آنچه وزیران و مقامات در پس زمینه گزارش می دهند ، دارد.

در اینجا موج افزایش بار است.

اخبار بی بی سی (انگلیس)
(@اخبار بی بی سی)

دوشنبه تایمز: وزرا هشدار می دهند محاصره ممکن است تا سال آینده ادامه داشته باشد # اپراتورهای BBC # مقاله امروز فردا pic.twitter.com/w3yeH5CXOq


1 نوامبر 2020

در اینجا چند نقل از تاریخ Times (paywall) وزیرانی که مایل به اعتماد به اطمینان نخست وزیر نیستند آورده شده است.


وزرای کابینه گفتند زمان که آنها معتقدند در صورت ادامه افزایش مرگ و میر و بستری در بیمارستان ، جلوگیری از محاصره “بسیار دشوار” خواهد بود.

یکی گفت: “این موارد عقب مانده است.” “این ترس وجود خواهد داشت که طی چهار هفته تعداد مرگ و میرها بیشتر از اکنون باشد ، که به افرادی که می خواهند اقدامات ملی را حفظ کنند اعتبار می بخشد.”

دیگری گفت: “من فکر می کنم بعد از سال جدید باشد. نرخ انتقال برای توجیه آن به اندازه کافی کاهش نخواهد یافت. فقط به نمودارها نگاه کنید. این یک فاجعه برای کار خواهد بود. “

و در اینجا برخی از عناوین سایر روزنامه ها وجود دارد که گزارش می دهند محاصره باید تمدید شود.

اخبار بی بی سی (انگلیس)
(@اخبار بی بی سی)

گاردین روز دوشنبه: “نخست وزیر پس از اشاره به دروازه طولانی تر با خشم توری روبرو می شود” # اپراتورهای BBC # مقاله امروز فردا pic.twitter.com/6oveIaUFU5


1 نوامبر 2020

اخبار بی بی سی (انگلیس)
(@اخبار بی بی سی)

تلگراف روز دوشنبه: “نخست وزیر چشم انداز گسترش محاصره را افزایش می دهد” # اپراتورهای BBC # مقاله امروز فردا pic.twitter.com/snvwXRc1fz


1 نوامبر 2020

اخبار بی بی سی (انگلیس)
(@اخبار بی بی سی)

من روز دوشنبه: “هشدار مسدود کردن پیشرفته” # اپراتورهای BBC # مقاله امروز فردا pic.twitter.com/ZuD1gx3WnA


1 نوامبر 2020

جانسون بعد از ساعت 3.30 بعدازظهر در کامونز دوباره به پا خواهد شد و این می تواند یکی از شرم آورترین سخنرانی های پارلمان از زمان ابتلا به بیماری همه گیر باشد. بسیاری از نمایندگان محافظه کار از محاصره بسیار ناراضی هستند و اینکه آیا آنها اظهارات وی مبنی بر اینکه فقط چهار هفته طول می کشد را قبول می کنند ، جای تردید است. ما هنوز نمی دانیم که آیا آنها به طور گسترده خشم خود را در سالن آشکار می کنند یا خیر ، اما اگر چنین کنند ، جانسون می تواند روز سختی داشته باشد.

در اینجا دستور کار است.

9.30: صدیق خان ، شهردار لندن در کنفرانس 2020 لندن سخنرانی خواهد کرد.

10.30: داگلاس راس ، رهبر محافظه کاران اسکاتلندی ، در مقابل اتاق فکر سیاست تبادل با اتحادیه صحبت می کند.

11.40: سر سیروس استارمر در کنفرانس CBI سخنرانی می کند.

12:00: انتظار می رود داونینگ استریت روزانه جلسات توجیهی را در لابی برگزار کند.

12.15: مارک دریکفورد ، اولین وزیر ولز ، جلسه توجیهی برگزار می کند که انتظار می رود در هفته آینده منقضی شدن محاصره وی در ولز چه اتفاقی خواهد افتاد.

12.15: Nicola Sturgeon ، اولین وزیر اسکاتلند ، جلسه توجیهی مربوط به ویروس کرونا را برگزار می کند.

بعد از ساعت 15.30: بوریس جانسون در مورد برنامه های خود برای محاصره در سراسر انگلیس بیانیه ای به نمایندگان مجلس می دهد.

اکنون سیاست زنده به دلیل ادامه زندگی وبلاگ انگلیس در مورد ویروس کرونا دو چندان شده است و با توجه به اینکه چگونه بحران کووید همه چیز را تحت الشعاع قرار می دهد ، برای آینده قابل پیش بینی ادامه خواهد یافت. اما ما همچنین داستان های سیاسی را که مربوط به Covid نیستند ، پوشش خواهیم داد ، و اگر مهم تر یا جالب تر به نظر برسند ، یک مزیت خواهند داشت.

در اینجا وبلاگ جهانی ما در مورد ویروس کرونا وجود دارد.

سعی می کنم نظرات زیر خط (BTL) را دنبال کنم ، اما خواندن همه چیز غیرممکن است. اگر س directال مستقیمی دارید ، “اندرو” را در جایی در آن وارد کنید تا من به احتمال زیاد آن را پیدا کنم. سعی می کنم به س questionsالاتی پاسخ دهم ، و اگر مورد علاقه عمومی باشد ، یک س questionال و جواب بالای خط (ATL) ارسال می کنم ، اگرچه نمی توانم قول دهم که این کار را برای همه انجام دهم.

اگر می خواهید به سرعت توجه من را جلب کنید ، بهتر است از Twitter استفاده کنید. من ادامه میدهم AndrewSparrow.



[ad_2]