نسخه Covid-19 آفریقای جنوبی ممکن است “به طور موثرتری توزیع شود”. ویروس کرونا

[ad_1]

دانشمندان از آفریقای جنوبی می گویند ، نسخه آفریقای جنوبی Covid-19 ، که دو مورد از آن اکنون در انگلیس کشف شده است ، احتمال انتقال بیشتری دارد ، می تواند جوانان را تحت تأثیر قرار دهد و مقاومت بیشتری در برابر واکسن ها داشته باشد.

با این حال ، مطالعات هنوز برای تأیید تهدید ادامه دارد ، که به نظر نمی رسد علائم شدیدتری ایجاد کند یا به درمان دیگری نیاز دارد.

همچنین این نگرانی وجود دارد که جهش های فردی بیشتر در نوع آفریقای جنوبی بتواند آن را به “عفونت مجدد” افرادی که قبلا ویروس را برداشته و درمان شده اند تبدیل کند.

مت هنکوک ، وزیر بهداشت ، روز چهارشنبه گفت که دو مورد در انگلیس کشف شده است.

دانشمندان در آفریقای جنوبی هنوز “با آرامش و روش” تلاش می کنند تا نسخه جدید معروف به 501Y.V2 را بطور کامل درک کنند. دانشمندان قبلاً داده های مربوط به نسخه آفریقای جنوبی را که در سراسر کشور فراگیر شده مقایسه کرده اند و هفته گذشته کشف کرده اند.

“ترکیب داده های ما با داده ها در انگلستان ، این است [South African] این گزینه کمی موثرتر از فردی به فرد دیگر گسترش می یابد و خیلی خوب نیست. این بدان معناست که ما باید کمی توقف آن را بهبود بخشیم. “

“ما چند مشکل دیگر در مورد واکسن داریم [than the UK variant] … نگرانی دیگر عفونت مجدد است. ما در حال حاضر کارهای دقیق و روشمندی را در آزمایشگاه انجام می دهیم تا به همه س questionsالاتمان پاسخ دهیم و این زمان می برد. “

دانشمندان می گویند ، جهش های موجود در نوع جدید آفریقای جنوبی ممکن است باعث شود که ویروس بهتر از انواع قبلی به سلول ها پیوند داده و به سلول ها نفوذ کند.

نوع جدید با نظارت معمول توسط شبکه ای از آزمایشگاه ها در سراسر آفریقای جنوبی کشف شد و در تقریباً 200 نمونه جمع آوری شده از بیش از 50 مرکز مختلف پزشکی یافت شد. در اصل محدود به مناطق ساحلی بود ، این گزینه در داخل کشور گسترش می یابد.

نوع جدید تغییرات زیادی در پروتئین سنبله دارد ، بخشی از ویروس که به سلولهای بدن انسان متصل می شود و هدف اصلی بسیاری از آنتی بادی هایی است که در طی عفونت یا پس از واکسیناسیون تشکیل می شوند. دانشمندان یک جهش را شناسایی کرده اند – N501Y ، مشترک در نسخه جدید انگلیس و آفریقای جنوبی – که به اعتقاد آنها برای گسترش سریع آن مهم است.

محققان به رسانه های محلی گفتند: “در این مرحله ، هیچ مدرک روشنی وجود ندارد که گزینه جدید با بیماری شدیدتر یا نتایج بدتر همراه باشد ، اما پزشکان در حال انجام تحقیقات اضافی برای تعیین اینکه آیا این گزینه جدید روند بیماری را تغییر می دهد یا خیر.” “بیماران احتمالاً همان علائم قبلی را دارند.”

متخصصان اپیدمیولوژی خاطرنشان می کنند در صورت گسترش گزینه جدید با سرعتی که بر سیستم های بهداشتی غلبه می کند ، مرگ و میر می تواند افزایش یابد.

“این جنس به سرعت گسترش یافت و در طی چند هفته در استانهای کیپ شرقی و کیپ غربی غالب شد. در حالی که اهمیت کامل جهش ها هنوز مشخص نشده است ، داده های ژنومی نشان دهنده جابجایی سریع سایر جنس ها نشان می دهد که این خط ممکن است با افزایش انتقال ارتباط داشته باشد. “

طبق آمار رسمی ، آفریقای جنوبی 940،000 مورد Covid-19 را ثبت کرده است که نزدیک به 25000 مورد مرگ است. مطالعات در مورد مرگ و میر بیش از حد ، تعداد کشته شدگان بیش از 56000 نفر را نشان می دهد.

حداقل پنج کشور از جمله آلمان ممنوعیت سفر از آفریقای جنوبی را پس از کشف گزینه جدید اعمال کرده اند.

پس از اوج گرفتن اولین موج در آفریقای جنوبی در جولای و آگوست ، تعداد موارد جدید روزانه به شدت کاهش یافت. با این حال ، در اوایل ماه دسامبر تعداد عفونت های جدید به شدت افزایش می یابد و در اوایل این هفته به 11000 نفر رسید.

بسیاری از موارد در میان جوانان بین 15 تا 25 سال رخ می دهد ، اما مشخص نیست که آیا این نتیجه یک گزینه یا رفتار جدید است. تعدادی از احزاب توده ای به مناسبت پایان سال تحصیلی آفریقای جنوبی به تسریع در گسترش عفونت ها متهم شده اند. موج دوم در آفریقای جنوبی پیش بینی شده بود ، اما برای دو تا شش ماه آینده اینگونه نبود.

پروفسور سلیم عبدالکریم ، رئیس کمیته مشورتی وزیران دولت گفت: “خیلی زود است ، اما در این مرحله ، اطلاعات اولیه نشان می دهد که ویروس غالب بر موج دوم سریعتر از موج اول در حال گسترش است.”

عبدالکریم گفت ، آفریقای جنوبی ممکن است در موج جدید “موارد بیشتری” نسبت به اوایل سال جاری مشاهده کند.

[ad_2]