“هیچ چیز زیر درخت ما”: میلیون ها نفر در ایالات متحده با مشکلات مالی در فصل تعطیلات کنار می آیند ویروس کرونا

[ad_1]

تامسال هیچ هدیه ای برای درخت کریسمس برای سیرا شاویلی و فرزندانش وجود نخواهد داشت. شاویویلی در پایان خوابگاه محل کار خود در آغاز شیوع ویروس کرونا ویراستار خود را از دست داد. پیدا کردن شغل جدید غیرممکن است.

شاویویلی ، که در اینگالز ، کانزاس زندگی می کند ، گفت: “این اولین سال است که فرزندان من حتی یک هدیه ، چیزی در زیر درخت ما باز نمی کنند.” “من از تمام پس اندازهای خود برای زنده ماندن استفاده کردم و از مادرم خواستم تا زمانی که کمک هزینه اجاره و مهرهای غذایی دریافت نمی کنم حرکت کند. این همان چیزی است که به معنای واقعی کلمه دارم.”

با رفتن به فصل تعطیلات تحت الشعاع ویروس کرونا و رکود اقتصادی همراه ، میلیون ها آمریکایی با پول اندک و اندکی برای جشن گرفتن باقی مانده اند. در سرتاسر آمریکا ، خطوط شبح وار برای بانک های مواد غذایی در تگزاس ، پنسیلوانیا و سایر ایالت ها ، در حالی که خیریه ها با مشکلات مالی به جا مانده از Covid-19 درگیر می شوند ، پرتره ای تاریک از زمستان ترسیم می کنند.

در همین حال ، در واشنگتن ، کنگره پیش از تعطیلات تعطیلات ، به مبارزه برای لایحه جدید امداد و نجات اضطراری ادامه می دهد. و حتی در صورت تصویب این لایحه ، آژانس های بیکاری ایالتی انتظار دارند هفته های معوقه ای برای کمک به آمریکایی های نیازمند از سر گرفته شود.

در طی چند ماه ، سیاستمداران به دلیل لایحه جدید کمک به بن بست رسیدند. و برای Schauvilegee لایحه جدید خیلی دیر خواهد بود. او اتومبیل خود را به دلیل عدم پرداخت پول گم کرد و در نتیجه همه گیری مزایای بیکاری دریافت نکرد. در صورت دریافت اجازه ، دادخواست وی بدون محدودیت زمانی در جریان است. یافتن شغل در حومه شهر و بدون ماشین تقریباً غیرممکن بود.

میشل بل کاگلی از اندرسون ، ایندیانا ، پس از از دست دادن شغل خود در یک کارخانه پلاستیک محلی در حال بیکاری بود ، اما در آگوست سال 2020 به دلیل مشکل در بررسی هویت ، ناگهان متوقف شد و هنوز در تلاش برای حل مشکلاتی است که هفته ها از دست رفته است هنگام تصمیم گیری

“من سه فرزند ، سه فرزند فرزندخوانده و سه نوه دارم. ما معمولاً برای کریسمس بیرون می رویم. امسال اصلاً “، او گفت:” خوشبختانه ، فرزندان من بزرگتر هستند ، اما دو کودک نوپا و دو نوه هنوز به بابا نوئل اعتقاد دارند ، بنابراین من از تهیه این چهار و چند چیز ارزان خودداری کردم. “

این فرشته ، با لباس PPE ، بالای درخت کریسمس در بیمارستان Umasa Memorial در Worcester ، ماساچوست است.
این فرشته ، با لباس PPE ، بالای درخت کریسمس در بیمارستان Umasa Memorial در Worcester ، ماساچوست است. عکاسی: شام آلیسون / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

یکی از دخترانش ، کالین نیکول کگلی ، که کار خود را به عنوان سرور از دست داد ، اواخر ماه اکتبر هنگامی که سومین فرزند خود را به دنیا آورد ، از خانه خود اخراج شد. وی گفت که صاحبخانه پس از محرومیت از دریافت کمک از ایالت محروم شد ، زیرا صاحبخانه نمی خواست مالیات خود را ثبت کند. حالا آنها بین خانه دوستان به عقب و جلو حرکت می کنند.

وی گفت: “من یک مادر مجرد با سه فرزند هستم ، برای پرداخت اجاره خانه بسیار سخت کار کردم و تا ماه نوامبر موفق شدیم.” “زن پنج ساله من درک اینکه چرا ما درخت کریسمس نداریم ، چرا همه اسباب بازی های آنها ذخیره شده است و چرا او مکانی ندارد بسیار دشوار است. او حداقل روزی یک بار از من می پرسد که آیا می توانیم فقط “خانه” برویم. من معمولاً در این موقع از سال صنایع دستی انجام می دهم ، پخت و پز می کنم و برای بابانوئل آماده می شوم. من تمام تلاشم را کردم که کریسمس را به طور کامل برای آنها خراب نکنم ، اما امیدم را از دست دادم. “

سختی های ناامیدانه ای که میلیون ها آمریکایی تجربه کرده اند ، چندین برنامه خیرخواهانه و امدادی را به مرزها کشانده است. در این فصل تعطیلات ، اسباب بازی های اسباب کمبود داوطلب و کمک های مالی را گزارش می کنند ، زیرا تقاضا به دلیل همه گیر شدن بیماری افزایش یافته است. چندین صندوق کمک های اجاره ایالتی و محلی تمام شده است و بانک های مواد غذایی در حال آماده سازی کمبودها هستند و سعی می کنند روند موج تقاضا را برآورده کنند.

