هواپیماهای نظامی برای جلوگیری از بنادر تحت تأثیر Brexit واکسن به انگلیس می فرستند | سیاست

[ad_1]

طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط دولت ، ده ها میلیون دوز واکسن Covid-19 ، تولید شده در بلژیک ، با هواپیماهای نظامی به انگلیس منتقل می شود تا از تأخیر در بنادر ناشی از Brexit جلوگیری شود.

هم وزارت بهداشت و رفاه (DHSC) و هم منابع ارشد وزارت دفاع (وزارت دفاع) این موضوع را تأیید کرده اند نظاره گر روز شنبه محموله های بزرگ از 1 ژانویه هوایی تحویل می شوند ، زمانی که انتظار می رود تاخیرهای منتهی به آن تاریخ در جاده ها ، راه آهن و مسیرهای دریایی پیش بینی شود.

اخیراً ، مقامات وزارت دفاع و برنامه ریزان ارتش با نمایندگان گروه کاری دولت در مورد واکسن ها دیدار کرده و در مورد برنامه ها ، با اولویت انتقال سریع دوز ، گفتگو کردند. “ما در صورت لزوم این کار را خواهیم کرد. این برنامه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفتند. ”

این اقدام نشان می دهد که وزرا بدون در نظر گرفتن معامله Brexit ، آماده اختلال جدی در بنادر و فرودگاه های تجاری هستند و تحت هیچ شرایطی آمادگی اجازه تأخیر واکسن را ندارند.


خبر آماده سازی پرواز در بطری ها هنگامی اعلام شد که پس از توافق توافق تلفنی بوریس جانسون و رئیس کمیسیون اروپا ، اورسولا فون در لاین ، گفتگوهای Brexit روز یکشنبه در بروکسل از سر گرفته می شود ، اما هنوز جای امیدواری وجود دارد. که معامله در روزهای آینده منعقد خواهد شد.

در بیانیه مشترک ، رهبران گفتند که آنها دوشنبه شب دوباره صحبت خواهند کرد ، با طرفین فقط در سه هفته به دنبال دستیابی به موفقیت تا خروج انگلیس از بازار واحد و اتحادیه گمرکی هستند.

آنها گفتند: “در تماس تلفنی امروز ، ما از این واقعیت استقبال کردیم که در بسیاری از زمینه ها پیشرفت حاصل شده است.” “با این حال در مورد سه موضوع اصلی: شرایط برابر ، مدیریت و شیلات ، تفاوت های قابل توجهی همچنان وجود دارد. هر دو طرف تأكید كردند كه در صورت حل نشدن این مسائل ، توافق نامه ای امكان پذیر نیست.

“با درک جدی بودن این اختلافات ، توافق کردیم که تیم های مذاکره کننده ما باید تلاش های بیشتری برای ارزیابی اینکه آیا می توانند برطرف شوند ، انجام دهند. بنابراین ما به مذاکره کنندگان اصلی خود دستور می دهیم که فردا در بروکسل جمع شوند. دوشنبه شب دوباره اجرا می کنیم. “

بوریس جانسون



بوریس جانسون روز شنبه طی یک مکالمه تلفنی با اورسولا فون در لاین. عکس: خیابان داونینگ / توییتر / توییتر

یک منبع دولتی نزدیک به مذاکرات گفت: “زمان کمی باقی مانده است و شکی نیست که این روند می تواند با توافق به پایان برسد.

“این آخرین پرتاب تاس است. یک معامله منصفانه باید انجام شود ، اما این تنها در صورتی اتفاق خواهد افتاد که اتحادیه اروپا آماده احترام به اصول اساسی حاکمیت و کنترل باشد. “

میشل بارنیر ، مذاکره کننده اصلی کمیسیون اروپا در مورد Brexit ، در توییتر خود نوشت: “ما خواهیم دید که راهی برای پیشبرد وجود دارد. کار فردا ادامه دارد. “

میشل مارتین از داریان ایرلند هر دو طرف را به مصالحه مورد نیاز برای دستیابی به توافق سوق داده است. وی در توئیتر خود نوشت: “من از این واقعیت استقبال می کنم که مذاکره کنندگان مذاکرات خود را در مورد توافق تجاری اتحادیه اروپا و انگلیس از فردا در بروکسل از سر می گیرند. این توافق به نفع همه است. برای دستیابی به توافق باید تلاش شود.”

