“من ایوانکا را دوست دارم”: مارکو روبیو قبل از شایعات درباره چالش مجلس سنا ترامپ عرق می کند | اخبار ایالات متحده

آخرین باری که مارکو روبیو در کانون توجه کانونهای کشوری بسیار ناجور به نظر می رسید ، در یک تکرار رباتیک در یک بحث جمهوری خواهان شکست خورده توسط کریس کریستی گیر کرده بود.

یا شاید زمانی بود که او به دنبال یک بطری آب شتافت و در پاسخ به درخواست باراک اوباما درباره وضعیت اتحادیه در سال 2013 ریخت.

در هر صورت ، صبح روز یکشنبه ، یک سناتور ارشد جمهوری خواه از فلوریدا بار دیگر آشفته شد که در سال 2022 ایوانکا ترامپ ، دختر بزرگ رئیس جمهور سابق ، از احتمال یک چالش اولیه شوکه شد.

“ایوانکا ترامپ را چقدر جدی به عنوان یک مخالف بالقوه جدی می گیرید؟” روز یکشنبه از کریس والاس ، مجری فاکس نیوز ، با استناد به حدس و گمان در مورد جاه طلبی های سیاسی شخصی “دختر اول” سابق پس از خرید ملک در میامی با همسرش جارد کوشنر ، پرسید.

روبیو پاسخ داد: “خوب ، من ، من ، من واقعاً در اتاق های بازی در واشنگتن نیستم ،” و به وضوح می خواست رقیب احتمالی خود غیر از ترامپ نامیده شود.

“اگر تصمیم دارید در یک ایالت مانند فلوریدا در یک انتخابات مجدد شرکت کنید ، باید برای یک رقابت رقابتی آماده باشید ، شما آن را به عنوان یک مسابقه رقابتی برگزار می کنید ، بنابراین من آماده می شوم ، یک مسابقه بسیار رقابتی در برابر یک حریف سرسخت.

“من کرسی سنا ندارم ، این متعلق به من نیست. اگر می خواهم به مجلس سنای ایالات متحده برگردم ، باید هر شش سال یک بار آن را کسب کنم. “


روبیو در بحث جمهوری خواهان سه بار از همان دیدگاه اوباما استفاده کرد

والاس تحت فشار قرار گرفت و سعی کرد روبیو سرخپوش ، که با دونالد ترامپ رابطه ای دوستانه و متنفر دارد ، حداقل نام رقیب احتمالی خود را تصدیق کند.

روبیو گفت ، “من ایوانکا را دوست دارم ، و ما در مورد مسائل بسیار خوب کار کرده ایم ، و او اهل ایالات متحده است …” ، از زمان انتخاب در سال 2010 سریعاً متوقف شد و به سرعت لیست موفقیت های احتمالی خود را “برای مردم فلوریدا” تهیه کرد.

به زودی مصاحبه به پایان رسید و روبیو خیالش راحت شد که می تواند از مراجعه بیشتر به همسایه جدیدش در میامی جلوگیری کند.

محققان دیدارهای قبلی روبیو با ایوانکا ترامپ خاطرنشان می کنند که این اولین لحظه خجالت نبود. در ژوئن 2017 ، بدون اینکه بخواهد او را در واشنگتن بغل کند ، از او عکس گرفته شد ، این تصویر به ناچار ویروسی می شود.

روبیو سعی کرد با قول یک قسمت کامل این قسمت را پوشش دهد تحقیق کمیته اطلاعات سنا چرا “توییتر را منفجر کرد”.


ترامپ پس از اظهار نظر روبیو در مورد “دستان کوچک” از مردانگی خود دفاع کرد

در سال 2016 روبیو در کاندیداتوری ریاست جمهوری جمهوری خواه شرکت کرد که در نهایت توسط دونالد ترامپ پیروز شد. سناتور به یک توسعه دهنده املاک و مستغلات مراجعه کرد که به وضوح با اره سیاسی قدیمی آشنا نبود ، که به طرق مختلف و اشتباهی به آبراهام لینکلن ، مارک تواین یا جورج برنارد شاو نسبت داده می شود که چرا جنگیدن با خوک هرگز فکر خوبی نیست؟

گفته می شود که شما هر دو کثیف هستید ، اما خوک ها آن را دوست دارند. در نتیجه ، روبیو و ترامپ در مورد اندازه اندام تناسلی با یکدیگر توهین کردند.

آخرین انتخاب اصلی قابل اعتماد روبیو یک تجربه تنبیهی جامع بود. وی نه تنها ارزیابی قابل توجهی نکرد ، بلکه در طول مبارزات انتخاباتی در آیووا ، سناتور همچنین یک کودک خردسال را با یک فوتبال کتک زد.