وام دهندگان گرم با معاملات اعتباری جدید آماده تقویت بازار مسکن هستند کسب و کار

[ad_1]

آراخبار اعلامیه رونق در بازار مسکن در روز دوشنبه ، زمانی که هالیفاکس آخرین گزارش ماهانه خود را در مورد قیمت ها ارائه می دهد ، ادامه خواهد داشت. تعداد آن بیش از رقبا در سراسر کشور است و حتی ممکن است رشد سالانه قیمت را نزدیک به دو برابر نشان دهد. در ماه اکتبر ، او گفت که قیمتها 7.5٪ نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

حتی اگر نرخ رشد افزایش نیافته باشد ، از انتظار برای سال 2020 به دور هستیم. این بار در سال گذشته ، هالیفاکس پیش بینی کرد که قیمت ها از 1٪ به 3٪ افزایش یابد و سایر وام دهندگان و بنگاه های املاک و مستغلات تقریباً با این توافق موافق بودند. و اگر بازار مسکن در بهار مسدود شود ، این یک مفسر جسور است که پیشنهاد می کند قیمت ها تا سال تمام شود.

اما ذوب شدن بازار مسکن در ماه مه باعث هجوم خرید شد. نیل هادسون ، تحلیلگر بازار مسکن در شرکت مشاوره BuiltPlace ، گفت: “ما دیده ایم که افراد می خواهند زندگی خود را ادامه دهند ، زندگی ، افرادی که فضای بیشتری می خواهند ، یک باغ یا یک دفتر خانه.” “ما شروع به دیدن این رونق تابستانی و تمام معاملات انجام شده در این دوره در داده ها کرده ایم. خواهیم دید که داده های معاملات طی چند ماه آینده واقعاً افزایش خواهد یافت و تورم قیمت مسکن احتمالاً بالا خواهد بود.

شاخص قیمت مسکن

“اینها افرادی هستند که تحت تأثیر همه گیری قرار نگرفته اند. دارایی آنها خوب است – شاید حتی بهتر – و سپرده یا ارزش ویژه ای دارند ، بنابراین با وجود شرایط بازار رهن در وضعیت خوبی قرار دارند. گیلاس بالای آن یک تعطیلات تمبر بود. “

عجله برای به دست آوردن تخفیف کامل مالیاتی ، که قرار است در اواخر ماه مارس انجام شود ، برنامه های بسیاری را تبلور داد و منجر به معاملات شد. HMRC گزارش داد که 105،000 خانه در ماه سپتامبر دست به دست دیگر می رود و هادسون گفت که انتظار دارد داده های چند ماه آینده 120،000 تا 130،000 معاملات را نشان دهد.

اما ما در حال حاضر در زمانی هستیم که برای افرادی که وام می گیرند و وارد زنجیره خریداران و فروشندگان می شوند ، هزینه تعطیلات زمان می برد. تماس هایی برای تمدید آن وجود داشته است ، اما ، به گفته هادسون ، این امر به سادگی شکست معاملات انجام شده پس از اتمام آن را به تأخیر می اندازد.

نحوه ترجمه این به قیمتها مشخص نیست. ADB پیشنهاد کرده است که سال آینده با کاهش مالیات و وخیم شدن بودجه خانوار ، ممکن است 8 درصد کاهش یابد و هادسون متذکر شد که بهار سال 2021 منجر به فشار شدیدتری به سمت پایین خواهد شد. طرح “راهنمای خرید” از آوریل فقط برای خریداران اولین بار در دسترس خواهد بود. یک هزینه اضافی برای خریداران خارجی در همان ماه در نظر گرفته شده است. و طرح اخراج برای تکمیل آماده است. قبل از آن ، یک مورد کوچک نیز از پایان دوره گذار Brexit وجود دارد.

با این حال ، در روزهای اخیر ، بانک ها و شرکت های ساختمانی شروع به ارائه 90٪ وام مسکن و محدودیت های آسان سازی کرده اند – از 8 دسامبر ، Nationwide 90٪ معاملات را به مشاغل و خریداران خریدار اولین بار ارائه می دهد و ممنوعیت سپرده های کاملا مستعد را لغو می کند. این نشان می دهد که وام دهندگان از سقوط نمی ترسند. و اگر آنها همچنان مانند آخرین رکود اقتصادی به حمایت از وام گیرندگان در تلاش ادامه می دهند ، باید بتوانند از فروش اجباری که قبلاً منجر به سقوط شده بود جلوگیری کنند.

طی چند هفته آینده ، سازمان های بیشتری با پیش بینی های خود برای سال 2021 بیرون می آیند. انتظار بسیاری از رزروها را داشته باشید و شرط بندی نکنید که خانه آنها درست خواهد شد.

[ad_2]