ریچل ریوز ، نماینده مجلس ، وزیر سایه کابینه ، گفت: “به مردم انگلیس قول توافق داده شده است و هرچه زمان می گذرد ، ما از هر دو طرف می خواهیم به توافق برسند.

“سپس می توانیم بر وظیفه ای که اقتصاد را تأمین می کند و کشور ما را از بیماری همه گیر باز می گرداند متمرکز شویم.”

اختلافات اصلی در رابطه با اصطلاح شرایط بازی برای اطمینان از رقابت عادلانه تجارت و دسترسی اتحادیه اروپا به آبهای ماهیگیری انگلستان وجود دارد. منابع نزدیک به مذاکرات گفتند که اوضاع جدی است و حل مسائل نهایی سیاسی دشوار است.

روز دوشنبه نمایندگان در لندن در مورد لایحه بحث برانگیز در مورد بازار داخلی بحث و رای خواهند داد. پس از آن دولت قرار است روز چهارشنبه لایحه بودجه ای را تصویب کند که شامل بندهای جدیدی برای لغو توافق نامه خروج با اتحادیه اروپا است که قبلاً به دست آمده بود ، که می تواند به طور عملی مذاکرات را پایان دهد.

اما دیپلمات های ارشد این انتظار را دارند که هنوز باید توافق شود ، به رهبران اتحادیه اروپا اجازه می دهد توافق نامه را در اجلاس مجازی رهبران اتحادیه اروپا در روز پنجشنبه امضا کنند.

چشم انداز محتاطانه مثبت در بروکسل با اخطارهای اخیر داونینگ استریت در مورد معامله در تعادل در تضاد است.

منابع در انگلیس روز شنبه اعلام کردند که پس از اینکه میشل بارنیر ، مذاکره کننده اصلی اتحادیه ، پیشنهادهای غیرقابل قبول را ارائه داد ، داونینگ استریت امیدوار به واقع بینی بیشتری از سوی اتحادیه اروپا است. گفته شد که پیشنهادات کنترل و استانداردهای یارانه های داخلی در واقع وست مینستر را وادار می کند تا با قوانین اتحادیه اروپا سازگار شود. همچنین گزارش شد که بروکسل خواستار مکث ده ساله در هر گونه تغییر در دسترسی ماهیگیری به ناوگان اروپایی در منطقه اقتصادی انحصاری انگلیس شده است. دیوید موروز ، مذاکره کننده انگلیسی ، یک دوره گذار سه ساله را پیشنهاد کرد.

Pfizer / BioNTech Covid یک واکسن mRNA است. در حقیقت ، mRNA مولکولی است که توسط سلولهای زنده برای تبدیل توالی ژنها به DNA به پروتئینهایی استفاده می شود که عناصر سازنده کلیه ساختارهای اساسی آنها هستند. یک قطعه DNA کپی می شود (“رونویسی” می شود) در یک قطعه mRNA ، که به نوبه خود توسط ابزار سلول برای سنتز پروتئین “خوانده می شود”.

در مورد واکسن با mRNA ، mRNA ویروس به عضله تزریق می شود و سپس سلولهای خود ما آن را می خوانند و پروتئین ویروسی را سنتز می کنند. سیستم ایمنی بدن به این پروتئین ها پاسخ می دهد ، که به خودی خود نمی توانند باعث بیماری شوند ، درست مثل اینکه به کل ویروس منتقل شده باشند. این یک واکنش محافظتی ایجاد می کند که مطالعات نشان می دهد مدتی است ادامه دارد.

