سوپرمارکت ها میوه و سبزیجات را به دلیل ترس از کمبود به انگلیس منتقل می کنند | اخبار جهان

[ad_1]

سوپرمارکت ها و تأمین کنندگان آنها در حال برنامه ریزی برای حمل و نقل بی سابقه میوه و سبزیجات تازه به انگلیس در هفته آینده هستند ، زیرا این نگرانی وجود دارد که رفع محاصره فرانسه مانع کمبود فروشگاه ها نشود.

یک سوپرمارکت بزرگ که از نام بردن از شرکت خود امتناع ورزید ، اظهار داشت که این شرکت قبلاً از اسپانیا و آفریقای شمالی شروع به کار کرده است ، و دیگری اظهار داشت که در حال بررسی آن است ، در حالی که لوفت هانزا روز چهارشنبه 80 تن میوه و سبزی در فرودگاه دونكاستر فرود آورد.

هنگامی که شرکت هواپیمایی آلمان گفت که در حال برنامه ریزی برای پروازهای اضافی ویژه بار برای تأمین تقاضا است ، تحویلات از جمله کاهو ، گل کلم ، کلم بروکلی ، توت فرنگی و مرکبات وارد کشور شد.

سوپرمارکت ها و تأمین کنندگان آنها به دنبال یافتن راه های جایگزین برای ذخیره قفسه ها هستند زیرا هزاران کامیون و وانت در خارج از دوور بازداشت می شوند.

یکی از متخصصان پرواز باری ، Air Charter Services ، گفت که درخواست 300 پرواز کالای تازه دریافت کرده است که معمولاً حمل نمی کند.

این شرکت گفت که سفرهای غذایی تأیید نشده است ، اما تجارت به دلیل حمل و نقل کالاهای دیگر از جمله منسوجات ، نامه های پستی ، قطعات خودرو و داروها از سال گذشته 300٪ رشد داشته است.

علاوه بر مشکلات موجود در دوور ، بسیاری از شرکت ها به دنبال راه هایی برای جلوگیری از ایجاد اختلال در بنادر کانتینر از جمله Felixstowe هستند که به دلیل اختلال در ارتباط با Kovid هفته ها متراکم شده است.

جاستین لنکستر ، مدیر بازرگانی گروه گفت: “تقاضای بسیار زیاد کالاهای فاسدشدنی بی سابقه است. ما تصور می کنیم که مشتریان انتظار شکست هرچه بیشتر را دارند و قبل از فشار دادن دکمه گزینه هایی را آماده می کنند.”

این فرصت ها ممکن است پس از آنکه هفته آینده بیش از 840 کارگر بخش بار بریتیش ایرویز ، مستقر در هیترو ، به اعتصاب رای دادند ، محدود شود.

اتحادیه Unite اعلام کرد که از زمان کریسمس درگیری بر سر تصمیم به اخراج و استخدام نیروی کار با شرایط جدید 9 روز اعتصاب را برنامه ریزی کرده است.

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز گفته است که هیچ کارگری کاهش حقوق بیش از 10٪ را نمی پذیرد و نیمی از محموله افزایش می یابد.

در این مقاله آمده است: “این اقدام صنعتی Unite به هیچ کس کمک نمی کند و در زمانی اتفاق می افتد که IAG Cargo در حال حمل و نقل تجهیزات مهم به سراسر جهان است و صنعت حمل و نقل هوایی در سال 2020 به شدت تحت تأثیر همه گیری جهانی قرار گرفته است.”

سیاست حمل و نقل هوایی گزینه بسیار گرانی است. مقامات این صنعت می گویند خرده فروشان و تامین کنندگان اندکی از این الگو پیروی می کنند. گزینه های دیگر مورد بررسی افزایش تحویل مستقیم از هلند و اسپانیا است ، اگرچه ظرفیت کشتی از این کشورها محدود است.

روز سه شنبه ، زنجیره های خرده فروشی هشدار دادند که وسایل نقلیه باید از روز چهارشنبه شروع به کار کنند ، در غیر این صورت از 27 دسامبر در فروشگاه ها کمبود محصولات تازه وجود نخواهد داشت ، از جمله سالاد ، گوجه فرنگی ، مرکبات و میوه های نرم و گل کلم.

اندرو اوپی ، مدیر تغذیه و توسعه پایدار کنسرسیوم خرده فروشی انگلیس ، روز چهارشنبه گفت که با وجود رفع محاصره ، فروشگاه ها همچنان می توانند با مشکل روبرو شوند زیرا بسیاری از کامیون ها بدون شبکه باقی مانده اند.

“این خبر خوبی برای مصرف کنندگان است ، زیرا مرزهای فرانسه دوباره بازگشایی شده است ، اما بسیار مهم است که کامیون ها در اسرع وقت از مرز عبور کنند. تا زمانی که مشکلات عقب مانده از بین نرود و زنجیره های تأمین به حالت عادی برگردد ، ما انتظار داریم که مشکلاتی در دسترس بودن کالاهای تازه داشته باشیم. “

در حال حاضر ، انجمن حمل و نقل جاده ای (RHA) تخمین می زند که پس از تحریم دو روزه فرانسه برای حمل کالا از انگلیس ، تا 10 هزار کامیون و هزاران وانت دیگر در انتظار عبور از کانال مانش هستند.

مرجع تجارت گفت که ممکن است چند روز طول بکشد تا معضل عقب مانده بسته شود زیرا منطقه بندر دوور در بن بست است. سخنگوی گفت: “این یک پروسه طولانی خواهد بود که ساعتها بلکه روزها طول نخواهد کشید.” “هیچ چیز تکان نمی خورد.”

پاک کردن صف طول می کشد ، زیرا قبل از اجازه ورود به فرانسه ، همه رانندگان باید از نظر Covid بررسی شوند.


گروه های حمل و نقل مواد غذایی هشدار می دهند که اختلالات احتمالی می تواند علاوه بر مشکلات تأمین پس از کریسمس ، بلکه منجر به مشکلات جدی در ژانویه شود ، زمانی که انتقال به Brexit به پایان می رسد.

وزارت حمل و نقل (DfT) گفت که قبلاً آزمایش رانندگان M20 و پارکینگ اضطراری در فرودگاه مانستون را با کمک ارتش آغاز کرده است. ده خدمه متحرک آزمایش جریان جانبی را انجام می دهند که در عرض 30 دقیقه به رانندگان داخل کابین ها نتیجه می دهند.


تصاویر Timelapse مقیاس صف با کامیون در کنت را نشان می دهد – فیلم

RHA و DfT از همه رانندگانی كه هنوز به كنت نرفته اند خواسته اند تا زمان فروكش كردن اوضاع روشن بمانند.

در حالی که ممکن است در روزهای آینده برخی از قفسه های دارای محصول تازه لخت به نظر برسند ، خرده فروشان از خریداران خواسته اند هنگام خرید وحشت نکنند. آنها گفتند که غذاها هنوز فراوان خواهد بود زیرا غذاهای سنتی کریسمس مانند سیب زمینی ، هویج ، جوانه بروکسل و جعفری به طور عمده در انگلستان رشد می کنند و بسیاری از محصولات با عمر طولانی مانند غذاهای کنسرو شده و بسته بندی شده وجود دارد.

[ad_2]