چالش قانونی تصمیم دومنیک کامینگ در مورد تحقیقات ناشناخته به شکست انجامید کامینگز دومینیک

[ad_1]

دیوان عالی کشور درخواست قانونی را برای به چالش کشیدن تصمیم عدم بررسی سفر دومنیک کامینگز از لندن به دورهام در اواسط محاصره ویروس کرونا رد کرد.

ماکس هیل ، مدیر دادستانی ، گفت که هر تصمیمی برای تحقیق در مورد کامینگ باید توسط پلیس گرفته شود. او قدرتی برای دخالت نداشت.

مارتین ردستون ، مدیر 70 ساله یک شرکت مهندسی لندن ، به دنبال محاکمه است.

در جلسه دادرسی روز سه شنبه در لندن ، مایکل منسفیلد ، QC ، گفت که کامینگز “به نظر می رسد از هرگونه کنترل واقعی اعمال خود جلوگیری می کند ، زیرا انجمن های دولتی احترام به قانون را تضعیف می کنند.”

منسفیلد استدلال کرد که از آنجا که هیل سیستم تعقیب و گریز را کنترل می کند ، او وظیفه دارد پلیس را با مشاوره “تحت فشار قرار دهد” ، به ویژه با توجه به قوانین جدید مانند قوانین ویروس کرونا.

در پرونده کامینگز ، وی گفت که هیل مجبور شد “با مشاوره دوستانه وارد شود” پس از یک تحقیق سه روزه درهام که فقط حرکت کامینگز را به شهرستان دورهام ، از جمله یک سفر 52 مایل دور به قلعه بارنارد در نظر گرفت.

منسفیلد گفت: “او باید به پلیس کلانشهر می گفت:” این باید در رابطه با شرایطی که دومنیک کامینگز خانه خود را ترک کرده است بررسی شود … و اینکه آیا این واقعا بهانه است. “

وی همچنین گفت که مهم است که هیل دفاع از استقلال خود از دولت پس از دادستان کل و نخست وزیر گفت کامینگز هیچ خطایی انجام نداده است.

منسفیلد استدلال کرد که علاقه عمومی آشکار در تحقیقات به دلیل این واقعیت وجود دارد که “قانونگذار قانونی را که تصویب کرده یا به تصویب آن کمک کرده است نقض کرد” ، افزود: “اگر عضوی از دولت شناخته شده باشد ، اعلام می کنیم که او از آنها اطاعت می کند. [the rules]، بر ایمنی و سلامت دیگران تأثیر می گذارد. اگر مردم بدانند که به درستی مورد تحقیق قرار گرفته اند ، اطمینان خاطر بیشتری به مردم می دهند. “

دانکن اتکینسون ، که با ماکس هیل سر و کار دارد ، استدلال کرد که مدیر دادسرای عمومی حق ارجاع پرونده ها به پلیس را ندارد. دادگاه گفت ، در هر صورت ، هیل تصمیم به پیگرد قانونی نداشت. وی گفت: “هیچ تصمیمی وجود ندارد كه بتواند توسط دادگاه بررسی شود.”

اجازه رسیدگی رد شد. لیدی عدالت کار ، که با آقای پیکن دیدار کرده بود ، گفت: “اساساً ، تصمیم برای لغو این شرط به روز شده ، اجازه دادن به درخواست بررسی قضایی است.” دلایل تصمیم گیری در اواخر این هفته مشخص خواهد شد.

ردستون گفت که وی فرجام خواهی را بررسی خواهد کرد. وی در دادگاه صحبت کرد ، وی افزود: “من بسیار ناامید شده ام. هدف نهایی این امر این است که دومینیک کامینگز به دلیل نقض قوانین انسداد تحت پیگرد قانونی قرار گیرد. بنابراین اکنون باید نحوه حرکت به جلو را مورد بررسی قرار دهیم.”

[ad_2]