دو واکسن Covid-19 اول ، که نتایج فاز 3 را اعلام کرد ، بر اساس mRNA ساخته شده است. آنها ابتدا خاموش شدند زیرا به محض مشخص شدن کد ژنتیکی Sars-CoV-2 – که توسط ژاپنی ها در ژانویه 2020 منتشر شد – شرکت هایی که روی این فناوری کار می کنند توانستند تولید mRNA ویروس را شروع کنند. تولید واکسن های معمولی بسیار بیشتر طول می کشد.

آدام فین، استاد اطفال در مرکز واکسن کودکان بریستول ، دانشگاه بریستول

با معامله یا بدون آن ، مشاغل با بررسی های اضافی زیادی در مورد کالاهای خروج و ورود به انگلیس روبرو خواهند شد.

چشم انداز معامله مشکلات سیاسی را برای هر دو طرف اصلی ایجاد می کند. Brexiters محافظه کار پیشرو هر توافقنامه ای را بررسی می کند تا بفهمد انگلیس ماهیگیری را شروع کرده یا با قوانین کمک های دولتی اتحادیه اروپا مرتبط بوده است. به دلیل اقداماتی که برای ویروس کرونا انجام شده است ، بسیاری از آنها علیه دولت شوریده اند.

برخی از اهداکنندگان Tory ، که به دلیل مواضع خود در مورد Brexit از تلاش جانسون برای رهبر شدن حمایت کرده اند ، البته از تمایل وی برای فراهم آوردن زمینه برای اتحادیه اروپا برای تأمین معامله نیز عصبی هستند.

مقامات انگلیس که از برنامه های واردات واکسن آگاه بودند ، گفتند که علاوه بر هواپیماهای نظامی ، سایر روش های حمل و نقل نیز در نظر گرفته خواهد شد ، از جمله خدمات حمل و نقل سریع که برای حمل داروها و تجهیزات پزشکی از طریق جاده ، راه آهن و قایق تنظیم شده است. به انگلستان در سال 2019 ، جلوتر از Brexit.

اما پرواز با هواپیمای نظامی سریعترین و کمترین خطر تأخیر را به همراه خواهد داشت و اجازه می دهد محموله ها به فرودگاه های نظامی یا دیگر فرودگاه های نزدیک مراکزی که واکسن در آنها توزیع می شود ، منتقل شوند.

از هفته گذشته واکسن Pfizer BioNTech توسط نهادهای نظارتی برای استفاده در انگلستان تأیید شد ، 800000 دوز قبلاً از طریق کانال تونل وارد شده و در مکان های ایمنی قرار دارند. در کل ، کشور باید تا پایان سال پنج میلیون دوز دریافت کند.

وزیر بهداشت مت هنكاك روز شنبه گفت كه واكسن می تواند منجر به كاهش محدودیت ها در پایان ماه مارس شود.

در مصاحبه ای با تلگراف ، وی گفت: “نمی تواند صبر کند […] با احترام متقابل و مسئولیت شخصی به زندگی برگردید ، نه قوانینی که در پارلمان وضع شده است “.

وی افزود: شکی نیست که معرفی زود هنگام واکسن … ما را به لحظه ای نزدیک می کند که بتوانیم از شر این محدودیت های شکسته خلاص شویم ، اما هنوز هم باید آنها را دنبال کنیم. کمک در حال آمدن است.

پس از اول ژانویه ، هنگامی که دوره گذار اتحادیه اروپا به پایان می رسد و انتظار می رود تاخیر در مرزها ، 35 میلیون دیگر به انگلیس منتقل شود.

یک منبع وزارت دفاع گفت: “اگر برای معرفی آنها نیاز به استفاده از هواپیماهای نظامی داشته باشیم ، این کار را خواهیم کرد. در صورت درخواست ، آماده خواهیم بود.”

[ad_2]