همه کشورهای انگلستان توافق می کنند که قوانین کریسمس را تغییر ندهند ویروس کرونا

[ad_1]

فرانسه فروشگاه های غیر مسکونی در این ماه مجدداً افتتاح شدند و امکان شروع خریدهای کریسمس را فراهم کردند. اما افزایش عفونت های جدید از آن زمان به این معنی است که اگرچه مسافرت از 15 دسامبر مجاز است ، اما منع رفت و آمد در سراسر کشور آغاز می شود که در 24 دسامبر لغو خواهد شد ، اما در کریسمس و سال نو میلادی نه. بارها و رستوران ها تا ژانویه دیگر باز نخواهند بود و ممکن است جلسات خصوصی فقط به شش بزرگسال محدود شود.

آلمان“محاصره” بارها و رستوران ها که از ماه نوامبر بسته شده اند بی اثر بوده است و کشور تعطیل شده است و حداقل تا 10 ژانویه همه بارفروشی های ضروری (مانند سوپرمارکت ها و داروخانه ها) و همچنین آرایشگاه ها و سالن های زیبایی را تعطیل کرده است. حداکثر پنج نفر از دو خانوار ممکن است ملاقات کنند ، به استثنای 24 ، 25 و 26 دسامبر که ممکن است حداکثر چهار نفر از اعضای خانواده نزدیک از خانواده های دیگر دعوت شوند.

اتریشمحاصره سخت پایان یافته است و این کشور طی دو هفته آینده برنامه گسترده ای از 10 میلیون آزمایش را انجام می دهد تا به خانواده های دیگر اجازه دهد در فصل تعطیلات به هم بپیوندند. بازارهای کریسمس لغو می شوند.

ایتالیانخست وزیر گفت که محدودیت های سختگیرانه تری در طول تعطیلات مورد نیاز است ، اما هنوز اعلام نشده است. سفرهای بین منطقه ای از قبل از 20 دسامبر تا 6 ژانویه ممنوع شده است ، به غیر از کار ، بهداشت یا موارد اضطراری ، و ایتالیایی ها ممکن است برای کریسمس ، روز بوکس یا سال نو از شهرهای خود خارج نشوند. تشییع جنازه شمالی در 24 دسامبر به تعویق افتاد تا ممنان بتوانند قبل از منع رفت و آمد ملی به خانه خود برگردند.

اسپانیا از افرادی که مسئولیت دارند درخواست تجدید نظر می کند ، اما اجازه می دهد “به دلایل خانوادگی” بین 23 دسامبر و 6 ژانویه بین مناطق حرکت کند. منع رفت و آمد منطقه ای که از ساعت 22:00 تا 24:00 ادامه دارد ، در ساعت 24 و 31 دسامبر به ساعت 1:30 بامداد منتقل می شود ، زمانی که حد جلسه از 6 به 10 افزایش خواهد یافت ، این قانون در کریسمس و سال نو نیز اعمال می شود.

هلند یک بلوک سخت کریسمس را معرفی کرد و مغازه ها و مشاغل غیر مسکونی ، سالن های ورزشی ، موزه ها ، سینما و تئاترها را به مدت پنج هفته تا 19 ژانویه تعطیل کرد. کافه ها و رستوران ها از اواسط ماه اکتبر بسته شده اند. مدارس به سمت آموزش آنلاین می روند و به مردم توصیه می شود در خانه بمانند. خانواده ها می توانند حداکثر دو مهمان در روز دعوت کنند ، به استثنای کودکان زیر 13 سال ، به جز 24 تا 26 دسامبر ، زمانی که سقف به سه نفر افزایش می یابد.

بلژیک گفته است که خانوارها فقط می توانند در یک دوره کریسمس با یک شخص دیگر در ارتباط نزدیک باشند ، اگرچه افرادی که تنها زندگی می کنند مجاز به ملاقات با دو نفر دیگر هستند. باید آتش بازی را در شب سال نو ممنوع کرد تا اجتماعات را محدود کند.

لهستان به افراد اجازه می دهد كه كریسمس را فقط با خانواده نزدیك خود بگذرانند ، حداقل پنج مهمان بتواند حداقل تا 27 دسامبر به هر خانه دعوت شود و سفر به خارج از شهر خود را ممنوع كند.

بریتانیای کبیر محدودیت های تعطیلات را با “حباب های کریسمس” نرم می کند که به شما امکان می دهد بین 23 تا 27 دسامبر تا سه خانوار را مخلوط کنید. دانشمندان ، مشاوران دولتی و متخصصان پزشکی خواستار بازبینی فوری هستند و معتقدند که این اقدام می تواند منجر به یک موج سوم فاجعه بار در سال جدید شود.

جان هنلی خبرنگار اروپا

[ad_2]