ولز از شب کریسمس قوانین جدید انسداد Covid را معرفی می کند اخبار انگلستان

[ad_1]

وزیر اول مارک دراکفورد گفت ، اقدامات جدید انسداد باید از شب کریسمس در ولز آغاز شود.

تمام فروشگاه های غیر مسکونی و همچنین مراکز تفریحی و تناسب اندام و خدمات ارتباط نزدیک در پایان معاملات روز پنجشنبه 24 دسامبر بسته می شوند.

امکانات مهمان نوازی ، از جمله بارها و رستوران ها ، از ساعت 18:00 کریسمس بسته می شود.

دولت اعلام کرده است که حداکثر سه خانوار می توانند از 23 تا 27 دسامبر در داخل خانه تحت مخلوط شوند و یک شب در کنار یکدیگر بمانند و تحت محدودیتهای محدود گسترش ویروس کرونا در سراسر انگلیس قرار بگیرند.

آیا می توانم با حباب کریسمس غذا بخورم؟

نه ضربه ای به میخانه ها و رستوران ها و همچنین خانواده هایی که دوست دارند از شستن خوشه جلوگیری کنند ، خانواده های منفرد در حباب کریسمس نمی توانند در مهمان نوازی ملاقات کنند. با این حال ، نمایندگان حباب کریسمس می توانند در خانه ، در عبادتگاه ها و در مکان های عمومی باز ، از جمله باغ ها دیدار کنند. مطابق با قوانینی که در آن اقامت دارید ، می توانید با افرادی که خارج از خانه شما در حباب کریسمس نیستند ، ملاقات کنید. اگر در منطقه سطح 3 در انگلیس زندگی می کنید ، بارها و رستوران ها همچنان بسته هستند.

آیا محدودیتی برای تعداد افرادی که می توانند به عنوان بخشی از حباب ملاقات کنند وجود دارد؟

حداکثر اندازه حباب وجود ندارد ، بنابراین اگر شما و کسانی که به آنها می پیوندید در خانه های بزرگ زندگی نمی کنید نگران نباشید.

اگر من در حال حاضر با یک خانواده دیگر در حباب هستم ، آیا ما یک خانواده یا دو قانون جدید کریسمس را در نظر می گیریم؟

طبق این قانون ، هنگام تشکیل حباب های کریسمس ، یک حباب با حمایت به عنوان یک خانواده در نظر گرفته می شود.

آیا می توانم به چند حباب کریسمس بپیوندم؟

نه ، حباب ها باید انحصاری باشند و نمی توانند ظرف پنج روز تغییر کنند – بنابراین با دقت خانواده ها را انتخاب کنید. این بدان معناست که شما در کریسمس نمی توانید با دو خانوار و در روز بوکسینگ با دو خانوار دیگر مخلوط شوید. با این حال ، کودکانی که والدینشان از هم جدا شده اند قادر خواهند بود بین دو حباب کریسمس حرکت کنند تا بتوانند با هر دو والدین جشن بگیرند.

آیا لازم است از نظر اجتماعی درمورد حباب کریسمس خود فاصله بگیرم؟

اعضای حباب در حالی که با هم هستند به فاصله اجتماعی احتیاج نخواهند داشت ، بنابراین می توانند زیر دارواش را در آغوش بگیرند یا ببوسند. با این حال به افراد توصیه می شود در صورت وجود افراد آسیب پذیر در حباب خود مراقب باشند.

و ساکنان خانه ها چطور؟

در انگلیس ، ممکن است به برخی از صاحبان خانه اجازه داده شود که با مشورت با خانه و ارزیابی ریسک فردی ، با یک خانه واحد حباب ایجاد کنند. در این حالت لازم است با شستن منظم دست ها و تهویه هوا فاصله اجتماعی را حفظ کنید تا خطر کاهش یابد. مراقبان به هیچ وجه نباید از سه خانوار حباب کریسمس تشکیل دهند.

آیا می توانم در حباب کریسمس خود به ملاقات افرادی بروم؟

افراد می توانند در طول تعطیلات تعیین شده (23 تا 27 دسامبر) بین سطح ویروس کرونا و سراسر انگلیس سفر کنند. مردم می توانند برای یک روز اضافی در هر دو طرف این دوره به ایرلند شمالی سفر و از آن سفر کنند تا وقت اضافی را در نظر بگیرند.

اگر در یک خانه مشترک زندگی کنم چه می کنم؟

در انگلیس ، افرادی که در خانه های مشترک زندگی می کنند می توانند حباب های کریسمس را به اشتراک بگذارند و به آنها بپیوندند بدون اینکه قانون سه خانوار را نقض کنند. بنابراین ، به عنوان مثال ، چهار جوان که با هم زندگی می کنند مجاز به بازگشت به خانه در نزد چهار خانواده جداگانه خود برای کریسمس هستند و پس از پایان دوره تعطیلات به یک خانه مشترک بازگشتند.

جسیکا موری

وزیر اول همچنین گفت: “در اینجا در ولز ، توصیه دولت ولز این است که فقط پنج خانوار باید دور هم جمع شوند تا در عرض 5 روز یک حباب انحصاری کریسمس تشکیل دهند.

“این چقدر جدی است در ولز.” وی تحت فشار ، خواه یک قانون باشد یا یک توصیه ، گفت: “پیام همان است.”

در 28 دسامبر ، محدودیت های شدیدتری در مورد مخلوط کردن وسایل خانه ، زندگی در خانه ، تعطیلات و مسافرت وجود دارد. این مجموعه جدید از محدودیت های “سطح 4” برای همه ولز اعمال خواهد شد.

دریکفورد گفت که بیش از 2100 نفر ، معادل 5 بیمارستان دولتی کامل ، با علائم کووید در بیمارستان های ولز هستند. تعداد افراد تحت مراقبت های ویژه با ویروس کرونا در طی این موج دوم در بالاترین سطح خود قرار دارد – 98 نفر.


وی گفت: “وضعیتی که ما با آن روبرو هستیم بسیار جدی است. ما باید به سطح هشدار 4 برویم و محدودیت ها را کنترل کنیم تا ویروس کرونا را کنترل کنیم و زندگی را نجات دهیم. “

دریکفورد افزود اقدامات اضافی در شب کریسمس انجام خواهد شد. وی گفت: “هر کسی که می تواند از خانه کار کند باید اکنون این کار را انجام دهد.” “کار در خانه یکی از مهمترین مشارکتهایی است که می توانیم انجام دهیم.

“مقامات محلی در مورد دامنه خدماتی که ارائه می دهند مانند کتابخانه ها ، مراکز تفریحی و مراکز بازیافت در آستانه کریسمس تصمیم خواهند گرفت.”

[ad_2]