بدون توافق در کنگره ، وضعیت بدتر می شود. حدود 12 میلیون آمریکایی از مزایای بیکاری همه گیر یا مزایای بیکاری همه گیر استفاده می کنند ، دو طرح اضطراری برای مبارزه با اثرات اقتصادی ویروس در ماه مارس آغاز شده است. این مزایا تا تاریخ 26 دسامبر منقضی می شوند.

در عین حال ، هر هفته ادعاهای جدید بیکاری همچنان در سطوح رکورد ثبت می شود. و بیش از 26 میلیون کارگر آمریکایی هنوز هم اثرات منفی ویروس کرونا را تجربه می کنند.

تا ژانویه سال 2020 ، حدود 12 میلیون مستاجر در ایالات متحده باید 5850 دلار اجاره و آب و برق بپردازند و انتظار می رود با پایان مهلت قانونی 31 دسامبر برای اخراج توسط مراكز كنترل بیماری ، میلیون ها میلیون نفر از خانه های آنها اخراج شوند.

طبق آخرین نظرسنجی ایالات متحده ، تقریباً 26 میلیون بزرگسال آمریکایی ، 12٪ از بزرگسالان در ایالات متحده ، گزارش داده اند که خانوارها در هفت روز گذشته غذای کافی دریافت نکرده اند.

ملیندا کاتورن شانون از تامپا ، فلوریدا ، با شیوع بیماری همه گیر ، کار خود را در مدیریت رستوران از دست داد. در طول هفته ، زن 60 ساله روزانه هشت ساعت یا بیشتر تلاش می کرد تا برای تشکیل پرونده و حل و فصل ادعای خود با اداره فرصت های اقتصادی فلوریدا تماس بگیرد و سرانجام پس از 14 هفته دریافت مزایا را شروع کرد و همچنان هفته ها فاقد پرداخت بود. . او از دختری مراقبت می کند که به دلیل چندین بیماری قادر به کار نیست.

“از 26 ژوئیه سال 2020 ، پس از مالیات ، ماهانه 900 دلار مزایای بیکاری را تجربه می کنیم ، که حداکثر سود بیکاری در فلوریدا است. این مبلغ حتی هزینه اجاره آپارتمان کوچک ما را نیز پوشش نمی دهد. ” “ما تمام وسایل شخصی خود را به جز ماشین فروختیم که ارزش آن فقط پرداخت قبض بود. بنابراین اکنون ما روی پالت ها یا روی صندلی های چمن می خوابیم. ” او مطمئن نیست که آیا آنها می توانند پس از سال نو در آپارتمان خود بمانند یا خیر.

در روز شکرگذاری ، کاتورن شانون و دخترش فقط توانایی تهیه مواد سس ساندویچ با سس کرن بری را داشتند. امسال در کریسمس به هیچ وجه توانایی برگزاری آن را ندارند. آنها امیدوارند که سال آینده بهترین باشد.

وی گفت: “کریسمس فقط باید بعد از ظهر باشد.” “ما در حال ارسال چند کارت کریسمس بودیم ، اما به کارت پستال و تمبر احتیاج داشتیم. ما فرزند خواندن فرشتگان از درخت فرشتگان ، خرید هدایا و فقط خنده را از دست خواهیم داد. از آنجا که ما نمی دانیم آیا اول سال جدید در خانه خود زندگی خواهیم کرد ، تصمیم گرفتیم فصلی را تزئین نکنیم. “

بریتنی مارتینز از ایوانسویل ، ویسکانسین ، پس از از دست دادن شغل خود در فروش ، کار همه چیز را از دست داد. در ماه ژوئیه ، او شغل نیمه وقت پیدا کرد اما هنوز به مزایای جزئی بیکاری امیدوار بود ، اما ناگهان متوقف شد که آژانس بیکاری ایالتی به او دستور داد برای مزایای بیکاری همه گیر درخواست کند ، و او هنوز در انتظار راه حل است. مسائل مربوط به ادعا.

“من ماشینم را گم کردم ، در شرف از دست دادن آپارتمانم هستم و اوضاع بدتر می شود. اساساً ، من به بچه هایم گفتم که متاسفم ، اما امسال انتظار کریسمس و هانوکا را نداشته باشید. ” “آنها ناراحت و ناراحت هستند ، اما آنها ما را در حال تلاش می بینند. من به محض شروع کار به آنها گفتم ، امیدوارم بتوانیم برای جبران کریسمس یک سفر یک روزه یا یک آخر هفته انجام دهیم. “

[ad_2]