وام های جدیدی که به خرید کمک می کنند فقط به خریداران محدود می شوند طرح راهنمای خرید

[ad_1]

آخرین نسخه طرح وام برای کمک به خرید در روز چهارشنبه افتتاح شد. خریدارانی که برای اولین بار اجازه درخواست کمک دولت را دریافت کرده اند می توانند از پله های مسکن بالا بروند.

این طرح که به خریداران امکان می دهد حداکثر 20٪ از ارزش املاک جدید یا 40٪ در لندن را وام بگیرند ، دیگر برای کسانی که در حال جابجایی هستند در دسترس نخواهد بود و مشروط به محدودیت های جدید قیمت منطقه ای است.

در لندن هنوز هم می توان از آن برای خرید ملکی با ارزش 600000 پوند استفاده کرد ، اما در بقیه انگلستان قیمت ها برای اولین بار به 1.5 برابر میانگین برای هر منطقه محدود می شود.

به عنوان مثال ، در شمال شرقی حداکثر قیمت ملکی که می توان از آن استفاده کرد 186،100 پوند است ، در حالی که در شرق میدلندز 261،900 پوند است.

بیش از 270،000 ملک با اولین نسخه از طرح بین آوریل 2013 و 31 مارس 2020 خریداری شده است ، برای اولین بار 82٪ از خریداران را شامل می شود ، اما نگرانی وجود دارد که کمک برای کسانی که بیشترین نیاز را دارند در نظر گرفته نشده است .

وام های اعطا شده در قالب این طرح برای پنج سال اول بدون بهره است. خریداران هزینه رزرو 500 پوند را پرداخت می کنند و باید حداقل 5٪ از ارزش ملک را ودیعه بگیرند.

وام ها در هر زمان قابل بازپرداخت هستند ، اما باید هنگام فروش خانه یا پرداخت وام مسکن محاسبه شوند.

خریدارانی که برای اولین بار ثبت نام می کنند می توانند از اول آوریل 2021 تسویه حساب کنند. این نسخه از طرح قرار است در سال 2023 بسته شود.

[ad_2]